Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bediening

Tsa_inou
13-02-2004, 17:53

He wijffies hahahahaha Ik neem sultan decorations he en ik had net weer effe gebeld ( je weet wel je moet ze lastig blijven vallan hahahah ) En nu heb ik begrepen dat de vrouw van de decorateur ( Najat ) bediening verzorgt. GOED HE?? Prijs is 125 euro per personeelslid zij doen de afwas voor je, zetten thee, ruimen alles op ( en natuurlijk bedienen ze :) ) DUS MOCHTEN JULLIE MET DE HANDEN IN T HAAR ZITTEN....... Nou ze heet dus Najat Haar nummer is 0612186364 ( zelfde nummer als voor de decoratie dus ) Ik hoop jullie geholpen te hebben Tsa_inou ;p

Bent_Fes
13-02-2004, 18:53
En hoe ga je het met de eten doen, ga je een tiaba nemen? Misschien een stomme vraag maar hoe zit het met het service? Word dat dan ook geregeld??

Tsa_inou
13-02-2004, 19:27
JA ik neem een tiabba. Aan 15 Marokkaanse borden kom ik wel. Mijn moeder heeft er al 6 en mijn schoonmoeder ook. En 3 van mijn buurvrouw. Drankjes koop ik bij de zaal ( dus glazen zijn van hun ) en anders had ik van die plastice glazen genomen ( die wel op echte lijken je kent ze wel. That's it.

Tsa_inou
13-02-2004, 19:32
Dat was zij toch niet?Volgens mij was dat weer een ander but i dont know. Het kan natuurlijk een introductie prijs geweest zijn of zo?? Want 100 euro is zeeeer cheap. Ik kan t me bijna niet voorstellen als je moet denken aan de reiskosten en de dames die betaald moeten worden enzo. Anders moet je t r maar effe vragen. Ik mail ze gewoon altijd lekker handig. Sultandecor@consultant.com See y'all

Tsa_inou
14-02-2004, 11:06

Ik heb t over bediening hoor. En ze spreekt zowel berbers als arabisch

mismarok
16-02-2004, 13:23
Ik ken bediening voor 100 euro die doen ook alles. Verder ken ik ook een tiaba voor de gene die geintereseerd zijn!

chebba_soumaya
16-02-2004, 18:34
Haaaaaaaaaaai allemaal. Ik heb t effe gevraagd. T zit zo: ( dus bediening waar tsa_inou t over heeft van Najat/ sultan deco ) Als je voor de zomer trouwt is t 100 euro. Als je na de zomer trouwt is t 125. De reden issssss ( NATURLISCH GEVRAGT ) na de zomer heeft het personeel ook Marokkaanse kleding ( dus allemaal hetzelfde ) aan. Dus dan is t duurder. Na de zomer zal zij ook beschikken over: Theeglazen Dienbladen Glazen voor drank Marokkaanse diner borden Cool he??? Ik trouw dus na de zomer Joepppieeeeeeeeeeeeee ( en als jullie een leuke man kennen geef je t ook maar door hahahahahahaha ) Ciao bellas!

Bent_Fes
16-02-2004, 19:54
Weet jij hoe dat zit als je in juni trouwt, geld het dan ook??