Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse criminelen

tha_lady
13-10-2002, 21:05

hoi hoi allemaal :zwaai: ik heb weer jullie hulp nodig ik zoek zo veel mogelijk informatie over marokkaanse criminelen ik heb een werkstuk daar over dus alles ik welkom.site's boeken kranten stukken thank you laterZ :blauwkus:

tatouzient
13-10-2002, 21:45
ik sluit me helemaal bij mouamin. was da voor een werkstuk da je moet maken? heb je het zelf gekozen of is dit onderwerp je toegekend? is gewoonweg een manier om je eigen volk weer te beledigen. by the way als je het nog ni weet, de criminaliteit is gezakt en meer en meer marokkanen zijn geschoold en verdienen hun brood door een eerlijke manier... bisous

hidamida
13-10-2002, 21:58
TAZZZZZZZZZZZZZZZ, hshoema!!!

Hanaetje
13-10-2002, 22:00
Woww!!! mannen toch..........wat maken jullie er een BIG DEAL van ... Dat is toch hetzelfde als je zou zeggen een werkstuk van " Belgische/Nederlandse criminelen " ..... Omdat je gewoon een specifieke groep wil nemen en niet algemeen criminelen... MAAR jaa dat begrijpen jullie precies niet... Thalla

Junkie
14-10-2002, 02:04

Wie zegt nou dat het een werkstuk wordt om die groep in een kwaad daglicht te stellen. Misschien wil Tha-Lady wel de achtergronden en de oorzaken bekijken. En als die bekend zijn het probleem (want dat is er echt wel) te lijf gaan met een doelgerichte aanpak.

tha_lady
14-10-2002, 09:52
ik heb het onderwerp gekozen omdat ik in dat werkstuk ook wil laten zien dat het niet allen de marokkanen zijn, ik zet er ook een heel stuk in over de marokkaanen die nu studeren eigen zaak hebben enz enz. maar er moet ook een stukje in over de criminaliteit onder de marokkanen en hoe we dat kunnen voorkomen ik heb namelijk al een heel veel informatie over de criminaliteit onder de nederlands. en dit is een manier van verdedigen en ik wil ze niet voorschut zetten waarom zou ik ik ben zelf marokkaan. en ik heb het onderwerp zelf uitgekozen en junky xl thank you ! laterZ :blauwkus:

casanova_girl18
14-10-2002, 12:04
Maar als je je volks niet wilt beledigen dan noem je je onderwerp geen marokkaanse criminelen. Dan geef je er een ander woord voor! Als ik nu een buitenlander was dan zou ik denken van die buitenlanders zijn echt criminelen. Jij bent zelf een marokkaan en je gaat daar over praten wat zouden hun dan anders moeten denken.

-Reda-
14-10-2002, 13:24
Origineel gepost door casanova_girl18 Maar als je je volks niet wilt beledigen dan noem je je onderwerp geen marokkaanse criminelen. Dan geef je er een ander woord voor! Als ik nu een buitenlander was dan zou ik denken van die buitenlanders zijn echt criminelen. Jij bent zelf een marokkaan en je gaat daar over praten wat zouden hun dan anders moeten denken. wie zegt dat ze het nu zo gaat noemen??? ze heeft tog al uitgelegd waar ze het over gaat hebben...ze heeft alleen info over dat gedeelte nodig...damnsz...kijk eerst nar wat ze wil en oordeel dan pas...ook al heb je dat recht niet om over iemand te oordelen....

tha_lady
14-10-2002, 13:43
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO wie zegt dat ze het nu zo gaat noemen??? ze heeft tog al uitgelegd waar ze het over gaat hebben...ze heeft alleen info over dat gedeelte nodig...damnsz...kijk eerst nar wat ze wil en oordeel dan pas...ook al heb je dat recht niet om over iemand te oordelen.... thank you!! dat wilde ik zeggen het gaat niet over alleen over Marokkaanse criminelen maar criminaliteit in het algemeen! ik heb al over alles eeen beetje alleen mis ik het gedeelte marokkanen, ik heb de topic zo genoemd omdat dat wat duidleijker zou zijn p.s. hou je commentaar voor je ja als je geen informatie voor me hebt laterZ :blauwkus:

Missrapster
16-10-2002, 18:39
hmmmmmzzzz....who's messing with my girl...sommige mensen denken nooit na voor ze iets zeggen dat is gebleken uit de reacties van andere...US UR BRAINS.... liefie kzal ff voor je kijken...ik beloof niets maar als ik wat vind dan hoor je het wel van me...;)