Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc jongens en serieus

Pagina's : [1] 2

Missyhollanda
14-10-2002, 15:40

Vraag: Als een marokkaanse jongen serieus met je is, is het dan ALTIJD de gewoonte dat hij je meeneemt. Dus als hij je niet meeneemt naar zijn ouders, dan zou hij dus niet serieus met je zijn??

kickgirl
14-10-2002, 15:56
nee dat vindt ik niet! Als je marokaanse vriend serieus met je is hoeft hij je niet meteen naar zijn ouders mee te nemen. Als hij je al overal mee naar toe neemt en je kent zijn vrienden: zijn goede beste vrienden dan zit je al goed. Ik heb het aan een aantal serieuze jongens gevraagd. Dan weet je het alvast. Groetjes kickgirl

Tinghirgirl
14-10-2002, 17:02
Ik ben er ook niet mee eens, ten eerst: Ik zou niet eens zomaar meegaan tenzei we plannen hebben en daarvoor kennis willen maken, en een jongen kan ook hele makelijke ouders hebben die er niks van zeggen als een jongen steeds met een andere meisje thuis komt. En een jongen kan ook heel verlegen zijn tegenover zijn ouders en durft hij je niet mee te nemen....... enzzzz

laboudanda
14-10-2002, 18:05
Je moet met een jongen gaan ping pongen ..daarna een potje gameboyen....als laaste ..lekker 's nachts...........een....KUSSEN GEVECHT!!!! YAY! Happy now?

Missrapster
14-10-2002, 18:11

hahahhahahah.....een kussengevecht of......een kussen...gevecht?????welke van de 2 bedoel je???

-Reda-
14-10-2002, 18:14
Origineel gepost door Missyhollanda Vraag: Als een marokkaanse jongen serieus met je is, is het dan ALTIJD de gewoonte dat hij je meeneemt. Dus als hij je niet meeneemt naar zijn ouders, dan zou hij dus niet serieus met je zijn?? wi zegt dat dat een gewoonte is??? Ik neem je egt niet gelijk mee naar mn ouders...waarom zou ik?? Eeerst chillen, dan zien we wel verder..:D

Missrapster
14-10-2002, 18:17
hahahahahah...jaja...je wilde vorige mij naar huis nemen...ga nou niet nep doen voor de media...ze zullen er vroeg of laat tog achter komen:stout:

-Reda-
14-10-2002, 18:18
Origineel gepost door Missrapster hahahahahah...jaja...je wilde vorige mij naar huis nemen...ga nou niet nep doen voor de media...ze zullen er vroeg of laat tog achter komen:stout: okeej ik geef toe...maar toen wou ik je eigenlijk kidnappen...:D

Missrapster
14-10-2002, 18:23
hahahha....wat een geluk dat ik snel weg ging hihihii...maar wat heb je met Tha_lady gedaan...die is zo lang niet meer op school....wat heb je met haar gedaan!!!!

-Reda-
14-10-2002, 18:25
Origineel gepost door Missrapster hahahha....wat een geluk dat ik snel weg ging hihihii...maar wat heb je met Tha_lady gedaan...die is zo lang niet meer op school....wat heb je met haar gedaan!!!! die zit nu bij mij in de box...:D...ik hou haar vast voor losgeld...:maf::maf2:

yomas
14-10-2002, 18:27
he allemaal wie woont er hier allemaal in GOUDA!!!!!!!!!!!!! (stuur een prive bericht)

Missrapster
14-10-2002, 18:39
nope....nobody....uit Damsco,Rotjeknor,Utrecht en Den haag zat...maar geen gouda...

yomas
14-10-2002, 18:45
DROOG!!!!!!!!!!!!!!! (geintje)

laboudanda
14-10-2002, 20:11
Origineel gepost door Missrapster hahahhahahah.....een kussengevecht of......een kussen...gevecht?????welke van de 2 bedoel je??? Eh......ik ben onschuldig..

Teaser
14-10-2002, 20:18

Een jongen wilt zo ver mogelijk van zijn ouders zijn en hun gezeur zijn en jij wilt naar zijn ouders....................voor nog meer gezeur aan zijn kop................

Pagina's : [1] 2