Bekijk originele versie : wie kan me helpennn!!?????
roosje617
13-10-2008, 22:32
Ik heb perongeluk een map uit mijn pc verwijderd en ook uit mijn prullebak dus is er misschien een mogelijkheid om het terug te krijgen zo ja hoe dan:( :traan1: :traan1: :traan1:
roosje617
13-10-2008, 22:37
???? niemand????
up
up
up
roosje617
14-10-2008, 13:18
uppp!!
upppp
Nog steeds niemand?
Probeer dit! (http://www.recuva.com/download/downloading)
Misschien dat het daarmee lukt?
lady_fairouz_1
14-10-2008, 18:45
Soebhanallah mensen ik heb juist hetzelfde probleem ik smeek jullieee willen jullie ons helpen wollah echt belangrijke mappen !!:huil: foto's van men overleden opa allah yar7moe aub mensen help me :huil:
Heey Roosje617!!
Lange tijd niet meer gezien!! mis je wel hoor...wat erg van de fotos idd egt vervelend:(
maar lady_fairouz_1, dat programma van gmail lukte wel bij roosje617. misschien moet jij dat ook maar even downloaden en proberen er een aantal fotos mee terug te krijgen..veel succes ermee:goedzo: !!
probeer dit
Een bestand terugzetten dat per ongeluk is verwijderd
1.
Klik met de rechtermuisknop op de map waarin het verwijderde bestand zich bevond (op het netwerk) en klik op Eigenschappen. Het dialoogvenster Eigenschappen wordt weergegeven.
2.
Dubbelklik op het tabblad Vorige versies op de meest recente versie van de map waarin het bestand voorkomt dat u wilt terugzetten. Er wordt een lijst weergegeven met bestanden die in deze vorige versie zijn opgeslagen.
3.
Klik met de rechtermuisknop op het bestand dat per ongeluk is verwijderd en klik op Kopiëren.
4.
Klik met de rechtermuisknop op de locatie waar u het bestand wilt plaatsen en klik op Plakken.
Opmerkingen
•
Als het tabblad Vorige versies niet wordt weergegeven in het dialoogvenster Eigenschappen, is de functie Schaduwkopieën van gedeelde mappen mogelijk niet ingeschakeld op de gedeelde bron. Schaduwkopieën zijn kopieën van bestanden die zich op de server bevinden en die worden weergegeven als vorige versies. Neem voor meer informatie contact op met de beheerder.
•
Wanneer u een bestand kopieert, worden de bestandsmachtigingen ingesteld op de standaardmachtigingen voor de map waarin u de kopie plaatst van het bestand.
•
Wanneer u een bestand terugzet dat per ongeluk was verwijderd, kopieert u in feite een eerdere versie. U verliest alle wijzigingen in het bestand die zijn aangebracht nadat de op een na meest recente eerdere versie is gemaakt.
•
Als u een verwijderde map wilt terugzetten, gaat u naar een eerdere versie van de bovenliggende map zodat u de te kopiëren map kunt weergeven en selecteren.
roosje617
14-10-2008, 21:04
lady_fairouz... je kan het proberen met het bestandje wat gmail heeft gestuurd wnt heb wel wat fotos terug kunnen vinden..
Hoop echt dat het lukt..
lady_fairouz_1
14-10-2008, 21:21
lady_fairouz... je kan het proberen met het bestandje wat gmail heeft gestuurd wnt heb wel wat fotos terug kunnen vinden..
Hoop echt dat het lukt..
Bij mij is het niet gelukt en bij jouw??
roosje617
14-10-2008, 22:50
bij mij wel.. ik heb wel heel wt bestanden en fotos kunnen vinden....
bij mij wel.. ik heb wel heel wt bestanden en fotos kunnen vinden....
Geen dank hoor ..
hahaha zo he gmail......toe maar hoor; ''geen dank'':ego: . kom op roosje...ff bedanken he!!! niet zo onbeleefd doen tegen elkaar:( .
hahaha zo he gmail......toe maar hoor; ''geen dank'':ego: . kom op roosje...ff bedanken he!!! niet zo onbeleefd doen tegen elkaar:( .
Haha, ik wist dat iedereen zou denken dat ik het sarcastisch bedoelde :p
Maar roosje heeft me netjes een PM gestuurd hoor!! :goedzo:
:goedzo: roosje!!! zo mag ik het horen!! pm-en kan ook of course!:nerd:
fijne dag allemaal, ik ga lekker werken nu:moe: . geniet van jullie dag!
:goedzo: roosje!!! zo mag ik het horen!! pm-en kan ook of course!:nerd:
fijne dag allemaal, ik ga lekker werken nu:moe: . geniet van jullie dag!
Haha, dank je wel
Jij werkze!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.