Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naar brussel zo goedkoop mogelijk?

paarserozen
12-10-2008, 22:37

hallo allemaal wie weet hoe ik zo goedkoop mogelijk van amsterdam na brussel kan gaan en terug. Ik heb wel een ov maar dat stuk van breda na brussel of anders wie weet daar wat meer van.:)

brittje
12-10-2008, 23:00
ga liften op de snelweg

Isaaq
12-10-2008, 23:04
lopen.

naouel
12-10-2008, 23:30
een snodder zou ook een optie kunnen zijn...

Rachidaaatje
12-10-2008, 23:44

hallo allemaal wie weet hoe ik zo goedkoop mogelijk van amsterdam na brussel kan gaan en terug. Ik heb wel een ov maar dat stuk van breda na brussel of anders wie weet daar wat meer van.:) Om naar Brussel te gaan heb je een ticket nodig vanaf station Roosendaal naar Brussel. Een retourtje zal je ongeveer € 18.- kosten. Je moet even kijken wat sneller is: Meteen van Amsterdam naar Roosendaal, of eerst naar Breda en dan naar Roosendaal. Suc6!

bosra
13-10-2008, 11:16
van amsterdam naar roosendaal gaat een trein direct en dan van roosendaal naar brussel volgens mij kan je in amsterdam ticket kopen van roosendaal brussel dan hoef je in roosendaal niet verder te zoeken.

paarserozen
15-10-2008, 17:59
Om naar Brussel te gaan heb je een ticket nodig vanaf station Roosendaal naar Brussel. Een retourtje zal je ongeveer € 18.- kosten. Je moet even kijken wat sneller is: Meteen van Amsterdam naar Roosendaal, of eerst naar Breda en dan naar Roosendaal. Suc6! dank jewel:kus:

paarserozen
15-10-2008, 18:00
van amsterdam naar roosendaal gaat een trein direct en dan van roosendaal naar brussel volgens mij kan je in amsterdam ticket kopen van roosendaal brussel dan hoef je in roosendaal niet verder te zoeken. dank jewel:kus: