Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen als jouw ouders hem/haar niet zouden accepteren ?!?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sweet_nadoria
15-02-2004, 16:46

Je hebt al een tijdje een relatie met een jongen/meisje .. Mohiem jullie zijn erg in love en zijn van plan samen het leven te delen .. Ewa zo gezegd en zo gedaan dus .. Die jongen komt bij je/de ouders en vraagt om haar/je hand .. Maaar iets houdt jullie tegen en dat is het zegen van jouw ouders .. Jouw ouders accepteren hem/haar niet !! Wat zou jij doen als jou dit overkwam, Allah ie hfed :rolleyes: Zou jij kiezen voor de man/vrouw van wie jij zielsveel houdt of voor je ouders die jouw al tig jaar hebben opgevoed met alle liefde en respect ... ?? Als mij zoiets zou overkomen, wejoooow ik zou mijn god niet weten wat ik moest doen ... Ik weet gelukkig hoe mijn ouders in elkaar zitten en weet zo ongeveer wel te bedenken wie zij zullen accepteren als aankomende schoonzoon en wie niet .. Maar stel ik weet dat dit een echte weld a ness is. Maar mijn ouders weigeren hem te accepteren :( Vanzelfsprekend met zn allen rond de tafel zitten en rustig praten ... Waarom ... waarom ?? Wat ik wel weet is dat het bij mijn vader zo is dat als hij nee zegt, dat het ook echt NEE blijft .. Mijn moeder kan ik wel overhalen .. Maar het gaat mij om mijn vader ... Ik bedoel; je ouders !! Zij hebben mij op de wereld gezet met Allahs hulp. Zij hebben mij opgevoed ... Zij hebben mij alles gegeven wat mijn hartje maar begeerde ... Moeilijke situatie he ?? :rolleyes: Kom maar op met jullie reacties !!! Liefs, S. Nadoria

Chatefemqemamu
15-02-2004, 16:47
hele moeilijke situatie.. hangt er vanaf wat hun redenen zijn

sokje
15-02-2004, 16:50
awel dan trouw ik niet, met niemand. Dan zitten ze met me opgescheept...

Chatefemqemamu
15-02-2004, 16:52
Origineel gepost door sokje awel dan trouw ik niet, met niemand. Dan zitten ze met me opgescheept... :haha: dan zeggen ze meteen owkeeej we meenden t nie mag heus wel

sokje
15-02-2004, 16:58

hahhahaahh DAT wil ik dus bereiken!!!!!

LoVeLy_HaNaN
15-02-2004, 16:59
:lol: Haha of niej

sweetlady-casa
15-02-2004, 17:01
Ligt eraan wat de argumenten van mijn ouders zijn.. Stel het is inderdaad geen ''goede'' jongen dan zou ik alles zelf nog eens goed overwegen.. Maar als het een weld a ness is, dan kan ik me het niet voorstellen dat mijn ouders het tegen gaan werken ..

youssef81
15-02-2004, 17:10
volgens mij wel onze ouders alleen de beste voor ons

Blair
15-02-2004, 17:10
:huil: Dat is nou wat ik mee maak :(

7eloua
15-02-2004, 17:28
ja erg man :( Ik weet echt niet wat ik dan zou doen en of ik ooit van een ander zou kunnen houden, leven gaat door maar als die persoon je leven is...triest hoor Als je nou sterk staat dat wil zeggen, als er geen goede reden is om hem af te wijzen...maar als je niet sterk staat dan weet ik het ook niet eerlijk gezegd:(

maghrebgirl20
15-02-2004, 17:31
Origineel gepost door Blair :huil: Dat is nou wat ik mee maak :( waarom willen ze dan niet? :(

Blair
15-02-2004, 17:46
Origineel gepost door maghrebgirl20 waarom willen ze dan niet? :( :( Omdat zij niet van dezelfde stam of regio is. :confused: dat kan ik niet accepteren :( :tranen: Weet nietmeer welke kant op :confused: ??

7eloua
15-02-2004, 17:57
Origineel gepost door Blair :( Omdat zij niet van dezelfde stam of regio is. :confused: dat kan ik niet accepteren :( :tranen: Weet nietmeer welke kant op :confused: ?? Heb je ze al gesproken? Misschien zullen ze inzien dat er niks aan de hand is ook al ben je van een andere stam....

Blair
15-02-2004, 17:59
Origineel gepost door 7eloua Heb je ze al gesproken? Misschien zullen ze inzien dat er niks aan de hand is ook al ben je van een andere stam.... Was dat maar zo makkelijk :( Ze blijven NEE zeggen wat ik ook doe :confused:

7eloua
15-02-2004, 18:02

Dat je van een andere stam bent vind ik geen goede reden om iemand af te wijzen, waarschijnlijk zit er iets ander in hun koppies waardoor ze geen ja willen zeggen, probeer daar achter te komen...ik weet het ook niet jongen:(

Pagina's : [1] 2 3 4 5