Bekijk originele versie : huurhuisje nodig.....
oxxRiiFFiiAxxo
13-10-2008, 11:35
bij welke wooncooperatie kan ik me het beste inschrijven om zo snel mogelijk een huurhuisje aangeboden te krijgen?
maakt me niet uit welke stad, als het maar in NL is...alle tips zijn welkom..:o
rifia117
13-10-2008, 14:44
Ik zou dan inschrijven in een niet al te drukke stad aangezien je zo snel mogelijk een huis wilt.. Als je je bijv. in Amsterdam, Rotterdam etc. inschrijft duurt het toch wel langer aangezien er daar nog veel wachlijsten zijn..
Succes..
oxxRiiFFiiAxxo
13-10-2008, 17:34
ja, bedankt voor je tip, maar ja, waar dan?
rifia117
13-10-2008, 18:47
Probeer Hoofdorp,zaandam haarlem etc..
whataday
14-10-2008, 10:32
Dat kan niet zomaar, je moet binding hebben met desbetreffende stad. (Binding: min. 3 jaar ingeschreven staan, of er geboren zijn en min. 3 jaar gewoond te hebben)
oxxRiiFFiiAxxo
14-10-2008, 11:11
Dat kan niet zomaar, je moet binding hebben met desbetreffende stad. (Binding: min. 3 jaar ingeschreven staan, of er geboren zijn en min. 3 jaar gewoond te hebben)
en dat geld voor elke stad??
lijkt me sterk aangezien ikzelf conmtact heb genomen met een van de wooncooperaties in vlissingen en die zeiden daar niks over, ze zeiden dat als ik actief reageerde op hun site dat ik dan kans kan maken op een woning na drie maanden....:nerd:
whataday
14-10-2008, 13:40
lijkt me sterk aangezien ikzelf conmtact heb genomen met een van de wooncooperaties in vlissingen en die zeiden daar niks over, ze zeiden dat als ik actief reageerde op hun site dat ik dan kans kan maken op een woning na drie maanden....:nerd:
Nee... dan heb je ze niet goed begrepen (of zij jou niet).
Het geldt voor elk stad. Je stemt via woningnet toch? :nerd:
Google: woningnet --> binding
rustigemeid
14-10-2008, 13:53
Nee dat geldt niet voor elke stad, elke regio heeft een andere woonsysteemverdeling. Als je een binding moet hebben staat dat vermeld op de website meestal.
oxxRiiFFiiAxxo
14-10-2008, 23:41
nou de een zegt dat het wel geld voor elke stad en de ander niet, maar goed ik ga ervan uit dat het niet voor elke stad nodig is..
ik bedoel kom op waar slaat het op drie jaar binding...hoezo?
ik heb gebeld en gezegd ik ben met spoed opzoek naar huurwoning in zeeland en ik woon momenteel in den haag, wat raadt u me aan te doen?, ze hebben gezegd dat ik gewoon actief moest blijven reageren en dat ik na drie maanden grote kans maak op huurwoning/...:kweetnie:
www.woningnet.nl
www.woonnet-haaglanden.nl
dolcegabana
16-10-2008, 21:53
Hoi
Je kan snel een huis krijgen via direct zoeken als je je aanmeld via de website www.directwonen.nl als je je daar aanmeld dan kan je heel snel een huis krijgen en je krijgt ook iedere keer een mail van hun om de huizen te bezichtigen die bij jou van toe passing is.
Groetjes.
oxxRiiFFiiAxxo
17-10-2008, 00:21
hier krijg je snel
ik sta 8 maanden ingeschrevn... heb 2 dagen geleden huisje gekregen :banana: en norgen ff papier werk doen en klaar is keees :D
http://www.hureninhelmond.nl/
je bent een held shokran voor de link, ik hoop dat ik het net zo snel voor elkaar kan krijgen inshallah...
oxxRiiFFiiAxxo
17-10-2008, 00:22
Hoi
Je kan snel een huis krijgen via direct zoeken als je je aanmeld via de website www.directwonen.nl als je je daar aanmeld dan kan je heel snel een huis krijgen en je krijgt ook iedere keer een mail van hun om de huizen te bezichtigen die bij jou van toe passing is.
Groetjes.
maar zijn geen huizen van de woningbouw denk ik dan...
oxxRiiFFiiAxxo
17-10-2008, 00:23
www.woningnet.nl
www.woonnet-haaglanden.nl
ik sta daar al ingeschreven maar duurt een eeuwigheid daar joh....:moe:
The_n0ureddine
17-10-2008, 01:02
hier krijg je snel
ik sta 8 maanden ingeschrevn... heb 2 dagen geleden huisje gekregen :banana: en norgen ff papier werk doen en klaar is keees :D
http://www.hureninhelmond.nl/
Ewa besahtek waar ergens heb je een huisgekregen?
En de topicstarter
waar kom je oorspronkelijk vandaan?
als ik jou was zou ik een baan in helmond zoeken bijvoorbeeld
en dan krijg je voorang
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.