Bekijk originele versie : Ken je dat gevoel
Ken je dat gevoel,
Dat alles wat je zegt, hoe goed bedoeld nooit goed is. Het wordt verkeerd begrepen, niet begrepen genegeerd of wat dan ook. :(
Wat doe je er dan mee? Ik blijf er mee zitten en maak er een nieuw probleem bij. :verdriet:
Newkid
samar_el
14-02-2004, 21:23
diegene die jouw woorden negeren, ook negeren.
camiliaa
14-02-2004, 21:23
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je haalt de woorden uit mn mond...en dan is het allemaal jouw fout terwijl je het goed bedoelt maar je je gevoelens niet goed kunt uitleggen wayoooo ik word paraa...en gefrustreerd en verdrietig :huil:
ik_oke_is
14-02-2004, 21:26
Origineel gepost door newkid
Ken je dat gevoel,
Dat alles wat je zegt, hoe goed bedoeld nooit goed is. Het wordt verkeerd begrepen, niet begrepen genegeerd of wat dan ook. :(
Wat doe je er dan mee? Ik blijf er mee zitten en maak er een nieuw probleem bij. :verdriet:
Newkid
http://******************/neutebeut/smilies/boink/boink018.gif
Het is idd erg frusterend. En ik maar blijven uitleggen waarom ik iets zeg en dan van kwaad tot erger is het een grote warboel van woorden waar ikzelf niets meer van snap.
Negeren waar genegeerd wordt zou een oplossing zijn als je sterk in je schoenen staat. Dat sta ik dus niet :verdriet:
Geef me die muur maar ..... die snapt me tenminste :/
sweet_nadoria
14-02-2004, 21:38
Uhum ....
Dat ken ik ..
Als ik me zo voel, dan wil ik niet eens dat iemand begrijpt !!
Dan moeten ze allemaal oprotten !!
Dan ben ik echt paraaaaaaaaaa :confused:
Ik ken het gevoel, maar al te goed.
:(
Ik heb het ook constant.. ik ben een altruist.. en dat wetenveel mensen.. en maken er soms misbruik van
Gelukkig zijn er meer mensen die dat gevoel kennen maar, wat kan je ertegen doen. Ik wordt echt soms zo para van en soms slaat het door als obsessie. Zelf kastijding zou ik het soms kunnen noemen.
Ligt het probleem bij mij ????? Ik weet het niet meer. :verdriet:
NK
Haai ...
Weet je het gaat om de intentie ... jij bedoelt het goed als mensen dat niet kunnen inzien dan ligt het niet direct aan jou. Maar aan de onkunde van die mensen dat ze beperkt zijn en niet verder kunnen kijken naar datgene wat er echt toe doet.
Maak jezelf niet gek ... jij weet in je hart dat je het goed bedoelt en als je puur het goede wilt Allah m3aak .... en die mensen die het niet willen inzien dan die komen er later wel achter ;) ...
So don't let um get to ya ! :D
M3a salaama !
p.s.: Leuke ondertekening !
Dank je.
Het zal moeilijk zijn maar toch bedankt.
NK
salaam,
ik heb dat gevoel ook wel al es gehad, en als mensen dan doen alsof ze me niet begrijpen, dan begin ik gewoon te lachen, en ik lach het probleem gewoon volledig weg, en ik begin weer met wat anders of ik zeg: "oke, de mensen zijn hier weer traag van begrip,..." en dan rol ik zo met me ogen, en dan lach ik....je mag nooit blijven staan bij de stomme dingen in het leven, als iemand je niet begrijpt of je woorden negeert probeer het dan op een andere manier, zolang het maar op een aangename manier is, en remember ga niet te ver, ze moeten weten dat je serieus bent op een leuke manier,
mohim maak er het beste van en let us know
boesas
Esma_amani
15-02-2004, 11:13
Oh meisje ik weet wat je bedoelt. Je bezit een gave, waar niet iedereen van mag genieten. Ik zou zeggen geniet ervan. En trek je niets aan van anderen.
I wish I could stop my brain from thinking and talking to me.
Mocro4eva
15-02-2004, 14:34
I know exactly what you mean! :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.