Bekijk originele versie : Beroofd!
Leila1982
13-02-2004, 13:58
ik vroeg mij af of jullie wel eens beroofd zijn, of er wel eens is ingebroken, of dat je auto is gestolen enz.
als je afgaat op de media ben je nergens meer veilig, maar is dat wel een realistisch beeld?
Wie heeft zoiets meegemaakt en hoe ga je daarmee om?
3afrieta
13-02-2004, 14:00
MIJN PAPA'S AUTORADIO
WAS INEENS FOETSIE
zinagirl
13-02-2004, 14:12
ik gelukkig nooit.
kleinerat
13-02-2004, 14:52
Mijn hartje was een keertje gestolen maar die heb ik terug gevonden gelukkig maar
ik_oke_is
13-02-2004, 14:59
Origineel gepost door Leila1982
ik vroeg mij af of jullie wel eens beroofd zijn, of er wel eens is ingebroken, of dat je auto is gestolen enz.
als je afgaat op de media ben je nergens meer veilig, maar is dat wel een realistisch beeld?
autoradio ;
ik heb er net dezelfde gestolen uit een andere wagen :maf:
tazaghiniagirl
13-02-2004, 15:00
ja van 5 eurocent..:maf3:..
Mijn fietsjes zijn vaak gejat, grrrrrrrrrr
Alsof ze het juist op die van mij voorzien waren.
Maar verder nooit bestolen.
Origineel gepost door 3afrieta
MIJN PAPA'S AUTORADIO
WAS INEENS FOETSIE
Is het niet toevallig eentje met frontje waar cd en bandje ingaat :zwaai:
Origineel gepost door Laylike
Mijn fietsjes zijn vaak gejat, grrrrrrrrrr
Alsof ze het juist op die van mij voorzien waren.
Maar verder nooit bestolen.
Ja maar lieverd jij doet hem ook alleen maar dicht met AXA en toevallig was die van jouw het makkelijkst het is niet zo zeer dat hij van jouw was want daar houd ik name;lijk geen rekening mee :zwaai:
CouchMan
13-02-2004, 17:27
Origineel gepost door Leila1982
Meen je dat nou echt??? Vraag je nu aan Marokkanen op Marokko.nl of zij misschien weten hoe je er mee moet omgaan??
Psychiater....Denk aan de happy times die je hebt meegemaakt met de tv die ze van je hebben gestolen...
Als iets van je word gestolen, ga je het kut vinden, maar je leeft door.
Want het is WEG.
Of ben je zo iemand die er trauma`s aan overhoud?
Hoi,
bij ons thuis is er al 2maal ingebroken, 1maal waren we naar marokko, heel ons huis was overhoop, veel gerief gestolen, politie gekomen, maar ze zeiden dat ze de dader niet konden pakken, 2de maal was in de kerstvakantie, maar toen waren we wel thuis en heeft me broer de dief gevat, en kon het niet geloven het was een marokkaanse junkie, die uit was op ons geld, layhfed, sindsdien sliep men vader niet meer, en mijn broer sliep beneden, de dief is trouwens niet gepakt, omdat er niet genoeg bewijzen waren dat hij het was, wolah echt erg,
maar nu is het beter, we hebben extra beveiliging en het gaat al beter.
Met me vader gaat het ook beter en men broer slaapt niet meer beneden, duseuh...Hamdoellilah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.