Bekijk originele versie : Bediening
Tsa_inou
13-02-2004, 17:53
He wijffies hahahahaha
Ik neem sultan decorations he en ik had net weer effe gebeld ( je weet wel je moet ze lastig blijven vallan hahahah )
En nu heb ik begrepen dat de vrouw van de decorateur ( Najat ) bediening verzorgt. GOED HE??
Prijs is 125 euro per personeelslid zij doen de afwas voor je, zetten thee, ruimen alles op ( en natuurlijk bedienen ze :) )
DUS MOCHTEN JULLIE MET DE HANDEN IN T HAAR ZITTEN.......
Nou ze heet dus Najat
Haar nummer is 0612186364 ( zelfde nummer als voor de decoratie dus )
Ik hoop jullie geholpen te hebben
Tsa_inou ;p
Bent_Fes
13-02-2004, 18:53
En hoe ga je het met de eten doen, ga je een tiaba nemen? Misschien een stomme vraag maar hoe zit het met het service? Word dat dan ook geregeld??
Tsa_inou
13-02-2004, 19:27
JA ik neem een tiabba.
Aan 15 Marokkaanse borden kom ik wel. Mijn moeder heeft er al 6 en mijn schoonmoeder ook. En 3 van mijn buurvrouw. Drankjes koop ik bij de zaal ( dus glazen zijn van hun ) en anders had ik van die plastice glazen genomen ( die wel op echte lijken je kent ze wel.
That's it.
Tsa_inou
13-02-2004, 19:32
Dat was zij toch niet?Volgens mij was dat weer een ander but i dont know.
Het kan natuurlijk een introductie prijs geweest zijn of zo?? Want 100 euro is zeeeer cheap.
Ik kan t me bijna niet voorstellen als je moet denken aan de reiskosten en de dames die betaald moeten worden enzo.
Anders moet je t r maar effe vragen.
Ik mail ze gewoon altijd lekker handig.
Sultandecor@consultant.com
See y'all
Tsa_inou
14-02-2004, 11:06
Ik heb t over bediening hoor. En ze spreekt zowel berbers als arabisch
mismarok
16-02-2004, 13:23
Ik ken bediening voor 100 euro die doen ook alles. Verder ken ik ook een tiaba voor de gene die geintereseerd zijn!
chebba_soumaya
16-02-2004, 18:34
Haaaaaaaaaaai allemaal.
Ik heb t effe gevraagd. T zit zo: ( dus bediening waar tsa_inou t over heeft van Najat/ sultan deco )
Als je voor de zomer trouwt is t 100 euro. Als je na de zomer trouwt is t 125.
De reden issssss ( NATURLISCH GEVRAGT ) na de zomer heeft het personeel ook Marokkaanse kleding ( dus allemaal hetzelfde ) aan. Dus dan is t duurder.
Na de zomer zal zij ook beschikken over:
Theeglazen
Dienbladen
Glazen voor drank
Marokkaanse diner borden
Cool he???
Ik trouw dus na de zomer Joepppieeeeeeeeeeeeee ( en als jullie een leuke man kennen geef je t ook maar door hahahahahahaha )
Ciao bellas!
Bent_Fes
16-02-2004, 19:54
Weet jij hoe dat zit als je in juni trouwt, geld het dan ook??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.