Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : valentijns onzin!!!!

Pagina's : [1] 2

thement_return
13-02-2004, 23:56

wat is dat voor onzin en wie heeft dat uitgevonden... alleen maar commercieel en de winkels verdienen er klauwen met geld aan...afschaffen die handel

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:00
en sommige schapen geloven nog dat het een teken van liefde is als hun man precies die dag een kado meeneemt alsof dat op die dag moet :rolleyes:en die winkeliers maar lachen:hihi: buiten het feit om dat moslims hier niet mee aan horen te doen.

thement_return
14-02-2004, 00:04
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF en sommige schapen geloven nog dat het een teken van liefde is als hun man precies die dag een kado meeneemt alsof dat op die dag moet :rolleyes:en die winkeliers maar lachen:hihi: buiten het feit om dat moslims hier niet mee aan horen te doen. ja bij hun laten ze pas op valentijndag merken hoeveel zij van een persoon houden tssssss. get a live..... liefde laat je elke dag merken en zien en niet alleen op 14 febr... afschaffen!!!!!!!!!!

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:12
Origineel gepost door thement_return ja bij hun laten ze pas op valentijndag merken hoeveel zij van een persoon houden tssssss. get a live..... liefde laat je elke dag merken en zien en niet alleen op 14 febr... afschaffen!!!!!!!!!! precies :zwaai:

Bachelorette
14-02-2004, 00:13

ik vind het wel handig die aanbiedingen bij douglas dan voor als ik nieuwe parfum nodig heb :)

thement_return
14-02-2004, 00:14
douglas heeft altijd aanbiedingen niet alleen maar op valentijnsdag ........

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:16
Origineel gepost door Bachelorette ik vind het wel handig die aanbiedingen bij douglas dan voor als ik nieuwe parfum nodig heb :) dan hoor jij bij de bovengenoemde categorie schapen:hihi:

thement_return
14-02-2004, 00:17
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF dan hoor jij bij de bovengenoemde categorie schapen:hihi: precies :D

Bachelorette
14-02-2004, 00:18
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF dan hoor jij bij de bovengenoemde categorie schapen:hihi: nee nerd, ik koop parfum voor mezelf ik doe niet mee aan dit soort onzin ga me nou niet zeggen dat je geen paaseitjes koop tijdens pasen?

thement_return
14-02-2004, 00:20
Origineel gepost door Bachelorette nee nerd, ik koop parfum voor mezelf ik doe niet mee aan dit soort onzin ga me nou niet zeggen dat je geen paaseitjes koop tijdens pasen? :D dit word leuk maar we houden het wel bij gezelligheid :zwaai:

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:34
Origineel gepost door Bachelorette nee nerd, ik koop parfum voor mezelf ik doe niet mee aan dit soort onzin ga me nou niet zeggen dat je geen paaseitjes koop tijdens pasen? ooit van een grapje gehoord :p :zwaai:

Bachelorette
14-02-2004, 00:39
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ooit van een grapje gehoord :p :zwaai: sorry :o ik reageer laatste tijd als kip zonder kop

thement_return
14-02-2004, 00:40
kijk zo moet het....wat liever tegen elkaar mag ook wel

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:42
Origineel gepost door Bachelorette sorry :o ik reageer laatste tijd als kip zonder kop ok omdat jij het bent vergeef ik je:ego:http://******************/neutebeut/smilies/juni/JNknipo.gif

ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:43

Origineel gepost door thement_return kijk zo moet het....wat liever tegen elkaar mag ook wel ok zoefria kom hierhttp://******************/neutebeut/smilies/liefde/knuffie.gif

Pagina's : [1] 2