Bekijk originele versie : importhuwelijk
saloua2000
14-10-2002, 12:54
Ik wil graag weten wat de marokkaanse jongeren nou vinden van de strengere regels rondom het importhuwelijk, zoals dat je min.1500 Euro p/m moet verdienen en dat je minstens 21 jaar moet zijn om je partner uit land van herkomst te kunnen halen. Ik vind het werkelijk schandalig dat de nederlandse overheid zich bemoeit met zulke persoonlijke zaken.
De overheid gaat er vanuit dat iedereen die uit bijv.Marokko trouwt dit alleen om economische redenen doet en niet uit liefde.
En wij als burgers hebben hier niets in te zeggen, en zeker niet wij als Marokkanen!
Wat vinden jullie hiervan?
P.S. Ik ben een vrouw, hoe het komt dat er bij geslacht man staat is mij een raadsel want ik heb zeker vrouw aangeklikt. Hoe kan ik dit veranderen?
Origineel gepost door saloua2000
Ik wil graag weten wat de marokkaanse jongeren nou vinden van de strengere regels rondom het importhuwelijk, zoals dat je min.1500 Euro p/m moet verdienen en dat je minstens 21 jaar moet zijn om je partner uit land van herkomst te kunnen halen. Ik vind het werkelijk schandalig dat de nederlandse overheid zich bemoeit met zulke persoonlijke zaken.
De overheid gaat er vanuit dat iedereen die uit bijv.Marokko trouwt dit alleen om economische redenen doet en niet uit liefde.
En wij als burgers hebben hier niets in te zeggen, en zeker niet wij als Marokkanen!
Wat vinden jullie hiervan?
ze hebben gelijk, er zijn genoeg maroc meisjes in hollanda :)
saloua2000
14-10-2002, 13:10
Stel nou dat je bijv. voor deze nieuwe regels al van plan was om met iemand uit Marokko te gaan trouwen of je bent al verloofd met die persoon waar je echt van houdt? En je voldoet niet aan deze regels, dan stuurt het al je plannen in de war. Tuurlijk wil iedereen wel het liefst iemand van hier trouwen, omdat het makkelijker is, maar ja aan de andere kant heb je het niet in de hand als je een leuk persoon ontmoet in Marokko.
Origineel gepost door HassanGoed
Waarom iemand uit het buitenland halen. Hier zijn ook leuke mannen/vrouwen genoeg. En ze spreken ook nog goed nederlands.
vind ik ook...maar het principe is belachelijk...dat gaat ze helemaal nix aan...is iets persoonlijk...maar geldt dat voor alle landen???
het is 1060 euro per maand
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus
Het principe is inderdaad belachelijk. Het is onderdeel van de nieuwe vreemdelingenwet, maar wat is de reden hiervoor? Ze moeten toch wel steekhoudende argumenten hebben om dit te hebben doorgevoerd.
En er was ook nog een trouwtax van 3300 euro die je moet betalen toch? Voor de inburgeringscursus? Absurd, wat een hoop geld.
Waar de regering zit met zijn hersens ik weet het niet.
damnsz...geldwolven...ze willen geld verdienen aan huwelijken...motherf***ers...:kwaad:
laboudanda
14-10-2002, 17:58
Om een partner uit het buitenland te halen moet de partner zelf:
-1 tand hebben
-8 vingers op haar/zijn rug hebben
-3 oren op haar/zijn lippen hebben
-kale haren hebben
-regenjas hebben
-koevoet hebben
-slijmachine hebben
-dikkop hebben
-blauwe fiets hebben
Als dit allemaal klopt dan mag jou PARTNER gerust europa binnen dringen!
laboudanda
14-10-2002, 22:47
Je wilt het echt weten eh?...
laboudanda
14-10-2002, 22:48
Je wilt het echt weten eh?...
Ok Granny...go to Reploid section Z for more info about DIKKOP!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.