Bekijk originele versie : aub doe dua voor mijn tante
Hart4Islam
13-10-2002, 19:54
salaam 3llikoeme broeders en zusters,
ik vraag jullie om een kleine gunst inshallah doen jullie die wel...
mijn tante is ziek, het gaat ernstig met haar toe... ik vraag jullie om een kleine ding
doe dua voor haar inshallah zodat ze haar kleine kinderen nog ziet opgroeien..
tja als de tijd komt is het tijd voor haar.. maar inshalalh zal haar pijn wat minderen door jullie dua.
ps kan iemand mijn een goede dua hier op zetten zodat ik het ook tegen haar kan zeggen inshallah
djazaak allah o geirin allemaal
moge allah jullie daarvoor belonen...
DESPERADA
13-10-2002, 21:10
Salaam aleikom......
Ougti ik hoop alle khair inschallah voor je tante en haar kinderen.....Moge Allah haar bij staan inschallah
Hier heb je een aantal doeás voor ziekenbezoek......
''La ba'sa tahuroen inschAllah''
''Wees niet ongerust, het zal een reiniging voor u zijn, als Allah het wilt''
''Assáoellahal áziem rabbal Árshil aziem an yashfiyaka''
Ik vraag de Almachtige, Allah, Heer van de magnifieke troon, om u te genezen''
Khair InschallaH ouchti
Ma3Salaam
somisandkomis
13-10-2002, 21:19
Salaam
Wat vreselijk zeg, voor je tante. Hoe gaat het momenteel met haar, is ze erg achteruit gegaan?En hoe gaat het trouwens met jou, red je het een beetje krijg je genoeg steun van je vriendinnen.?Ik hoop dat ALLAH jullie allemaal sabr geeft.Je moet je tante veel over de islam vertellen en als het mogelijk is moet ze naar Mekka gaan .Ik heb gehoord dat het water van zam-zam veel mensen heeft genezen.Ik zal aan jullie denken en doea voor jullie doen. Moge ALLAH jullie veel geduld geven en jullie belonen voor jullie goede daden.
OemAbdoellah
13-10-2002, 21:49
Assalamoe alaikoemw r wb zuster,
Oegtie moge allah swt haar genezing schenken!
Moge HIj haar belonen!
Hart4Islam
13-10-2002, 22:05
Origineel gepost door FarD
Allah ishafie.
Sterkte, en Insallah komt het goed.
Alaikoem salaam.
djazaak allah o geirin thanks voor jullie steun ik zal jullie laten weten hoe het telkens met haar gaat inshallah..
moge allah jullie belonen
Muslimah
13-10-2002, 22:48
inchallah dat jou tante snel zal genezen!!!!amin!!!!!!
Allaahumma adh hibal baas rabban naas.
Ishfi wa’antash-shaafie laa shifaa-a illaa shifaa’uk.
Shifaa al laa yughaadiru saqamaa.
wa salaam eleikoom wa rahamtoelah wa barakatoehoe
Hart4Islam
13-10-2002, 23:12
ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeen jarabie 3alaameeeeeeeen
Hart4Islam
13-10-2002, 23:40
ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :(
OemTaqwa
14-10-2002, 10:47
Bismillah-i-Raghmaan-i-Raghim
As-salaam aleikum waragmatAllah,
Moge Allah SwT haar leed belonen met het goede.............Tot Allah SwT behoren we en tot Hem zullen we wederkeren!
Moge Allah SwT haar geliefden (jullie) bijstaan en geduld schenken!
"Het paradijs en het hellevuur waren samen aan het redetwisten, het hellevuur zei: 'In mij zijn de machtigen en de hooghartigen.' Het paradijs zei: 'In mij zijn de ZWAKKEN en de ARMEN.' Daarom oordeelde Allah SwT tussen hen (en zei): 'Jij bent het paradijs, Mijn genade, door jou geef Ik genade aan wie ik wil. En jij bent het hellevuur, Mijn straf, met jou straf Ik wie Ik maar wil, en het is Mijn plicht dat ik jullie allebei vul." (op gezag van Aboe Saeed al-Kudri (r.a) die zei dat de heilige Profeet saws dit zei ~~overgeleverd door al-Bukhaari, Moeslim en at-Thirmidhi)
"De beloning voor Mijn toegewijde dienaar, als ik zijn beste vriend van de bewoners van de wereld tot Mij heb genomen, en hij dit geduldig voor Mij verdraagt, zal niets minder zijn dan het paradijs." (op gezag van Aboe Hoerairah (r.a) die zei dat de Heilige Profeet saws heeft gezegd, dat Allah SwT dit heeft gezegd ~~overgeleverd door Al-Bukhaari)
SUBHANALLAHI WA BIEHAMDIEHI
ALLAHO AKBAR
LA ILLAHA ILLAALLAH
ALHUMDOELILAHI RABBI 'L'ALAMIEN
Allah 3awounha!
zina_maghrebia
14-10-2002, 19:45
Salaam olaikom oegti
Moge allah haar genezen inshallah.
Ik zal zeker dua's voor haar gaan doen.
Ik hou van je oegti en je oma
walijkom salaam
Hart4Islam
14-10-2002, 21:44
djazaak allah o geirin zal ze blij zijn met zulke mensen zoals jullie en moge allah onze duas waarmaken djazaak alalh o geirin zina magrabia je krijgt de salaaam terug spreek mijn oma een keer aan vroeg ze.. inshalalh aanstaande vrijdag..
m3a salaama
ik houd ook van jou ogtie
Moge allah haar genezen van haar ziekte, en dat zij haar kinderen moge zien opgroeien.
Ik wens je veel sterkte
Hart4Islam
14-10-2002, 23:58
ameeeeeeeeeeeeeeeen thanks smurfje
zina_maghrebia
15-10-2002, 10:49
Salaam olaikom oegti khadija
Ik zal dua's voor je tante blijven doen.
En ik zal je oma inshallah binnenkort aanspreken.
Walijkom salaam oegti
Hart4Islam
15-10-2002, 18:22
djazaak allah o geirin ogtie en goja mustafa ik heb het haar verteld en ze was errrrrrrrg blij hoeveel mensen er nog bestaan die het leed met een ander delen en die bidden voor iemand die het moeilijk heeft subhannallah zo zalig is de islam elhamdolilah zina inshallah spreek mijn omatje aan ik houd van je ogtie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.