Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helllllllluuuuuuuuuuuuuup!!

Pagina's : [1] 2

lella_najlae
15-02-2004, 13:07

Ik heb een probleem, ik kan geen marokaans, en daarmee praat ik nooit met familie in marokko en zo. en als ik in marokko ben durf ik niet te praten anders gaan ze me uitlachen (ben ik bang voor) het klinkt stom maar het is zooo!!!!!! heeeeeeellllllllllllllllllllluuuuuuuuuup!!!!!! xx najlae

aicha2003
15-02-2004, 13:20
Volg een snelcursus ofzo. :maf3:

sweet_nadoria
15-02-2004, 13:24
Je moet met veel Marokkanen omgaan ... Dan praat je echt wel automatisch Marokkaans tegen elkaar en leer je het vanzelf !! Succes !! Liefs, S. Nadoria

CriMiNeeL_KaMaL
15-02-2004, 13:28
Origineel gepost door lella_najlae Ik heb een probleem, ik kan geen marokaans, en daarmee praat ik nooit met familie in marokko en zo. en als ik in marokko ben durf ik niet te praten anders gaan ze me uitlachen (ben ik bang voor) het klinkt stom maar het is zooo!!!!!! heeeeeeellllllllllllllllllllluuuuuuuuuup!!!!!! xx najlae en je ouders dan? hoe hebben ze jou dan opgevoed???? Op Zijn Hollands ofsow ?????? Wat kan je juist niet Berbers of Arabisch????? Ik zou zegge als het Arabisch is dat je niet kan , kun je nog steeds boeke gaan hale en leren maar ! als het Berbers is dan ligt de fout aan de opvoeding en de schuld aan je ouders ! veel succes in ieder geval :D :belgie: :boogie: Sm00thCriminaL :boogie:

Echie
15-02-2004, 13:30

praat met je ouders in het marokkaanss...

miss_morgan15
15-02-2004, 13:34
ah wat ik me afvraag ...hoe komt hetda je geen marokkaans kan praten???Heb je dat nooit geleerd?of ben je geen marokkaanse? Je kunt vragen aan je ouders of ze het je leren,...of je kunt het gaan leren op avondschool...en je moet je niet schamen probeer het gewoon te spreken!!!! veel succes

lella_najlae
15-02-2004, 17:31
Origineel gepost door CriMiNeeL_KaMaL en je ouders dan? hoe hebben ze jou dan opgevoed???? Op Zijn Hollands ofsow ?????? Wat kan je juist niet Berbers of Arabisch????? Ik zou zegge als het Arabisch is dat je niet kan , kun je nog steeds boeke gaan hale en leren maar ! als het Berbers is dan ligt de fout aan de opvoeding en de schuld aan je ouders ! veel succes in ieder geval :D ik ben prima opgevoed, ik kan wel marokaans verstaan en een beetje praten maar voor de rest niet dank je wel voor je reactie xx najlae :belgie: :boogie: Sm00thCriminaL :boogie:

lella_najlae
15-02-2004, 17:32
Origineel gepost door Echie praat met je ouders in het marokkaanss... doe ik al met mijn moeder alleen met mijn vader niet maar hij is ook marokaans

lella_najlae
15-02-2004, 17:38
Origineel gepost door miss_morgan15 ah wat ik me afvraag ...hoe komt hetda je geen marokkaans kan praten???Heb je dat nooit geleerd?of ben je geen marokkaanse? Je kunt vragen aan je ouders of ze het je leren,...of je kunt het gaan leren op avondschool...en je moet je niet schamen probeer het gewoon te spreken!!!! veel succes hahahhahahahahahah, ik kan wel marokaans maar niet vlot praten, en daar zit ik mee, ik heb het wel geleerd van mijn ouders en ja ik ben volbloed marokaans doei doei najlae

loeloesch
15-02-2004, 18:07
wAllah echt zonde, als je je kind zijn/ haar moeder taal niet meegeeft :jammer:

sakinaatje
15-02-2004, 18:11
maar kan je geen berbers of arabisch ?

01LaHbIbAh09
15-02-2004, 19:23
Gewoon met je Ouders Marokkaans praten en vragen stellen wat het allemaal inhoudt!!!

CriMiNeeL_KaMaL
16-02-2004, 20:25
Origineel gepost door sakinaatje maar kan je geen berbers of arabisch ? dat had ik ook gevraagd maar geen antwoord gekregen :jammer: :verdriet: :boogie: $m00thCr!m!n@L :boogie:

lella_najlae
16-02-2004, 21:46
MENSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH IK KAN WEL MAROKAANS EN IK HEB HET WEL MEEGEKREGEN VAN MIJN OUDERS ALLEEN IK KAN GEEN MAROKAANS PRATEN NET A;S NEDERLANDS DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JULLIE DENKEN VERKEEERD XX NAJLAE

ChOcOtOfFfF
16-02-2004, 22:49

gewoon blijven oefenen dat doe ik ook:hihi:

Pagina's : [1] 2