Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opvliegende dames

Pagina's : [1] 2

foudie
14-02-2004, 17:46

Meisjes, Dames Men zegt soms wel eens, "zelfkennis is het begin van alle wijsheid". Wie vindt er van zichzelf dat ze snel op de teentjes getrapt zijn? Of dat ze owv kleine dingen boos worden? Ik heb soms het gevoel dat vrouwen te emotioneel reageren. Ik heb natuurlijk begrip voor de maandelijkse ongemakjes, waardoor sommige vrouwen "licht" prikkelbaar zijn, maar daarnaast is het toch veel leuker om beheersd en gecontroleerd door het leven te gaan. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met ons zuiders bloed, dan geldt deze stelling ook voor de mannen. groeten :belgie:

minora
14-02-2004, 20:02
Ben niet gauw op m'n teentjes getrapt... Heb wel weinig geduld...

zinne_dinne_nr1
14-02-2004, 23:16
Hangt ervan af hoe zwaar diegene weegt die op mijn tenen trapt. Daar bedoel ik mee dat ik weinig waarde hecht aan een opmerking van iemand die ik niet ken. Des te sneller ben ik geirriteerd als het iemand is die mij goed kent die een rot opmerking maakt.

esmaatjuuh
15-02-2004, 10:54
Gewoon Je Frustraties Op Een jongen Afreageren, En je voelt Je Stukken Beter..:p

MissShera
15-02-2004, 13:30

Een beetje opvliegendheid zorgt voor vuur in de relatie, of niet??? Ik ben redelijk opvliegend, maar dat is ook weer snel voorbij. Opvliegendheid houdt ook in dat je niet emotieloos bent, dussssssssssssssss.

foudie
15-02-2004, 13:41
Origineel gepost door MissShera Een beetje opvliegendheid zorgt voor vuur in de relatie, of niet??? Ik ben redelijk opvliegend, maar dat is ook weer snel voorbij. Opvliegendheid houdt ook in dat je niet emotieloos bent, dussssssssssssssss. Het is niet dat je opvliegend bent dat je dan emotieloos bent. Ik merk gewoon, bvb in vergelijking met de Belgische meisjes dat zij meer beheerst zijn dan de marokkaanse meisjes.

foudie
15-02-2004, 13:42
Origineel gepost door esmaatjuuh Gewoon Je Frustraties Op Een jongen Afreageren, En je voelt Je Stukken Beter..:p Een kamer heeft vier muren, die kunnen de frustraties veel beter aan dan een jongen denk ik :p

Lady_moi
15-02-2004, 15:11
Ik ben nie snel op mn teentjes getrapt :) Ma als ik da ben dan heb ik eerlijk gezegd geen controle meer over wat ik zeg en doe :jammer: Ma ik heb wel veel geduld :) :zwaai:

CHINEESJE
15-02-2004, 23:32
IK BEN NIET OPVLIEGEND, HEB BEST VEEL GEDULD ALHAMDOELILLAH, OOK ALS IEMAND IETS HEEL ERGS TEGEN ME ZEGT. MAAR ALS IEMAND DE HELE DAG DOORZEURT OVER IETS DAN KAN IK OP T LAATST WEL UIT MIJN SLOF SCHIETEN, MAAR DAN MOET DIE PERSOON HET WEL ERG BONT MAKEN. ;)

Zoelfa
19-02-2004, 09:36
Origineel gepost door foudie Meisjes, Dames Men zegt soms wel eens, "zelfkennis is het begin van alle wijsheid". Wie vindt er van zichzelf dat ze snel op de teentjes getrapt zijn? Of dat ze owv kleine dingen boos worden? Ik heb soms het gevoel dat vrouwen te emotioneel reageren. Ik heb natuurlijk begrip voor de maandelijkse ongemakjes, waardoor sommige vrouwen "licht" prikkelbaar zijn, maar daarnaast is het toch veel leuker om beheersd en gecontroleerd door het leven te gaan. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met ons zuiders bloed, dan geldt deze stelling ook voor de mannen. groeten :belgie: Hoe opvliegend wij ook zijn, we vallen in het niets met jullie mannen... Zie dit maar te ontkennen!

Khaled2000
19-02-2004, 12:57
Is dit niet een vorm van tijd verspillen??? Leven we zo lang om aan deze onzin mee te doen? (met alle respect)

ladynight
19-02-2004, 16:14
ik ben heel snel gekwetst, ben ook heel ongeduldig, en word snel boos wat kan ik hier aan doen ik reageer het meestal op mijn man af, ben net getrouwd als iemand mij goede advies kan geven heel graag alvast bedankt beslamaa

foudie
20-02-2004, 01:02
Origineel gepost door Zoelfa Hoe opvliegend wij ook zijn, we vallen in het niets met jullie mannen... Zie dit maar te ontkennen! Ik hoef helemaal niets te ontkennen of te bevestigen. Ik zeg enkel wat ik vaststel. Het enige wat jij er mee kan doen, is te nemen of te laten :rolleyes:

foudie
20-02-2004, 01:04
Origineel gepost door Khaled2000 Is dit niet een vorm van tijd verspillen??? Leven we zo lang om aan deze onzin mee te doen? (met alle respect) Als je dit een vorm van tijd verspillen vindt, moet je zeker en vast je tijd niet verspillen om te antwoorden. Dus die commentaar mag je voor jezelf houden. :rolleyes: (ook, met alle respect)

RitaMaria
20-02-2004, 01:06

Origineel gepost door foudie Meisjes, Dames Men zegt soms wel eens, "zelfkennis is het begin van alle wijsheid". Wie vindt er van zichzelf dat ze snel op de teentjes getrapt zijn? Of dat ze owv kleine dingen boos worden? Ik heb soms het gevoel dat vrouwen te emotioneel reageren. Ik heb natuurlijk begrip voor de maandelijkse ongemakjes, waardoor sommige vrouwen "licht" prikkelbaar zijn, maar daarnaast is het toch veel leuker om beheersd en gecontroleerd door het leven te gaan. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met ons zuiders bloed, dan geldt deze stelling ook voor de mannen. groeten :belgie: Ik zou het meer temperamentvol willen noemen... :D Niet te vergeten onze hotblooded men.... :stout:

Pagina's : [1] 2