Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huwlijk en sex

Pagina's : [1] 2 3

rayan_1
12-10-2008, 21:07

ik weet niet hoe ik het netjes zou moeten vrgane maar ik moet er op de 1 of andere manier achter komen wat is haram wat betreft sex de vrouw via haar anus betreden is ahram dat weet iedereen in middels maar zijn er ook andere dingen die niet mogen ik wil het weten voor ik een fout maak

Pi3p3l03ntj3
12-10-2008, 23:31
doe wat je niet laten kunt izolang je poepgaatje maar niet in aanmerking komt:d

tabdarest19-
13-10-2008, 01:47
doe wat je niet laten kunt izolang je poepgaatje maar niet in aanmerking komt:d :hihi:

Mocro_bazin
14-10-2008, 02:30
doe wat je niet laten kunt izolang je poepgaatje maar niet in aanmerking komt:d :maf:

Syriana
14-10-2008, 09:11

je mag je vrouw ook niet penetreren tijdens haar menstruatie

xx_esma_xx
14-10-2008, 09:54
Anaal mag sowieso niet... Als het goed is mag je ook niet vrijen tijdens je menstruatie... Voor de rest denk ik dat alles mogelijk is.. Maar over pijpen weet ik het niet zeker...

_50CENT_
14-10-2008, 11:24
Anaal mag sowieso niet... Als het goed is mag je ook niet vrijen tijdens je menstruatie... Voor de rest denk ik dat alles mogelijk is.. Maar over pijpen weet ik het niet zeker... Sommige zeggen Orale Sex mag wel en sommige zeggen weer niet. Dus laat je eerst goed informeren voordat je aan iets gaat beginnen. Anaal en sex tijdens menstruatie mag absoluut niet.

xx_esma_xx
14-10-2008, 11:44
Sommige zeggen Orale Sex mag wel en sommige zeggen weer niet. Dus laat je eerst goed informeren voordat je aan iets gaat beginnen. Anaal en sex tijdens menstruatie mag absoluut niet. Daar heb je gelijk in...;)

rayan_1
14-10-2008, 11:52
dank jullie wel ik wil juist iets weten over pijpen en tussen de bosten maar wat ik heb gelezen is dat een man zijn vrouw mag binnen treden zoals hij zelf wil zolang het maar in het geslachtdeel is

CHALLANGE
14-10-2008, 12:16
dank jullie wel ik wil juist iets weten over pijpen en tussen de bosten maar wat ik heb gelezen is dat een man zijn vrouw mag binnen treden zoals hij zelf wil zolang het maar in het geslachtdeel is tussen de borsten..hhaha je bent erg stout zo te zien :hihi:

MMAI
14-10-2008, 12:19
tussen de borsten..hhaha je bent erg stout zo te zien :hihi: Of ze heeft gewoon onderzoek gedaan, in standjes..:hihi:

CHALLANGE
14-10-2008, 12:29
Of ze heeft gewoon onderzoek gedaan, in standjes..:hihi: ben benieuwd of ze haar ervaring met ons gaat delen...kan haast niet wachten :haha:

OutlawPride
14-10-2008, 12:30
dank jullie wel ik wil juist iets weten over pijpen en tussen de bosten maar wat ik heb gelezen is dat een man zijn vrouw mag binnen treden zoals hij zelf wil zolang het maar in het geslachtdeel is :hihi: haha sorry ik moet lachen om jouw ondeugendheid maar om serieus antwoord te geven, alles mag buiten de menstruatieperiode om behalve anaal over oraal bevredigen zijn er discussies, eigenlijk zou je het twijfelachtige moeten vermijden, maar persoonlijk zou ik er wel voor gaan. :rolleyes:

MMAI
14-10-2008, 12:30
ben benieuwd of ze haar ervaring met ons gaat delen...kan haast niet wachten :haha: Okeeeyy :rolleyes: Kick je daarop ofzo ? Andermans ervaringen ? :confused:

CHALLANGE
14-10-2008, 12:41

Okeeeyy :rolleyes: Kick je daarop ofzo ? Andermans ervaringen ? :confused: Nee ik kick niet op ervaringen van onervaren kuikentjes..:hihi:

Pagina's : [1] 2 3