Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand die bij een WONINGSTICHTING werkt of heeft gewerkt.

Pagina's : [1] 2

MOTHAFAKKER
15-10-2008, 23:46

Salaam, Ik zit met een klein probleem, Een vriend van mij woont in een huurhuis en heeft sinds vandaag een nieuwe huis gekocht, Ikzelf ben al een tijdje op zoek naar een eigen huurhuis en wilde die van mijn vriend overnemen..hij wil dat ook gewoon voor mij doen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen of is er iemand die in de zelfde situatie terecht was gekomen. Mocht iemand smoesjes weten ofzo dan zijn ze ook welkom. Alvast bedankt Ma3a Salaam,

zzaratje
16-10-2008, 00:14
waar woon je nu dan..?

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 01:06
waar woon je nu dan..? Woon nu nog gewoon bij mn ouders.

zzaratje
16-10-2008, 01:08
ja dan word het al gauw moeiljker ik kan morgen vragen aan me vriendin die werkt bij woning bouw vereniging zij heeft verstand van hoe je het beste kunt doen... wat die jongen in ieder geval niet moet doen is het huis terug geven..

rustigemeid
16-10-2008, 01:14

Salaam, Ik zit met een klein probleem, Een vriend van mij woont in een huurhuis en heeft sinds vandaag een nieuwe huis gekocht, Ikzelf ben al een tijdje op zoek naar een eigen huurhuis en wilde die van mijn vriend overnemen..hij wil dat ook gewoon voor mij doen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen of is er iemand die in de zelfde situatie terecht was gekomen. Mocht iemand smoesjes weten ofzo dan zijn ze ook welkom. Alvast bedankt Ma3a Salaam, Bij de meeste woningstichtingen is het zo dat je een aantal jaar medehuurder moet zijn voordat je de huurwoning kunt overnemen. Laat je vriend innformeren bij de betreffende woningstichting voor meer informatie, misschien dat je alsnog wat kunt regelen.

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 01:21
ja dan word het al gauw moeiljker ik kan morgen vragen aan me vriendin die werkt bij woning bouw vereniging zij heeft verstand van hoe je het beste kunt doen... wat die jongen in ieder geval niet moet doen is het huis terug geven.. Ja als je dat zou willen doen, graag :hadj: Nee nee, die huis geeft ie niet terug...

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 01:22
Bij de meeste woningstichtingen is het zo dat je een aantal jaar medehuurder moet zijn voordat je de huurwoning kunt overnemen. Laat je vriend innformeren bij de betreffende woningstichting voor meer informatie, misschien dat je alsnog wat kunt regelen. Ja klopt, dat had ik dus ook ergens hier op het internet gelezen. Is et denk je mogelijk dat hij die huis gwn op zn naam laat staan, maar dat ik en mn aanstaande de huur betalen enzv, Die vriend van me heeft al een huis gekocht dus....

zzaratje
16-10-2008, 01:23
Ja als je dat zou willen doen, graag :hadj: Nee nee, die huis geeft ie niet terug... Safiie is goed en dan laat ik jou weten.. Maar per provincie kan het verschillen..

zzaratje
16-10-2008, 01:24
Ja klopt, dat had ik dus ook ergens hier op het internet gelezen. Is et denk je mogelijk dat hij die huis gwn op zn naam laat staan, maar dat ik en mn aanstaande de huur betalen enzv, Die vriend van me heeft al een huis gekocht dus.... Ik wou al zeggen dat kan je ook doen.. Hem elke maand de huur betalen en dan stapgewijs regelen dat alles op jou naam komt te staan...:o

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 01:27
Ik wou al zeggen dat kan je ook doen.. Hem elke maand de huur betalen en dan stapgewijs regelen dat alles op jou naam komt te staan...:o Ja precies, dat is dan ook een optie als het niet kan. Maar krijgt hij geen problemen denk je, want hij heeft dan een koophuis en een huurhuis. :hihi:

zzaratje
16-10-2008, 01:29
Ja precies, dat is dan ook een optie als het niet kan. Maar krijgt hij geen problemen denk je, want hij heeft dan een koophuis en een huurhuis. :hihi: Uhm ja daar weet ik niets van. Je moet gewoon wat navraag doen.. Ik denk dat het wel zou kunnen ik bedoel woningbouw vereniiging weet niet dat hij koopt toch..?

rustigemeid
16-10-2008, 01:47
Ja klopt, dat had ik dus ook ergens hier op het internet gelezen. Is et denk je mogelijk dat hij die huis gwn op zn naam laat staan, maar dat ik en mn aanstaande de huur betalen enzv, Die vriend van me heeft al een huis gekocht dus.... Onderhuur bedoel je, nogmaals laat die vriend er naar informeren want het verschilt echt per woningstichting wat de voorwaarden zijn.

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 02:02
Onderhuur bedoel je, nogmaals laat die vriend er naar informeren want het verschilt echt per woningstichting wat de voorwaarden zijn. Inderdaad ja, zzaratje: Ik weet niet of de woningbouw het weet maar vraag jij even voor me aan die vriendin van je dan vraag ik morgen ook het een en ander :hihi:

zzaratje
16-10-2008, 02:04
Inderdaad ja, zzaratje: Ik weet niet of de woningbouw het weet maar vraag jij even voor me aan die vriendin van je dan vraag ik morgen ook het een en ander :hihi: Ja ik moet haar zoizo deze week bellen we zouden wat gaan doen dus komt goed.. Ik laat je het zo snel mogelijk weten

MOTHAFAKKER
16-10-2008, 02:05

Ja ik moet haar zoizo deze week bellen we zouden wat gaan doen dus komt goed.. Ik laat je het zo snel mogelijk weten Is goed meid, bedankt in iedergeval :goedzo:

Pagina's : [1] 2