Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : expirimenteer jij ook weleens met je haar?

Pagina's : [1] 2

Damelza
14-02-2004, 16:33

expirimenteer jij ook weleens met je haar? knipbeurt gehad maar helemaal mislukt? of kleur jij je haar ook weleens? zo ja, welke kleur? of heb je weleens wat anders met je haar gedaan? noem het maar op.. tell us..... :cool:

Damelza
14-02-2004, 16:42
http://www.beyonce-knowles.com/pic_large/183.jpg k heb afgelopen weekend deze kleur in me haar geverft. ik heb van mijzelf echt pikzwart haar. ik heb er weleens een spoeling blond erin gedaan, waardoor mij haar bruin tot licht bruin werd. dus ik moest wel even wennen toen in ik in de spiegel keek. haha..:D

esmaatjuuh
14-02-2004, 16:43
:hihi: Wees Blij Met Je Eigen Haar Kleur, Zwart is Mooi Man! Ik Expirimenteer Met M`n Hoofddoek..:p

Lady_moi
14-02-2004, 18:35
Noooo mn haar blijft natuurlijk :ego: Geen chemische spulle in mn haar :jammer: Ik heb al haaruitval laat staan dak er nog mee ga knoeie me producten :eek: :zwaai:

DOUKALIA18
14-02-2004, 20:30

ik heb het ook wel eens geverfd eerst licht bruin---> daarna donkerbruin---->daarna pikzwart---> en nu roodbruin

Sultana
14-02-2004, 20:38
coupe soleil is ontzettende mooi, en je neemt ook niet al al haar, maar paar strengen

Misslai_d
14-02-2004, 20:41
ikben bang als ik spoeling blond in doe...er een hele rare kleur ofsjow uitkomt :hihi:

mariametje
15-02-2004, 14:59
Ik ben een keer zelf gaan experimenteren, met mijn haar. Ik heb vanzelf donkerbruin haar en ik wilde mijn haar lichtbruin/ donkerblond verven. EN TOEN WERD HET ORANJE :toink:

Damelza
15-02-2004, 15:58
Origineel gepost door esmaatjuuh :hihi: Wees Blij Met Je Eigen Haar Kleur, Zwart is Mooi Man! Ik Expirimenteer Met M`n Hoofddoek..:p ja zwart is inderdaad ook mooi, maar een keertje wat anders is ook leuk. ;)

Damelza
15-02-2004, 16:07
Origineel gepost door ArabicRose :D Welke kleur is dat? En is het mooi geworden? ik weet niet meer precies hoe die kleur heet. het is wel van het merk feria. ik heb zoveel kleuren al geprobeerd. het is opzich wel mooi geworden nu ik er gewend aan ben geraakt. ;)

Damelza
15-02-2004, 16:11
Origineel gepost door mariametje Ik ben een keer zelf gaan experimenteren, met mijn haar. Ik heb vanzelf donkerbruin haar en ik wilde mijn haar lichtbruin/ donkerblond verven. EN TOEN WERD HET ORANJE :toink: dan heb je denk ik alleen het pure spul erop gedaan. ik heb dat ook een keer gehad ik leek wel zo'n oranje aap. ik had er alleen het puur van coup de solei op gedaan, wat dus eigenlijk ook blond had moeten worden. maar bij was het dus ook oranje!!!!

Damelza
15-02-2004, 16:13
Origineel gepost door DOUKALIA18 ik heb het ook wel eens geverfd eerst licht bruin---> daarna donkerbruin---->daarna pikzwart---> en nu roodbruin wat is jou natuurlijke haarkleur?

mariametje
15-02-2004, 16:32
Origineel gepost door Damelza dan heb je denk ik alleen het pure spul erop gedaan. ik heb dat ook een keer gehad ik leek wel zo'n oranje aap. ik had er alleen het puur van coup de solei op gedaan, wat dus eigenlijk ook blond had moeten worden. maar bij was het dus ook oranje!!!! hahahhaah:stout: Verrot is dat he???:D:hihi: :zwaai:

Damelza
15-02-2004, 16:32
http://www.beyonce-knowles.com/pic_large/146.jpg deze kleur ga ik over een week of 4/5 proberen. beyonce heeft zoveel kleuren blond ik haar gehad maar deze daarvan is echt heel erg licht. tegen sharika blond aan. maar ik ga het gewoon proberen, als het mislukt..zie ik dan wel weer hahaha!:hihi:

Damelza
15-02-2004, 16:36

Origineel gepost door mariametje hahahhaah:stout: Verrot is dat he???:D:hihi: :zwaai: hahaha ja zeker! maar ik heb het dezelfde dag nog over geverft! ;)

Pagina's : [1] 2