Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tiara/Kroontje..

UndercoverAngel
15-02-2004, 16:53

Wie weet waar ik mooie Tiara's/Kroontjes kan kopen. :) .:UcA:.

UndercoverAngel
15-02-2004, 17:31
Thanx meid! :blauwkus: Ik heb twee hele mooie gezien die ik Insha Allah ga halen! Nu de rest nog. :) .:UcA:.

Classy.Lady
15-02-2004, 17:35
In beverwijk kan je naar horen zeggen hele mooie tiara's vinden bij een Marokkaanse man.. Ga eens even een kijkje nemen zou ik zeggen..;)

UndercoverAngel
15-02-2004, 17:41
Origineel gepost door HighClassLady Welke 2?:D En waarom 2? :o HCL. De eerste en de laatste die jij hier hebt geplaatst vind ik heel mooi en die wil ik Insha Allah gaan halen. :Iluvu: Ik wil twee kroontjes omdat ik op mijn verloving twee jurken ga dragen en ik wil bij elk jurk een ander kroontje. :D :UcA:.

Classy.Lady
15-02-2004, 17:41

Origineel gepost door HighClassLady Inderdaad, op de Zwarte Markt, helemaal vergeten! :D En je kan er ook hele mooie bijpassende sieraden kopen, ketting, armbanden, oorbellen etc... Heel mooi glinsterend! :Iluvu: HCL. Ik ga ook maar heeeeel gauw een kijkje nemen!

UndercoverAngel
15-02-2004, 17:46
Misschien dat ik toch maar eerst een kijkje ga nemen in Beverwijk. :hihi: Ik vind de sieraden bij Jill namelijk niet echt denderend. De kroontjes vind ik :Iluvu: .:UcA:.

Classy.Lady
15-02-2004, 17:47
Origineel gepost door UndercoverAngel Misschien dat ik toch maar eerst een kijkje ga nemen in Beverwijk. :hihi: Ik vind de sieraden bij Jill namelijk niet echt denderend. De kroontjes vind ik :Iluvu: .:UcA:. Ja, moet je doen!

sugerbabe_18
15-02-2004, 18:02
zwarovsci :o