Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : africa cup geen aandacht van nos !!!!

IFRIQUIA
13-02-2004, 23:22

geen zendtijd geen acties geen samenvattingen eewjaaa hoe vinden jullie dat !!!! :kwaad:

grendel
13-02-2004, 23:26
Origineel gepost door IFRIQUIA geen zendtijd geen acties geen samenvattingen eewjaaa hoe vinden jullie dat !!!! :kwaad: Belachelijk en dom van de NOS. ..of zou het met geld en uitzendrechten te maken hebben of zo ?

GrandmasterJ
13-02-2004, 23:42
NEe joh dat speelt al heel lang bij de Nederlandse MEdia, er word helemaal geen aandacht aan besteed omdat goed nieuws uit Marokko uit den boze is en vooral bij dit soort omroepen, kijk maar Nova en dat soort anti islamprogrammas, ik wil niet gaan generaliseren maar ik merk dat goed nieuws over Marokkanen of een onderwerp wat met moslims te maken en dat positief is stelselmatig word genegeerd of heel kort in beeld word gebracht... Dus opzich is het niks nieuws, ik vind het alleen hartstikke jammer want Nederland zou best wat meer aandacht aan dit toernooi mogen besteden en vooral deze finale! DAnk u wel...

Tempelier
13-02-2004, 23:49
Zouden de joden er iets mee te maken hebben. NOS is JODENZENDER :)

sahira
14-02-2004, 00:42

Belachelijk ja, ze moeten een voorbeeld nemen aan de Fransen, die zenden bijna elk wedstrijd uit, Joden of geen Jodenzender!

hasj2
14-02-2004, 10:54
Origineel gepost door Tempelier Zouden de joden er iets mee te maken hebben. NOS is JODENZENDER :) Nou nu je hetzelf zegt inderdaad, zie het maar als de telegraaf zit ook de joodse maffia achter :zwaai: :zwaai:

hasj2
14-02-2004, 11:02
Wat ik gehoord heb is dat de NOS heeft besloten toen ned- maroc 1-2 geen uitzendingen meer te doen. Wat betreft het marokkaans elftal, dit omdat de NOS zijn bestolen van hun apparatuur in de westrijd die toen in Arnhem gespeelt werd. haha.......

yousssef
14-02-2004, 11:10
ik ga vandaag naar het boetbalwedstrijd maar hoeveel kost het eigenlijk per persoon?????

AlHoceima_Leila
14-02-2004, 11:51
Ik vind dat echt stom man maar eurosport is beter , die commentator is best positief over de Marokkanen :goedzo:

DonAgewan
14-02-2004, 13:07
Ik zou gaan voor TV5 want die verslaggever van Eurosport heeft totaal geen inzicht en maakt soms hele domme fouten en uitspraken over voetbal en situaties tijdens de wedstrijd.

alhoceima_boy15
14-02-2004, 14:00
Schijt aan die NOS we hebben TV5 en EUROSPORT nog :bril: