Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bij jullie dames is het juiste adres voor iedereen

Pagina's : [1] 2

praatjes
13-02-2004, 21:32

Die niet kan zoenen net als ik, echt bij jullie dames kan je veel van leren en oefenen. Kijken of jullie dames nog behulpzaam zijn ook? :D

praatjes
13-02-2004, 21:47
Origineel gepost door 007_letizia :stout: Praatjes toch...:o Hmmm, jij lijkt mijn wel een meisje met experience. Ik ga van jou leren en ik zal jou andere dingen leren. kom eens even hier :)

praatjes
13-02-2004, 22:05
Origineel gepost door 007_letizia Met experience? Hell no I haven't. :o But I like your sense of humor :p You can try it again, maybe someone eventually will help you. Good Luck. :stout: Je laat me nu in de kou staan, jij geeft niets om mijn. Je zou me een helpende hand moeten reiken. Kom gaan we samen beetje trainen en ervaring opdoen. Is goed voor jou en mijn :D

praatjes
13-02-2004, 22:16
Origineel gepost door 007_letizia Ik zou je nooit in de kou laten staan. :cool: :stout: Volgens mij vinden sommige meiden dit wederom geen leuke topic van je meneer Praatjesmaker... :o Dat zijn dan lelijke meiden die niets betekennen, jij niet jij bent anders, deze topic is bij jou in de smaak gevallen en jij bij mijn :)

GaStVrOuW_NadYa
13-02-2004, 22:21

Jou moet ik hebben

GaStVrOuW_NadYa
13-02-2004, 22:26
Sir de nakazzzzzzzzz Heb wat leuks voor hem een KE7ba in de aanbieding Zaken ;)

EL_MoRo
13-02-2004, 22:26
Origineel gepost door praatjes Die niet kan zoenen net als ik, echt bij jullie dames kan je veel van leren en oefenen. Kijken of jullie dames nog behulpzaam zijn ook? :D Jij moet eerst een cursus ABN nemen voordat je hier groot komt praten want je zinsopbouw klopt voor geen meter :confused: .....

Sofija
13-02-2004, 22:30
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai je hebt een harde diss gekregen praatjesmaker!Hehehehehehehehhe womenpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

praatjes
13-02-2004, 22:32
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Sir de nakazzzzzzzzz Heb wat leuks voor hem een KE7ba in de aanbieding Zaken ;) Zieb howa! Ik kan wel mijn eigen persoonlijke kehba wel gebruiken. Zij gaat spijt krijgen waar ze aan begonnen is :D

praatjes
13-02-2004, 22:33
Origineel gepost door Sofija aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai je hebt een harde diss gekregen praatjesmaker!Hehehehehehehehhe womenpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!! Ik heb een harde gekregen hoezo wat is er? :D

GaStVrOuW_NadYa
13-02-2004, 22:35
Kom online en je krijgt de ****

Nassimatje
13-02-2004, 22:42
Origineel gepost door praatjes Zieb howa! Ik kan wel mijn eigen persoonlijke kehba wel gebruiken. Zij gaat spijt krijgen waar ze aan begonnen is :D Dames let maar niet op hem, Praatjes vullen geen gaatjes gaatjes :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Beslamma :zwaai:

sweet_nadoria
13-02-2004, 22:44
Origineel gepost door Nassimatje Dames let maar niet op hem, Praatjes vullen geen gaatjes gaatjes :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Beslamma :zwaai: :lol: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaahhahahahahahhahahahhaaaaaaaaaaaaaahhaa hhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhaahhahahhaha eeey meis jij bent top !!! Wallah deze is gewoon HARDDDDD

Pagina's : [1] 2