Bekijk originele versie : ik play te veel meisjes
salaam mensen,
ik ben een 21 jarige jongen uit Eindhoven en heb een vraag hiero aan de dames.
ik heb een vaste vriendin maar om eerlijk te zijn speel ik met andere moslima's als ze me bellen weet ik soms niet meer hoe ze heten het zijn er meer dan 10 maar ik kan de verleiding niet weerstaan elke keer als ik mijn buit heb gehad denk ik doe ik nooit meer maar jah als ze aan mijn telly hangen ben ik weer geil en ga ik er voor dames wat moet ik er aan doen???
Groetjes Mo.
Misslai_d
13-02-2004, 14:21
STOppe want je betn verkeerd bezig:zweep:...zeker als je een vaste vriendin hebt
je bent 21.oud genoeg om dat te weten en verantwoording op te neme
Kzou zegge neem een ander nummer zodat je niet meer gebeld wordt.
En be there 4 youre own girlie :Iluvu:
lella_salsa
13-02-2004, 15:42
you go girl!!!
damm right!! volledig mee eens met Misslai_d
DOUKALIA18
13-02-2004, 16:00
GAANEZ :kwaad: daarom heb ik zo'n hekel aan jullie marokkaanse jongens tfoe
lella_salsa
13-02-2004, 16:01
ik ook !!!!!!!!!!!!!! tfoe tfoe tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
rifshadow
13-02-2004, 16:15
ok die meiden weten dat je ze ze voor de fun hebt, maar weet je vriendin dat.
als je niet trouw kunt zijn begin je niet aan een vaste relatie jongen.
lella_salsa
13-02-2004, 16:21
vollegi mee eens met rif shadow
rifshadow
13-02-2004, 16:24
ja maar is toch waar, ze willen een vaste relatie, maar ze willen er ook gewoon vriendinnetjes op na houden, begint dan niet aan een relatie als je van je eigen weet hoe je bent. :o
rifshadow
13-02-2004, 16:56
Origineel gepost door ikbenlekker
jah je hebt gelijk rifshadow ik heb deze ik heb deze topic geplaatst om geholpen te worden en niet nog eens op plaats gezet ik weet dat ik het fout heb gedaan en nog doe maar ik wil een sereuze reactie praten is makkelijk dus gebruik je intelligentie en zet er iets zinnigs neer
het enige wat ik kan zeggen is als je echt van je vriendin houdt dan weet je wat je moet doen. dan heb je zelfs geen raad nodig , en je bent oud genoeg, om te weten wat fout en goed is.
NeelieferNiet
13-02-2004, 18:04
jongen je kan er beter mee stoppen want als je vriendin(waar je zoveel van houd) er8er komt ik weet zeker dat je dan nog lang niet jarig wordt!!!
de groetenNlN:zwaai:
Mocro4eva
13-02-2004, 18:58
ga trouwen of anders vasten als je jezelf niet in de hand kunt houden.
IBTISSAM3
14-02-2004, 01:02
marok boys jullie veranderen ook nooit he?
daarom neem ik ook geen marok
niet te vertrouwen man wat heeft deze topic voor zin maar ik ben het met said2 eens hij heeft niemand meskien get e live boy
esmaatjuuh
14-02-2004, 13:42
salaam mensen,
ik heb een vaste vriendin maar om eerlijk te zijn speel ik met andere moslima's als ze me bellen weet ik soms niet meer hoe ze heten het zijn er meer dan 10 maar ik kan de verleiding niet weerstaan elke keer als ik mijn buit heb gehad denk ik doe ik nooit meer maar jah als ze aan mijn telly hangen ben ik weer geil en ga ik er voor dames wat moet ik er aan doen???
Groetjes sandukan
Het Slaat Totaal Nergens Op Wat Je Doet..Wat Wil Je Hiermee Bereiken..?
Liever Doe Je Normaal Voordat Je Echt Bekend Staat Als De #1 Player..En Geloof Me..Als Je Bekend Staat Als De #1 Player Dan Kijkt Geen Enkel Meid Jou Richting Op..
Mijn Raad Is Om Afstand Van De Meiden Te Houden Op Zulke Gebieden..Kun Je Ze Niet Gewoon Te Vriend Houden..?
Lady_moi
14-02-2004, 18:53
Knip u kaart in 2 en gef u nummer enkel door aan u vrienden probeer zoveel mogelijk contact te vermijden met meisjes ( ge playt ze toch maar) buiten u vaste vriendin dan ( wel zielig voor haar ze verdient u eigenlijk nie).
Ma goed begin van een schone lei!!!
Ge zijt 21 vind ge nie dat hoog tijd is om u keer volwassen te gedragen en nie als een geile pubertje van 16jaar?
Anyway ik vind het schandalig wa gij doe en als ge zo voort blijft doen hoop ik dat een meiske u ook zal playen
:zwaai:
salaam mensen,
Groetjes sandukan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.