Bekijk originele versie : Heb jij een dj nodig????!!!!!!!!!!!
chahidaatje
15-02-2004, 16:01
Wa Salaam aleikoem,
Zoek jij een dj voor je bruiloft of verloving of gewoon voor een feest, en wil jij gaan swingen.
Neem dan DJ KARIMA, zij is erg goed en proffesioneel, en ze kan je zeker laten swingen...
En ze is heel lief en luisterd goed naar wat voor muziek je graag wilt, ze draait alles...
Wil je meer info of wil je haar als dj bel voor meer informatie naar:
DJ KARIMA tel= 06 15632457
naoual_jadida
18-02-2004, 23:12
hallo,
mag ik ook weten wat de prijzen zijn
bedankt
nou dj douae is ook goed ofte wel saida ze draait echt goede muziek heeft voor ieder wat wils ze is gezellig en aardig en goedkoop mocht je haar nummer willen hier is het 0620575939 je zal verbijsterd staan hoe ze een feest gezellig krijgt
chahidaatje
19-02-2004, 18:25
He naoual,
Als je DJ KARIMA even belt dan kan je over de prijzen praten...
grt Cha
Tsa_inou
20-02-2004, 11:26
DJ Nadia is echt tha bomb!
Heb haar een aantal maal meegemaakt en iedereen staat te swingen.
DOEN zou ik zeggen.
Zij is volgens mij 450 euro
nou ik zal je wat zeggen die dj nadia bakt er niks van hoor heb veel negatieve dingen over haar gehoord het is een amateurtje die vrouwelijke djs denken dat ze al met 10 cd's kunnen draaien echt ik raad het je niet aan, ik zou persoonelijk voor de mannelijke djs gaan dan krijg je zeker kwaliteit!
Tsa_inou
20-02-2004, 12:05
Sorry??? Wat gemeen dat je dit zegt hoor. Ik heb haar vaak meegemaakt en ze heeft koffers vol cd's ( met je 10 cd's )
Ze is echt top. Ik weet niet waar jouw wreedheid vandaan komt??
Ik heb verschillende dj's meegemaakt en zij is zeker een van de betere. En hoezo zijn mannelijke djs beter?? Reageert hun apparatuur anders op cd's wellaa??
DJ NADIA IK VIND JE TOP
Beni_Bouyachie17
20-02-2004, 12:11
Origineel gepost door model27
nou ik zal je wat zeggen die dj nadia bakt er niks van hoor heb veel negatieve dingen over haar gehoord het is een amateurtje die vrouwelijke djs denken dat ze al met 10 cd's kunnen draaien echt ik raad het je niet aan, ik zou persoonelijk voor de mannelijke djs gaan dan krijg je zeker kwaliteit!
Word het niet eens tijd om te zeggen wie jij bent ;)
Laat me raden of elhabib of appie 1 van de 2, maar dat je een dj bent is for sure ...
Ga je leven leiden man , rsak is niet in jou handen ..
nou ik heb van meer mensen gehoord dat ze heel slecht is dus dat is mijn mening, zij is toch mollig en heeft een hoofddoek op,en ze heeft ook geen verstand van muziek heb ik gehoord !
ik blijf er bij dat ik mannelijke djs beter vind!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beni_Bouyachie17
20-02-2004, 12:19
Je hebt gehoord :confused:
Dan praat je zo erg over iemand , sterr lah ja rabi ga eerst luisteren voordat je komt praten..
Want ze is mollig en draagt een hoofddoek is in heel wat topics beschreven meid ...
Maar goed ieder zn m ening vind het alleen beetje beneden peil wat je nu doet ...
nou ik heb het echt van meerdere mensen gehoord hoor en dat ze een slechte dj is dat is toch ook wel zo als jij vind van niet dat is dan jou mening hoor ik heb gewoon gehoord dat ze slecht is en geen verstand heeft van muziek!
ps iedereen heeft recht over zijn eigen mening!
Beni_Bouyachie17
20-02-2004, 12:26
Like i sad ieder idd zn eigen mening...
:zwaai:
Hasna_real
20-02-2004, 12:46
Origineel gepost door model27
nou ik heb het echt van meerdere mensen gehoord hoor en dat ze een slechte dj is dat is toch ook wel zo als jij vind van niet dat is dan jou mening hoor ik heb gewoon gehoord dat ze slecht is en geen verstand heeft van muziek!
ps iedereen heeft recht over zijn eigen mening!
Haha hla mgarba. Ieder zijn eigen mening..... Je baseert je mening op uitspraken van anderen. Je hebt het werk van DJ Nadia nog nooit gehoord en dan ga je zeggen dat je haar slecht vind, echt zielig! Doe je dat altijd, mensen zwart maken op basis van uitspraken van anderen?
Wat jij doet is niet je mening geven, maar roddelen en mensen zwart maken.
Ik heb DJ Nadia wel meegemaakt op een bruiloft en IK vond haar ontzettend goed draaien. En aan het aantal dansende meiden/vrouwen in de zaal was te zien dat ik niet de enige was, die haar goed vond. Iedereen ging uit zijn bol!
MIJN MENING: NADIA is toppie :goedzo:
Samira_C
20-02-2004, 12:48
Model 27 loop je weer te zeiken!!!!!!! heb je niets beters te doen dan alleen maar mensen hier af te zeiken.
Groetjes Samira
Beni Bouyachie 17 trek maar niets van dat mens aan......
ik mag hier toch mijn mening geven of niet als ik verhalen over haar heb gehoord dan kan ik mensen daar voor waarschuwen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.