Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens/mannen

Pagina's : [1] 2

mocromagic
14-02-2004, 19:31

wallah ik begrijp ze niet :jammer: hoe kunnen sommige van jullie zo simpel en gewetensloos een meisje op het verkeerde pad proberen te brengen met "zahma"mooie praatjes en beloftes?? stel je eens voor dat het met je zusje zou gebeuren..... *zucht* :jammer:

Chatefemqemamu
14-02-2004, 19:32
is de schuld van de meisjes zelf... ze moeten maar beter weten.

mocromagic
14-02-2004, 19:34
Origineel gepost door Chatefemqemamu is de schuld van de meisjes zelf... ze moeten maar beter weten. dat zei ik vroeger ook altijd....maar er zitten echte duivels tussen believe me!

Mocro4eva
14-02-2004, 19:35
lah 3la kol wahed ;)

Chatefemqemamu
14-02-2004, 19:36

Origineel gepost door mocromagic dat zei ik vroeger ook altijd....maar er zitten echte duivels tussen believe me! yup.. gehoord en gezien.. maar tis toch altijd aan jezelf...

minora
14-02-2004, 20:21
Loverboys :jammer:

Zerhounia_style
14-02-2004, 20:30
Waarom relaties aangaan met Marokkanen. Kan ook met mensen van andere nationaliteiten toch, bijvoorbeeld Palestijns, Afghaans, Turks etc etc. Als je gek wordt van al die Marokkanen, dan stap je toch over, als die maar Moslim is, dan is alles goed.

Hnina84
14-02-2004, 20:52
idd marokanen deugen niet!!! ze hebben een doeda in hun gat!!! en bij mij pakt da ni hoor hun zogenaamde 'mooie praatjes' ahahhahahah laat me ni lachen! groetjes hnina

Zerhounia_style
14-02-2004, 20:56
Haha doeda..ik wacht op de dag dat die doeda honger heeft :D

BentFes
14-02-2004, 21:08
Origineel gepost door Zerhounia_style Waarom relaties aangaan met Marokkanen. Kan ook met mensen van andere nationaliteiten toch, bijvoorbeeld Palestijns, Afghaans, Turks etc etc. Als je gek wordt van al die Marokkanen, dan stap je toch over, als die maar Moslim is, dan is alles goed. Dan is alles helemaal niet goed. Een relatie is haram. Het boeit niet met wat voor soort moslim iemand een relatie heeft, het blijft haram. ;) Ma3a Salama :zwaai:

Laysa
14-02-2004, 22:49
Dag buurmeisjuh :D .... Die gasten komen zichzelf nog tegen ... als jij maar weet wat je doet en voor de rest Allah jester ... :) ... De wereld is een spel in een wereld van illusies in een web van dromen ...

mocromagic
14-02-2004, 22:55
Origineel gepost door Laysa Dag buurmeisjuh :D .... Die gasten komen zichzelf nog tegen ... als jij maar weet wat je doet en voor de rest Allah jester ... :) ... De wereld is een spel in een wereld van illusies in een web van dromen ... he meissie :D ik weet alhamdoulilah wel waar ik mee bezig ben...maar ik zie zoveel "slimme "meiden om me heen die helemaal de mist in zijn gegaan door de mooie praatjes van onze boys :jammer: een voorbeeld: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=215119

Zerhounia_style
15-02-2004, 16:40
Origineel gepost door BentFes Dan is alles helemaal niet goed. Een relatie is haram. Het boeit niet met wat voor soort moslim iemand een relatie heeft, het blijft haram. ;) Ma3a Salama :zwaai: Ik bedoelde het niet zo maar goed, heb het over een serieuze relatie waar trouwen als einddoel is, weet niet met wat voor iemand jij gaat trouwen...hoop niet iemand die je nog nooit gezien hebt :(

LellaBerkane
15-02-2004, 16:51
Origineel gepost door mocromagic dat zei ik vroeger ook altijd....maar er zitten echte duivels tussen believe me! Wollah Illa!!! Men kan zo omgepraat worden, ook al sta je sterk in je schoenen!! Allah I Hdie Ma Glak..:jammer:

LoVeLy_HaNaN
15-02-2004, 16:54

Ewa jah, sommige meiden zoeken naar liefde en geloven dang alles wat de jongens zegge :jammer:

Pagina's : [1] 2