Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zaaltjes In Utrecht

LZN
13-02-2004, 19:45

Salaam ya ness, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben nl op zoek naar een zaal ik Utrecht om een bruiloft in te kunnen geven, een beetje degelijk waar je gemakkelijk een Horde marokanen kunt dumpen :D Ken jij een leuk zaaltje dat te huur is, en heb je adres of tel.nr voor me Plz Laat het me soon as possible weten! Alvast Heel veel Bedankt :zwaai:.

samou
14-02-2007, 12:14
Ik heb zelf zaal Kibrahachar oftewel tegenwoordig stichting boeg genomen in zuilen voor de thara van mijn zoontje. Ze hebben m nog niet zolang geleden gerenoveerd.De zaal is echt groot en ook nog een zaal voor de mannen en bij alletwee de zalen is er een bar aanwezig en grote keuken met koelkasten die je mag gebruiken.

Bassie_18
15-02-2007, 11:38
Ik had vorige week ook een feestje van me neef in Utrecht Kanaleneiland...Het was opzich een mooie grote zaal met mannen boven en vrouwen beneden..Met mooie decoratie zag het er wel mooi uit..!! Ik zelf kom niet uit Utrecht wat ik wel weet is dat het ergens bij de IKEA was. Ik hoop dat je hiermee wat hebt, heb je nog vragen kan je me altijd een PM sturen...!! X..

verloofd_19
15-02-2007, 13:30
selaam meid, ik ken een hele mooie zaal in houten genaamd de engel. ik ga dara zelf inshallah mijn bruiloft vieren. ik heb daar heel veel bruiloften meegemaakt en het is ene hele mooooie zaal. je kan hem vinden op http://www.deengel.nl/ veel succes meid groetjes