Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Myn Beste Vriend.

Pagina's : [1] 2

Meisske
13-10-2008, 22:58

Pas geleden werd ik toegevoegt door een jongen vanuit mijn woonplaats. Ik vondt het raar, maar heb hem toch geaccepteerdt. Dagen verstreken en we werden goeie vrienden; Lachen dat we deden,! Damn! :hihi: Ik kreeg toch op een dag een smsje van hem; Dat hij met mij zijn toekomst wou delen etc. Ik heb er niet op gereageerd en heb gedaan alsof ik niets heb ontvangen, hij vroeg nog waarom ik niet gereageerd heb maar ik zei dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Hij vondt het niet erg en negeerde het Maar.... sinds kort hoor ik niets meer van hem! :eek: Hij neemt zijn telefoon niet op en is nooit meer op MSN. Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Weet iemand van jullie misschien wat ik moet doen? En of ik het nu gewoon moet negeren? :( (P.S Gééén haat reacties of Onzin!) Dit is menens.! :moe:

jing-jang
14-10-2008, 02:35
Ik zou m gewoon negeren. Dan heeft ie maar pech toch sir tgra , zij heeft m al eerst genegeerd hij heeft je wat gevraagd en je kon gewoon antwoorden dat deed je niet dus pech voor je :o

jing-jang
14-10-2008, 02:47
Weet iemand van jullie misschien wat ik moet doen? En of ik het nu gewoon moet negeren? dit is wat ze zei hoor! of ze hem dus gewoon moet negeren:confused: negeren doe je als iemand je lastig valt ZIJ WORDT GENEGEERD zogenaamd ik ben belangrijk :likje: vergeet m :o

PrinsesjeVanMo
14-10-2008, 09:51
Pas geleden werd ik toegevoegt door een jongen vanuit mijn woonplaats. Ik vondt het raar, maar heb hem toch geaccepteerdt. Dagen verstreken en we werden goeie vrienden; Lachen dat we deden,! Damn! :hihi: Ik kreeg toch op een dag een smsje van hem; Dat hij met mij zijn toekomst wou delen etc. Ik heb er niet op gereageerd en heb gedaan alsof ik niets heb ontvangen, hij vroeg nog waarom ik niet gereageerd heb maar ik zei dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Hij vondt het niet erg en negeerde het Maar.... sinds kort hoor ik niets meer van hem! :eek: Hij neemt zijn telefoon niet op en is nooit meer op MSN. Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Weet iemand van jullie misschien wat ik moet doen? En of ik het nu gewoon moet negeren? :( (P.S Gééén haat reacties of Onzin!) Dit is menens.! :moe: Als je hem belt, is jou nummer dan prive of niet?

Meisske
14-10-2008, 18:25

sir tgra , zij heeft m al eerst genegeerd hij heeft je wat gevraagd en je kon gewoon antwoorden dat deed je niet dus pech voor je :o Ik heb wel geantwoordt. Met het feit dat ik het nog niet wist; en toen zei hij Waneer weet je het wel & toen zei ik Voor de gein over ; 5jaar ofzo.:o Toen zei hij ; DEAL! :hihi: Maar dat is het niet, hij laat gewoon niets van zich horen.:(

Meisske
14-10-2008, 18:26
Als je hem belt, is jou nummer dan prive of niet? Ik heb geprobeerd te bellen met nr, zonder & met het nr van me moeder? :maf:

Verloren.1
14-10-2008, 20:54
Schaat,, Wacht rustig af. Misschien laat ie binnekort wat van zich horen. X,

Meisske
17-10-2008, 20:01
:traan1: Mis onze Gesprekken Mean!

Verloren.1
17-10-2008, 20:05
Komt goed schat, Inscha Allah!:sjans:

Meisske
17-10-2008, 20:13
Komt goed schat, Inscha Allah!:sjans: Zou niet zonder jou kunnen.! Ik meen 't :sjans: Up!

Bloep
17-10-2008, 21:49
Ik heb wel geantwoordt. Met het feit dat ik het nog niet wist; en toen zei hij Waneer weet je het wel & toen zei ik Voor de gein over ; 5jaar ofzo.:o Toen zei hij ; DEAL! :hihi: Maar dat is het niet, hij laat gewoon niets van zich horen.:( Pas geleden werd ik toegevoegt door een jongen vanuit mijn woonplaats. Ik vondt het raar, maar heb hem toch geaccepteerdt. Dagen verstreken en we werden goeie vrienden; Lachen dat we deden,! Damn! :hihi: Ik kreeg toch op een dag een smsje van hem; Dat hij met mij zijn toekomst wou delen etc. Ik heb er niet op gereageerd en heb gedaan alsof ik niets heb ontvangen, hij vroeg nog waarom ik niet gereageerd heb maar ik zei dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Hij vondt het niet erg en negeerde het Maar.... sinds kort hoor ik niets meer van hem! :eek: Hij neemt zijn telefoon niet op en is nooit meer op MSN. Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Weet iemand van jullie misschien wat ik moet doen? En of ik het nu gewoon moet negeren? :( (P.S Gééén haat reacties of Onzin!) Dit is menens.! :moe: Ik begrijp het even niet.. Eerst zeg je dat je niet hebt geageerd en dan opeens weer wel? Klopt niet echt hoor..

LoveTanger
17-10-2008, 21:56
Gewoon Afwachten meid... xx

Verloren.1
17-10-2008, 23:24
Zou niet zonder jou kunnen.! Ik meen 't :sjans: Up! SameByMe!:sjans:

Verloren.1
17-10-2008, 23:27
Ik begrijp het even niet.. Eerst zeg je dat je niet hebt geageerd en dan opeens weer wel? Klopt niet echt hoor.. Ze had niet geantwoord op zijn Smsje, Die had ze gewoon hard genegeerd, Maar op msn vroeg hij ernaa, Waarop zij dus dat antwoorde,

Bloep
18-10-2008, 00:16

Ze had niet geantwoord op zijn Smsje, Die had ze gewoon hard genegeerd, Maar op msn vroeg hij ernaa, Waarop zij dus dat antwoorde, Ik zie dat nergens staan..?

Pagina's : [1] 2