Bekijk originele versie : okéé je hebt je rijbewijspajse binnen en nu...?
dushie_chick
12-10-2008, 00:48
okéé je hebt je rijbewijspajse binnen en nu...?
wat waren jullie foutjes wat je maakte nadat je je rijbewijs had gehaald. Waar hadden julllie moeite mee.. :D. En wat voor dingen maakte je mee tijdens het verkeerd. .deeel dat is ff met mij mee want ik heb hem ook net een week en Hamdl gelijk een auto gehaald. Mijn foutjes zijn dit:
- af en toe laten uitvallen (dat is denk ik bij iedereen zoooo in het begin :bloos:. Ik heb benzine en ik was gewend met diesel:D)
-Parkeren :moe: Tfoee!! dat is egt focked op.. vooruit parkeren gaat redelijk, Mecha achteruit ajooo ik heb vaakt moeite met die stuur bewegingin. iN plaats van rechts doe ik bv links ofs.:D
wat waren jullie minpunten?? XXX
illmathic89
12-10-2008, 00:53
ahhaah ja bij mij was het ook dat optrekken bij een stoplicht hij viel vaak uit omdat ik diesel gewend was, maar na 2 dagen had ik het helemaal door, nu trek ik op met peipende banden als ik zin heb hahaha:D
het went allemaal
dushie_chick
12-10-2008, 01:11
ahhaah ja bij mij was het ook dat optrekken bij een stoplicht hij viel vaak uit omdat ik diesel gewend was, maar na 2 dagen had ik het helemaal door, nu trek ik op met peipende banden als ik zin heb hahaha:D
het went allemaal
INchallah ook bij mij,, af en toe valt ie uit bij de verkeerslichten maar dan toetere die mensen achter mij gelijk!! Tering ik kan daar zoo nie tege hee!!
illmathic89
12-10-2008, 01:12
dan werd ik juist nerveuzer en deed ik het al helemaal verkeerd en gingen ze om me heen rijden, nu daag ik mensen uit bij het stoplicht:D
dushie_chick
12-10-2008, 01:15
dan werd ik juist nerveuzer en deed ik het al helemaal verkeerd en gingen ze om me heen rijden, nu daag ik mensen uit bij het stoplicht:D
ja bij mij ook.. gaan ze om mij heeen rijden.. ik kijk ze gelijk vies aan en ik scheld ze dan ook uit, ze horen toch niet wat ik zeg:D
illmathic89
12-10-2008, 01:22
haahhaha, komt goed insallah veel rijden en ervaring opdoen, ik gign naar lege parkeer plaatsen om te leren snel optrekken, hahaha
en parkeren kan ook nog beter bij mij ik kan het ng steeds neit goed omdat ik het ook nooit doe.!:P
dushie_chick
12-10-2008, 01:24
haahhaha, komt goed insallah veel rijden en ervaring opdoen, ik gign naar lege parkeer plaatsen om te leren snel optrekken, hahaha
en parkeren kan ook nog beter bij mij ik kan het ng steeds neit goed omdat ik het ook nooit doe.!:P
INchallah ik ga veel leren nog:D.. HUh parkeer je nooit :confused:
illmathic89
12-10-2008, 01:26
Jah jawel maar ik heb een vaste parkeerplaats, war je heel makklijk in rijd, ik ga gewoon stukje over de stoep en dan ben ik geparkeerd, hoef niet achteruit ofzo, snappie?
dushie_chick
12-10-2008, 01:27
Jah jawel maar ik heb een vaste parkeerplaats, war je heel makklijk in rijd, ik ga gewoon stukje over de stoep en dan ben ik geparkeerd, hoef niet achteruit ofzo, snappie?
owhh haha jaa is beter... heywa bij mij is het anders ik moet juist veel achteruitparkeren
illmathic89
12-10-2008, 01:28
lastig, maar dan leer je het in ieder geval":D
gmilia4live
12-10-2008, 01:38
jeeeeeeeeeeejtje wat ik allemaal had gedaan , nadat ik mijn rijbewijs had gehaald :D
tijdens het achter uit rijden , tegen een boom gebotst hele achterkant ingedeukt ( was de auto van me broer). hhihi heb het hem pas na een week verteld.. was bang voor zijn reactie :( maar gelukkig viel het reuze mee!
heb een scherpe bocht genomen op z'n 4, was vergeten terug te schakelen..
en nog veeeeeeeeeeeeel meer :D
illmathic89
12-10-2008, 01:39
dan denk je bij jezelf hoe kom ik toch aan die rijbewijss.. hmmm..
gmilia4live
12-10-2008, 01:43
jaa dat ook nog :D
haha een ander keertje , was ik aan de lijn kwam er een politie agent naast me komen staan. zegt ie je mag niet bellen tijdens het rijden ...
keek hem heel droogjes aan en ging gewoon verder bellen , me vriendin naast me schrok zich dood en pakte snel de telefoon van me af hihi:D was helemaal in shok wist niet meer wat ik deed..
illmathic89
12-10-2008, 01:56
hahaah moest je nog op de bon?
gmilia4live
12-10-2008, 02:03
nee gelukkig niet.. hij keek me echt raar aan en vroeg heb je wel je rijbewijs?
toen zei ik ja , maar pas :D haha hij moest gelukkig lachen.
maar was echt zo een dag van, als er wat mis gaat dan gaat alles mis..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.