Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Loverboys??!!

Missrapster
15-02-2004, 21:27

Jaja de loverboys een rage of een baan? Hoe staan jullie tegenover hen verschijnsel?En ben je ooit zelf in contact gekomen met een loverboy en of lovergirl? Ben jij een slachtoffer geweest?En wat heb jij gedaan om er aan te ontsnappen? Kortom een hoop vragen en een goed onderwerp om er over te discussiëren. Graag serieus meedoen,kheb jullie mening nodig voor een werkstuk Alvast bedankt, Kusszies an Angel :blauwkus:

Chatefemqemamu
15-02-2004, 21:40
dames zijn de reden dat er zulke figuren bestaan... als dat niet zo was dan zouden ze niet eens bestaan...

DOUKALIA18
15-02-2004, 21:49
je hebt gelijk meid

thement_return
15-02-2004, 21:52
Origineel gepost door Chatefemqemamu dames zijn de reden dat er zulke figuren bestaan... als dat niet zo was dan zouden ze niet eens bestaan... uitstekend gezegd :zwaai:

Damelza
15-02-2004, 21:58

ik was lovergirl.

maghrebgirl20
15-02-2004, 22:24
Origineel gepost door Damelza ik was lovergirl. klopt, jij hebt mij toen verleid/ misleid en gebruikt :D

Samirathebitch
17-02-2004, 15:15
lovergirl? was da nou? kd8 alleen dat er loverboys waren? wat d8-en de meiden wat de jongens kunnen, kunnen wij ook? Hihihihihihihihihihihihihi GrApPiGgGgGgGgGgGgGgG

Afrodite
17-02-2004, 15:19
Ik begrijp niet dat er nog meiden bestaan, die in de praatjes van dat soort jongens trappen. Daar ontwikkel je toch op een gegeven moment een radar voor.

Aimana
17-02-2004, 16:06
Als een jongen zo lief tegen je gaat doen hij zegt ik hou van je... wel tien keer op een dag. Koopt lieve kadootjes voor je... tja, meisjes zijn gevoelig en je kunt ze snel in dingen laten geloven. Vind je het gek dat jongens daar gebruik van maken.

Missrapster
23-02-2004, 18:09
Juistem...maar mijn vraag is wat kunnen wij meisjes/vrouwen doen om onze zusters/dochters/vriendinnen te laten zien dat ze niet met zulke jongens moeten om gaan en of in deze verhalen te geloven?? En jaja dames geloof het of nie...er bestaan ook lovergirls..kheb er laatst over gelezen.. Of je nou een lovergirl of loverboys bent....mensen kapot maken/naar beneden halen of wat dan ook....is iets onmenselijk...mijn vraag is waarom doen ze dit allemaal...??? kussiez an angel dames thnx voor jullie reactie...en dikra1985...kwens je nichtje veel sterkte...;)

AlHoceima_Leila
23-02-2004, 18:11
Hee ik w8 op mijn pm :ego:

love_tinghir
23-02-2004, 18:27
Ik heb op mijn school een filmgezien over Loverboys.... Dat moest....en we moesten ook een folder maken over Loverboys....De beste folder wordt uitgdrukt.....Dus is nog afwachten..maar er kwamen ook mensen langs bij mijn op school...die slachtoffers zijn geweest van Loverboys...en er kwam ook mensen van hulpverleners het was echt BOEIEND en Interessant om te luisteren..