Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hogeschool 's Hertogenbosch organiseert studiereis naar MAROKKO

Pagina's : [1] 2

LZN
13-02-2004, 21:06

Ik had van een vriend van me gehoord dat die boeren daar een studiereis naar Marokko hebben georganiseerd! Ze gaan volgens mij volgende week al, wel goed gedaan man had ik niet verwacht van die boeren daar uit het zuiden!!!! M3a'salama :zwaai:.

Hesnae
13-02-2004, 21:19
Goedemorggggen...dat doen Hogescholen al jaren..ik weet nog dat er bij ons ieder jaar een studiereis naar Marokko of Turkije werd georganiseerd. En dan heb ik het over 4 jaar geleden en langer, weet niet of ze het nog steeds doen...maar valt weer mee van die Hollandien he? Grreeetzzz.

Hesnae
13-02-2004, 22:26
Surrreee...HvU

fat2
13-02-2004, 22:37
nah den bosch ligt nie in het zuiden... kga ook mee met de studiereis...

MissMe
13-02-2004, 22:49

Origineel gepost door Maruecos_power Ik had van een vriend van me gehoord dat die boeren daar een studiereis naar Marokko hebben georganiseerd! Ze gaan volgens mij volgende week al, wel goed gedaan man had ik niet verwacht van die boeren daar uit het zuiden!!!! M3a'salama :zwaai: okee don't push it he! Maar t klopt.....er is indd een studiereis naar maroc as donderdag, 17 februari, gaan ze. Wilde zelf ook mee maar ik ga al in de zomervakantie inch'Allah dus....maar een vriendin van me gaat wel mee. ennuh fat2 ligt den bosch niet in het zuiden?????????

fat2
13-02-2004, 23:01
Origineel gepost door MissMe okee don't push it he! Maar t klopt.....er is indd een studiereis naar maroc as donderdag, 17 februari, gaan ze. Wilde zelf ook mee maar ik ga al in de zomervakantie inch'Allah dus....maar een vriendin van me gaat wel mee. ennuh fat2 ligt den bosch niet in het zuiden????????? nee, als je landkaart erbij pakt dan is limburg in het zuiden :D

sneakynawal
13-02-2004, 23:11
Origineel gepost door fat2 nah den bosch ligt nie in het zuiden... kga ook mee met de studiereis... IK ook :D

MissMe
13-02-2004, 23:16
Origineel gepost door fat2 nee, als je landkaart erbij pakt dan is limburg in het zuiden :D oke meisje als jij dat denkt.....

fat2
14-02-2004, 16:57
Origineel gepost door sneakynawal IK ook :D hehe, word lachen denk ik :D

fat2
14-02-2004, 17:00
Origineel gepost door MissMe oke meisje als jij dat denkt..... ik denk et nie, het is gewoon zo :ego:

jellaba
14-02-2004, 17:10
boeren??nou dank je maar we kunnen tenminste iets organiseren

sneakynawal
14-02-2004, 19:05
Origineel gepost door fat2 hehe, word lachen denk ik :D Ik heb er nu al zin in :D Kan niet wachten tot dat het donderdag is, *zucht*

sneakynawal
14-02-2004, 20:11
Origineel gepost door Maruecos_power was dat niet aleen maar voor een bepaalde opleiding International Business ofzo!! Heb ik gehoord maar marokkanen zeggen veel En gaan er veel mensen mee!!! Ik had gehoord dat er ook een modeshow is geweest met paar lelijke wijven erbij hahaha laterss Nee iedereen kon zich inschrijven. Ik doe zelf Commerciele Economie dus!

sneakynawal
14-02-2004, 20:13
En die modeshow was leuk om te zien :D

sneakynawal
14-02-2004, 20:17

Origineel gepost door Maruecos_power wat was het voor een modeshow dan.........had gehoord alleen maar nederlanders die de show liepen Klopt! Ze hebben verschillende Marokkaanse kleding gedragen.

Pagina's : [1] 2