Bekijk originele versie : hindoe films
Noumidya
13-02-2004, 11:32
Khabi khusie khabi gham moet je zien, prachtig gewoon.
Kuch kuch hota hai, devdas, dil te pagal hai, dil vil pyar vyar.
Kijk op www.vluvshahrukh.com Klik dan op movies en je krijgt een overzicht waarin shah rukh heeft gespeeld. Ik ben fan hem.
Veel kijkplezier
Jah meid je hebt gelijk!!! dat zijn inderdaad hele mooie films alleen dil vil pyar vyar heb ik niet gezien.
en shah rukh is inderdaad damnzzzz!!!!
check mijn avater hahahaha.
Zerhounia_style
14-02-2004, 20:40
Jah die vond ik ook heel mooi...En ik vind hindoestaanse films over het algemeen ook heel mooi, maar het probleem is dat we geen fatsoenlijke video recorder of dvd-speler hebben thuis..dus kan ze moeilijk huren :( Maar als ik er eentje kijk bij 1 van mijn vriendinnen dan zit ik helemaal aan de tv geplakt en stiekem te huilen..
oumaira_girl
15-02-2004, 11:24
Ik vind hindoestaanse films ook echt heel leuk. Als je eenmaal één film heb gezien, dan blijf je ze kijken. Dil ka rishta ta, Kol ho naa ho en Mi prem ki diwani hoon zijn ook heel leuk.
stardust
22-02-2004, 19:48
Me 2! I totally love him!
Ahhh he is zo goed. Ik heb kahbie Kuchie Kabhie Gham gezien! Kajol en S. zijn echt goed samen!!!
Echt een aanrader en die nieuwe Kol ho naa ho, is ook goed, wel modern en niet zo veel dans maar wel heel mooi..
stardust
22-02-2004, 20:54
Voor het meisje dat geen dvdspeler heeft----Sluit een abbonement af..krijg je er gratis een!
Toch Smart thinking??
En niet huren, gewoon kopen ze zijn niet zo duur! max 10 euro
maghrebgirl20
24-02-2004, 22:41
kan iemand mij een titel geven van een goeie film?
Mijn top 5 je:
Khabi Kuchi Khabi Kham
Kuch Kuch Hota Hai
Devdas
Mujhse Dosti Karoge
Kal Ho Naa Ho
stardust
27-02-2004, 22:01
Mee eens, Khabi Kuchi Khabi Kham ga ik zo voor de 80x kijken.
DEVDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Ja ik ben een beginnende hindifilmlover dus zoveel ken ik er nog niet, maar komt goed.
Mijn Hindi begint zich te ontwikkelen, SANJI!!!!!
maghrebgirl20
28-02-2004, 20:58
Origineel gepost door *Ballerina*
Mijn top 5 je:
Khabi Kuchi Khabi Kham
Kuch Kuch Hota Hai
Devdas
Mujhse Dosti Karoge
Kal Ho Naa Ho
:goedzo: bedankt he
Misterfes20
01-03-2004, 16:37
weet je wat ik raar vindt bij Hindoe films........
Als een koppeltje verliefd door een park loopt en dan samen beginnen te zingen dan komen er altijd een stuk of dertig dansers en danseressen uit de bosjes om mee te dansen op de muziek! Is niet echt geloofwaardig!!!!!!!!!!!
AMANDELKOEKJESS
16-06-2008, 15:35
weet je wat ik raar vindt bij Hindoe films........
Als een koppeltje verliefd door een park loopt en dan samen beginnen te zingen dan komen er altijd een stuk of dertig dansers en danseressen uit de bosjes om mee te dansen op de muziek! Is niet echt geloofwaardig!!!!!!!!!!!
:giechel:!
marockaasjuh
18-01-2010, 15:19
Weet iemand waar ik die films kan kijken met ENG of NL ondertiteling.?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.