Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto's van je camera naar pc

Omina
16-10-2008, 21:40

Ik zou echt niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, echt waar, al sla je me dood. Wie kan me helpen?

ILI_Amazigh
16-10-2008, 22:51
Ik zou echt niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, echt waar, al sla je me dood. Wie kan me helpen? Kan via een kabeltje van je camera naar je pc. of met een card reader het kaartje van je camera op de pc openen. Uhm misschien dat er ook al bluetooth camerĂ¡s bstaat who knows haha Denk dat je optie met het kabeltje amar eens moet proberen. Leen er een van iemand ofzo. Vaak zijn die type kabeltjes voor alle digi camera's gelijk

Omina
17-10-2008, 16:52
Kan via een kabeltje van je camera naar je pc. of met een card reader het kaartje van je camera op de pc openen. Uhm misschien dat er ook al bluetooth camerĂ¡s bstaat who knows haha Denk dat je optie met het kabeltje amar eens moet proberen. Leen er een van iemand ofzo. Vaak zijn die type kabeltjes voor alle digi camera's gelijk Ik heb mijn camera nieuw met alles erop en erbij, ook een kabel dus, maar als begrijp die programma niet die daarna te voorschijn komt, heb een samsung camera

_Teenslipper
17-10-2008, 17:05
kan je niet je geheugenkaart gewoon in je computer schuiven??

Omina
17-10-2008, 22:27

Ik zou niet weten waar, mijn pc of laptop? Mijn laptop heeft daar waar je een cd rom in durt een vierkant gleufje, moet die geheugenkaart daar in?

ILI_Amazigh
17-10-2008, 22:30
Ik zou niet weten waar, mijn pc of laptop? Mijn laptop heeft daar waar je een cd rom in durt een vierkant gleufje, moet die geheugenkaart daar in? Tenzij het een heel klein vierkant gleufje is waar de kaart precies inpast ja... Maar als je de camera gewoon aansluit pakt de pc hem in principe gelijk. Misschien software installeren van de camera. Zou niks uit moeten maken maar goed. Kun je anders geen screenshot maken van wat je pc zegt als je de camera aansluit?

Omina
18-10-2008, 17:07
oo jaaa, dat ga ik straks meteen doen oke!

marokkaan18
18-10-2008, 17:15
heb je een cd bij gekregen zoja moet je eerst verwijderen dan opnieuw installeren