Bekijk originele versie : ik wil scheiden
Bachelorette
13-02-2004, 11:56
van LQwaad...me mannetje :(
ik verdien niet zo behandeld te worden en al helemaal niet zo genegeerd te worden. maar ik denk niet dat hij scheiding gaat geven, hem kennende zal hij wachten tot situatie bijna uit de hand loopt en dan pas ingrijpt om mij niet kwijt te raken..
moeilijk. :(
Dat is zeker moelijk meissie, jeetje hijgedraagt zich als n hufter zeg maar en jij bent dat flink bue?! Je moet je zeker niet als vuil laten behandelen das een tip. kies altijd voor jezelf. Heb je het er al met hem over gehad? Ik weet wel n beetje hoe het kan gaan ja, jij zegt wat je dwars zit en pas iedere keer als het echt te heftig wordt is het sorry ik...., en telkens zo opnieuw das flink balen. Denk er voor jezelf goed over na en zet de min en pus punten op een rij om je beslissing goed af te wegen en maak dan n keuze want zo doorgaan heeft misschien weinig zin voor jou, het moet niet van een kant komen natuurlijk! Sterkte ermee. Ciau
Bachelorette
13-02-2004, 12:03
Origineel gepost door Shyenne
Dat is zeker moelijk meissie, jeetje hijgedraagt zich als n hufter zeg maar en jij bent dat flink bue?! Je moet je zeker niet als vuil laten behandelen das een tip. kies altijd voor jezelf. Heb je het er al met hem over gehad? Ik weet wel n beetje hoe het kan gaan ja, jij zegt wat je dwars zit en pas iedere keer als het echt te heftig wordt is het sorry ik...., en telkens zo opnieuw das flink balen. Denk er voor jezelf goed over na en zet de min en pus punten op een rij om je beslissing goed af te wegen en maak dan n keuze want zo doorgaan heeft misschien weinig zin voor jou, het moet niet van een kant komen natuurlijk! Sterkte ermee. Ciau
dank je wel dame..het si een van de moeilijkste keuzes die ik moet maken :( en ik ben al zo'n zwakkeling, want telkens wanneer ik iets zeg, sta ik er niet 100% achter..en zo haalt hij mij weer gemakkelijk over. daarom moet ik het er met hem over hebben..even goed praten!
Tja dat ken ik wel dat je te gevoelig en beetje onzeker bent om zelf te beslissen maar jou geluk moet op kop staan voor alles toch, en al hij jou niet gelukkig kan maken, maar als hij zegt dat hij toch van je houd is het des te moeilijker he?! En vooral las hij je in de ogen kijkt, maar denk dit keer alleen aan jezelf meid. Ff goed praten en dan afzonderen om alleen je beslissing te nemen. Het lijkt me erg moeilijk. Veeel succes ermee nogmaals. Ciau liefs
Bachelorette
13-02-2004, 12:12
Origineel gepost door Shyenne
Tja dat ken ik wel dat je te gevoelig en beetje onzeker bent om zelf te beslissen maar jou geluk moet op kop staan voor alles toch, en al hij jou niet gelukkig kan maken, maar als hij zegt dat hij toch van je houd is het des te moeilijker he?! En vooral las hij je in de ogen kijkt, maar denk dit keer alleen aan jezelf meid. Ff goed praten en dan afzonderen om alleen je beslissing te nemen. Het lijkt me erg moeilijk. Veeel succes ermee nogmaals. Ciau liefs
pffff laten we het niet hebben over de manier warop hij naar me kijkt :verliefd: hij weet dat ik een zwakte heb voor hem en daar maakt hij akelig gebruik van..maar goed..:verdriet:
tnx :blauwkus:
Bachelorette
13-02-2004, 12:13
Origineel gepost door hasnilamour
denk aan de kinderen als je :o ;) die hebt want dat is heel belangrijk echt heel belangrijk en bestudeer de regels van scheiden alsjeblieft want scheiden is niet zomaar iets echt niet zomaar iets
weet ik we hebben geen kids alhoewel ik me wel al voorstelde hoe het zou zijn :(
we gaan alleen scheiden van internet :)
Life_sucks
13-02-2004, 20:25
Origineel gepost door Bachelorette
weet ik we hebben geen kids alhoewel ik me wel al voorstelde hoe het zou zijn :(
we gaan alleen scheiden van internet :)
jij ziet dit alleen als een grap (scheiden (van internet) maar volgens mij weet je niet wat de mensen allemaal hebben moeten meemaken die echt gescheiden zijn.
en ik wou je nog wel helpen, maar het is me nu in de verkeerde keelgat geschoten.
ouafaetoen
13-02-2004, 20:30
Van wie ga je scheiden, begrijp het effe niet
Bachelorette
13-02-2004, 23:09
Origineel gepost door Life_sucks
jij ziet dit alleen als een grap (scheiden (van internet) maar volgens mij weet je niet wat de mensen allemaal hebben moeten meemaken die echt gescheiden zijn.
en ik wou je nog wel helpen, maar het is me nu in de verkeerde keelgat geschoten.
:o sorry
ChOcOtOfFfF
13-02-2004, 23:44
http://upload.petuhr.nl/upload/59441050.jpg
lala_fatima
13-02-2004, 23:46
Altijd als ik je zie hier op de forum, dan heb je het over lqwaad :D
heb je hem wel een keer gezien in het echt, want internetliefde is niets
Bachelorette
13-02-2004, 23:57
Origineel gepost door lala_fatima
Altijd als ik je zie hier op de forum, dan heb je het over lqwaad :D
heb je hem wel een keer gezien in het echt, want internetliefde is niets
my lips are sealed :cool:
:verliefd:
Bachelorette
13-02-2004, 23:59
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
http://upload.petuhr.nl/upload/59441050.jpg
:(
ChOcOtOfFfF
14-02-2004, 00:03
Origineel gepost door Bachelorette
:(
mensen proberen jou serieus te helpen misschien vegen ze ondertussen wel een traantje weg omdat jij wilt "scheiden"
http://******************/neutebeut/smilies/nee/nee006.gif
:zwaai:
Bachelorette
14-02-2004, 00:05
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
mensen proberen jou serieus te helpen misschien vegen ze ondertussen wel een traantje weg omdat jij wilt "scheiden"
http://******************/neutebeut/smilies/nee/nee006.gif
:zwaai:
Weet ik,,,im bad :o :(
maar je kan er wel iets postiefs uithalen..mensen kunnen hier ook adviezen gebruiken...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.