Bekijk originele versie : een vriend uit palestina
he hallo..
ik heb een vraagje aan jullie ..ik heb een vriend uit palestina ..ik ben gek op hem en hij op mij...denken jullie dat we een toekomst samen hebben ..of word het niks ..graag serieuse reacties..
want we hebben seriuese plannen inshallah ...
Als het mekteb is wel...
Als jouw ouders er achter staan en zijn ouders... Dan zal het Insha Allah wel slegen... Maar niets doen tegen de wil van je ouders....
Als het een moslimman is dan zal het Insha Allah zeker wel slagen...
Chatefemqemamu
15-02-2004, 15:08
ok de facts over relaties zullen we weglaten.. dat weet je zelf ook wel blablabla
tuurlijk wordt t wel wat als jullie allebei serieus zijn.. waarom niet? :)
ik heb hamdoelilah hele lieve ouders ..maar ik ben marokaans ..ik ben bang dat ze moeilijk zullen doen en zo ..begrijp je ..
Chatefemqemamu
15-02-2004, 15:11
Origineel gepost door roksana
ik heb hamdoelilah hele lieve ouders ..maar ik ben marokaans ..ik ben bang dat ze moeilijk zullen doen en zo ..begrijp je ..
als je ouders moslim zijn en hij ook.... dan hebben ze geen reden om m te weigeren ;)
ik hoop het niet dank je wel meissie ...
Als jullie voor elkaar gaan, en even schijt hebben aan de buiten werled dan zal het zeker slagen....
Maar de vraag is wat hebben jullie voor elkaar over?
we hebben alles voor elkaar over ..hij is goed voor me en leert me veel over de islaam ..omdat het een tijdje niet goed met me ging ..hij heeft me erboven op geholpen met de islaam ..ik hou van hem ..ik hoop echt dat het wat wordt ..
Dan moet je je geen zorgen maken, als je er 100% achter staat dan zal het zeker slagen.....
miss_morgan15
15-02-2004, 19:34
zie gaat er gewoon voor...en incha'Allah komt alles goed!!!!
als jullie elkaar toch graag zien....
Praat met u ouders en hij met de zijne...
En het is te hopen da jullie voor elkaar bestemd zijn!!!!!
maar Incha'Allah wel...Veel Succes meisje
zahouania00
21-02-2004, 22:51
dank jullie wel ..voor jullie reacties...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.