Bekijk originele versie : Wat zou je doen?
Stel je bent getrouwd en je hebt al 4/5 kinderen van dezelfde soort geslacht..
Zou je door blijven gaan met kinderen totdat je het andere geslacht krijgt?
Ja of nee?
Zerhounia_style
14-02-2004, 20:24
Ik zou dat niet kunnen zeggen, omdat ik zoiets nooit heb meegemaakt. Maar ik denk dat ik ermee stop dan, je moet blij zijn met wat allah swt je gegeven heeft, en als je meer dan 5 kinderen hebt dan begint het een beetje te druk te worden thuis..:D vind je niet
Ja daarom, maar stel jou man wil het nog een keer proberen stel je hebt al 5 dochters en hij wil eens een zoontje..zou je het voor hem doen?
Zerhounia_style
14-02-2004, 20:28
Jah als hij het graag wilt, kan ik moeilijk weigeren he, als een jongetje hem gelukkig maakt doe ik het dolgraag voor hem (ook voor mezelf)..
En stel je krijgt weer een dochtertje? Zou je weeeer verder gaan?
Zerhounia_style
14-02-2004, 20:34
Haha je maakt het me wel moeilijk he, nee dan ga ik het niet weer doen, want dan heb ik mijn man zn zin gegeven en hij kan niet door blijven vragen..anders krijg ik een hele marokkaanse elftal thuis..
Juist ja daarom, maar geloof het of niet..er zijn mannen die dat wel willen blijven doorgaan totdat ze een ander geslacht hebben..:confused:
Is nogal egoistisch vind ik :(.
Afrowoman
14-02-2004, 20:37
zoo vijf kinderen?!?!
dat vind IK te veel!!
kan ik egt niet aan
en nog een kindje erbij!!?!?!
nee hoeft niet!!!!
Zerhounia_style
14-02-2004, 20:43
Origineel gepost door Endless
Juist ja daarom, maar geloof het of niet..er zijn mannen die dat wel willen blijven doorgaan totdat ze een ander geslacht hebben..:confused:
Is nogal egoistisch vind ik :(.
Jah want zij doen niet het draagwerk en het drukwerk :o Dat vind ik ook egoistisch..maar ik vind een meisje even veel waarde hebben als een jongetje. Natuurlijk is het leuk om een jongetje en een meisje te hebben, maar als Allah wilt dat je meisjes krijgt dan is dat ook goed toch. Zolang ze maar gezond zijn en luisteren, dan heb ik niks te klagen :D
Nassimatje
14-02-2004, 20:49
Nee joh, ik zou stoppen. Bij 2 kinderen stop ik al. Hoe wil je 4 á 5 kinderen gaan opvoeden tegenwoordig :stoned:
:) , tja is voor iedereen verschillend.
sweet_nadoria
14-02-2004, 21:10
Pfff dit zijn echt hatelijke vragen ...
Ik heb een buurvrouw die heeft Tbarke Allah 6 jongens !!
Ze is nu zwanger van de 7e, wat volgens doktoren ook een jongen zal worden.
Het gaat niet om het geslacht, maar het gaat erom dat het JOUW kind is. Dat zij/hij gezond is.
Het is wat Allah je schenkt en het enige wat telt is dat het gezond is ..
Ik weet dat de meningen verdeeld zijn maar ik zelf heb zoiets van je kan er wel voor gaan maar wat schiet je er mee op ?
Uiteindelijk is er maar een iemand die het geslacht bepaalt en dat is Allah. Geen enkele wetenschapper kan zoiets voor elkaar krijgen.
Ik zou zeggen, wees blij met wat Allah je geschonken heeft en denk eens aan andere getrouwde stellen die dolgraag een kind willen maar het helaas niet kunnen krijgen vanwege onvruchtbaarheid Allah ie hfed.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoelt ...
Mijn vaders wijze woorden;
Koester wat je hebt, en niet wat je niet hebt ... !! ;)
Liefs,
S. Nadoria
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.