Bekijk originele versie : Vraagje ! kent iemand die 3 meiden uit beverwijk, dj, fotografe,cameravrouw???
Beni_Bouyachie17
15-02-2004, 18:04
Wa salaam,
Ik hoor vaak verhalen over die 3 meiden die een muziekwinkeltje in beverwijk hebben...
Heeft iemand ze ooit meegemaakt , en wat vonden jullie ervan...
Graag erbij vermelden wat jullie er wel of niet tof aanvonden ..
:zwaai:
Hallo ik heb ze inderdaad ook voor mijn bruiloft gehuurd, maar ik was er eerlijk gezegd niet helemaal kapot van, op de videoband heeft ze een half uur alleen de dj gefilmd en toen ik aan kwam bij de zaal wouden ze niet buiten filmen, en ze luisteren niet goed ik had gevraagd of ze mijn kapsels steeds wou fotograveren enzo nou ja niet dus, en ik vond ze duur.
ik moest een fotograve hebben voor vrijdag (dat was mijn dag in de zaal) en voor zaterdag dat was bij haar €1300,- met fotoboek erbij toen ben ik verder gaan kijken en heb ik voor de vrijdag hun genomen ze hebben gefilmd en foto's gemaakt (6 rolletjes) en toen ze weg gingen hebben ze de video en rolletjes afgegeven voor €450,- en ik heb voor de zaterdag (dat was in het park en in het hotel) mohsien gehuurd dat is een man uit Utrecht hij heeft foto's gemaakt en alle rolletjes ontwikkelt en de album gemaakt en dat allemaal ook voor € 450,- dus was ik in totaal €900,- kwijt, en het zijn wel mooie foto's geworden hoor het enige probleem dat ik had was dat ze niet echt luisterden, ow en 1 van die meisjes is dj en zei ging ook regada zingen weet je wel dat was wel heel erg leuk ook liet ze meisjes opstaan en ging ze zelf dansen dat deed ze omdat ze goed met DJ jablia kan opschieten en omdat ze dat altijd voor haar doet (zei ze)....
GROETJES,
MOI;)
Wilden ze niet buiten filmen sorry.....
Beni_Bouyachie17
15-02-2004, 19:26
tanx meid , maar ik bgrijp 1 ding niet , bij die topice van dj hodua zeg je dat je dj bahija had ?
Beni_Bouyachie17
15-02-2004, 19:29
ooh nee ik vat em al ... de ene heeft als het ware gewoon bahija geholpen jek ..
hoi meid,
ik heb ze ook voor mijn bruiloft gedaan , nou ik kan je vertellen dat ze heeeeeel slecht waren niet normaal meer , de fotos wat zij gemaakt hebben waren totaal niet goed gemaakt, gelukkig had mijn familie ook fotos genomen die waren gelukkig allemaal goed, en ze zijn heel duur ik raad iedereen het af (het geld was voor mijn geen probleem) maar dat ze zo slecht waren ....heb ik er spijt van gekregen
salam meid,
Ik heb die meiden een aantal keren meegemaakt op een bruiloft (2x om precies te zijn. Ze zijn echt slecht, wollah.
Ze kunnen niet filmen, en die foto's waren te donker, te licht noem maar op. Ze zijn ook heel duur!
echt afzetters zijn het.
Beni_Bouyachie17
16-02-2004, 16:13
Damnnz wat zonde voor jullie zeg, ze hebben gewoon jullie feest verpest :confused:
Soebahenlah ja mensen ..
En hoe was de muziek als ik vragen mag ..
Ik bedoelde inderdaad dat ze haar had geholpen,
maar ik ben het wel eens met die andere meiden je kunt beter een prof. nemen want hun zijn echt niet zo goed als ze zeggen dat ze zijn.
Toch waren mijn foto's niet te donker of te licht .
En ze zijn echt duur ja....
LIEFS,
MOI ;)
(muziek weet ik niet)
Salam,
Nou azina17 elhamdoeliah dan heb jij geluk gehad meid, want de foto's van mijn kennis (mijn nicht had ze trouwens ook) waren heel onduidelijk. Echt heel zonde,
Buiten je herinneringen hou je alleen je foto's en je videobanden over aan je bruiloft!
groetjes
Beni_Bouyachie17
16-02-2004, 22:48
wat zonde zegg en hun music dan ??
ik heb ze ook een keer meegemaakt, ze waren dus totaal nie goed, t leken gewoon meiden die niks beters te doen hadden, k kan zelfs beter foto's maken en filmen (hmm ideetje ;) ) ma als dj waren ze ook helemaal niets want ze deden m gewoon uit terwijl er nog mensen stonden te dansen (en je weet er is niks ergers dan in volle danszaal terwijl je gewoon nog bezig bent de muziek uit gaat)
dus eigenlijk als je slim bent dan raad ik iedereen aan om een andere dj te proberen
Missy
Beni_Bouyachie17
18-02-2004, 17:31
oke dan maar afgezien dat ze net uit hebben gedaan op een gegeven moment ...
Was de muziek op zich wel aan te horen ?? begeleidings muziek goed leuk gevarieerd ? Goede mix werk , goede apparatuur ???
tanx :zwaai:
Ik heb ze een keer in leiden meegemaakt waardeloos absoluut geen aanrader. :kwaad:
Beni_Bouyachie17
18-02-2004, 19:55
Saa !!
DETAILS MENSEN DETAILSSSSSSS AUB !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.