Bekijk originele versie : Heilige oorlog niet nodig..
Oproep tot jihad tegen de VS
Gepost door Rob (R@b) - zondag 13 oktober 2002 @ 00:49 - Bron: Teletekst
Zo'n 500 imams en schriftgeleerden uit Irak hebben alle moslims in de wereld opgeroepen tot een heilige oorlog tegen Amerika, wanneer het zou besluiten om Irak aan te vallen. "Het is de plicht van elke moslim de aarde onder de voeten van de VS te verschroeien", aldus de fatwa.
De oproep komt vlak voor een spoedzitting van het Iraakse parlement die vermoedelijk geheel gewijd zal zijn aan het besluit van het Congres in de VS om president Bush een vrijbrief te geven voor een aanval op Irak.
De VN Veiligheids-Raad zal aanstaande woensdag middels een openbaar debat de ''kwestie Irak'' bespreken. Bagdad heeft al laten weten dat het wapeninspecteurs zal toelaten die overal mogen komen kijken.
----------------------------------------------------------------------------
Een heilige oorlog heeft geen zin, een heilige oorlog is niet nodig.
Er zijn 2 gestoorde mensen die elkaar niet mogen.
1. Sadam. Die zijn eigen volk terroriseert.
2. Bush een man die het doodvonnis (misschien) tekent voor een groot aantal van zijn Amerikaanse bevolking. En anderen.
Conclusie : Het zijn er 2 die geen oorlog waard zijn.
Als je als moslim voor je moslim broeders wil strijden. Strijd dan tegen deze oorlog en vooral tegen deze 2 "ziekelijke" tirans.
Het zijn niet die 2 tirans die elkaar uitdagen in een Box-ring. Het zijn niet hun die een geweer richten op elkaar en hun leven wagen. Nee hun kijken "Friends" (of iets dergelijks) terwijl jou broeders de kogels opvangen voor niets..
Iedereen heeft wel eens vrienden gehad van een ander ras denk ik. Ieder ras heeft goede en slechte mensen. Net als in de 2e wereld oorlog hoorde je achteraf vaak dat de soldaten zeiden "Die duitser waar ik op schoot, die duitser die op mij schoot had mijn beste vriend kunnen zijn"
Mensen zijn mensen en als er mensen ruzie hebben moeten ze dat zelf opknappen. Ga geen mensen doodmaken die je beste vriend had kunnen zijn. Ga in ieder geval niet voor je moslim broeders strijden want dat heeft geen enkele zin. Het heeft alleen zin als je het moslim aantal op aarde DRASTISCH wil verminderen. Het amerikaanse leger kun je vergelijken met Robocops en de strijders die irak heeft zijn meer Robin hoods. Als je begrijpt wat ik bedoel. Het heeft geen zin om te gaan vechten tegen F16's of iets dergelijks.
Geef je eigen kostbare leven niet voor deze ziekelijke tussen haakjes "leiders". En maak er geen strijd van die er niet is. Zie het niet als een Moslim - Niet moslim oorlog. Want zo zit het niet als jij het wel als een Moslim - Niet moslim oorlog ziet want denk je dat er dan gaat gebeuren ? Hoeveel Niet-moslims zijn er in de betrokken landen meer dan de Moslims. Mensen ga niet iets doen wat geen zin heeft. En laat je niet opnaaien door een aantal foto's van Palestijnen die dood zijn. Hoe denk je dat joden er uit zien als ze dood zijn ? Als ze zichzelf hebben opgeblazen of zijn opgeblazen. Er gebeuren aan beiden kanten even veel dingen die niet kunnen.
En het hele probleem gaat om iets heel kinderachtigs. Om arrogantie en vooral gierigheid en egoisme. Wees aub de slimste mensen. Laat je hier buiten en voor de mensen die er over denken zich in te zetten voor "moslims" veel sterkte vooral voor je familie want ik weet zeker dat als je actief mee gaat doen in zo'n "ouderwetse" oorlog er weinig mensen terug gaan komen..
Bedankt voor het lezen.
Ismael21
13-10-2002, 11:30
Origineel gepost door Himura
Oproep tot jihad tegen de VS
Gepost door Rob (R@b) - zondag 13 oktober 2002 @ 00:49 - Bron: Teletekst
Zo'n 500 imams en schriftgeleerden uit Irak hebben alle moslims in de wereld opgeroepen tot een heilige oorlog tegen Amerika, wanneer het zou besluiten om Irak aan te vallen. "Het is de plicht van elke moslim de aarde onder de voeten van de VS te verschroeien", aldus de fatwa.
De oproep komt vlak voor een spoedzitting van het Iraakse parlement die vermoedelijk geheel gewijd zal zijn aan het besluit van het Congres in de VS om president Bush een vrijbrief te geven voor een aanval op Irak.
De VN Veiligheids-Raad zal aanstaande woensdag middels een openbaar debat de ''kwestie Irak'' bespreken. Bagdad heeft al laten weten dat het wapeninspecteurs zal toelaten die overal mogen komen kijken.
----------------------------------------------------------------------------
Een heilige oorlog heeft geen zin, een heilige oorlog is niet nodig.
Er zijn 2 gestoorde mensen die elkaar niet mogen.
1. Sadam. Die zijn eigen volk terroriseert.
2. Bush een man die het doodvonnis (misschien) tekent voor een groot aantal van zijn Amerikaanse bevolking. En anderen.
Conclusie : Het zijn er 2 die geen oorlog waard zijn.
Als je als moslim voor je moslim broeders wil strijden. Strijd dan tegen deze oorlog en vooral tegen deze 2 "ziekelijke" tirans.
Het zijn niet die 2 tirans die elkaar uitdagen in een Box-ring. Het zijn niet hun die een geweer richten op elkaar en hun leven wagen. Nee hun kijken "Friends" (of iets dergelijks) terwijl jou broeders de kogels opvangen voor niets..
Iedereen heeft wel eens vrienden gehad van een ander ras denk ik. Ieder ras heeft goede en slechte mensen. Net als in de 2e wereld oorlog hoorde je achteraf vaak dat de soldaten zeiden "Die duitser waar ik op schoot, die duitser die op mij schoot had mijn beste vriend kunnen zijn"
Mensen zijn mensen en als er mensen ruzie hebben moeten ze dat zelf opknappen. Ga geen mensen doodmaken die je beste vriend had kunnen zijn. Ga in ieder geval niet voor je moslim broeders strijden want dat heeft geen enkele zin. Het heeft alleen zin als je het moslim aantal op aarde DRASTISCH wil verminderen. Het amerikaanse leger kun je vergelijken met Robocops en de strijders die irak heeft zijn meer Robin hoods. Als je begrijpt wat ik bedoel. Het heeft geen zin om te gaan vechten tegen F16's of iets dergelijks.
Geef je eigen kostbare leven niet voor deze ziekelijke tussen haakjes "leiders". En maak er geen strijd van die er niet is. Zie het niet als een Moslim - Niet moslim oorlog. Want zo zit het niet als jij het wel als een Moslim - Niet moslim oorlog ziet want denk je dat er dan gaat gebeuren ? Hoeveel Niet-moslims zijn er in de betrokken landen meer dan de Moslims. Mensen ga niet iets doen wat geen zin heeft. En laat je niet opnaaien door een aantal foto's van Palestijnen die dood zijn. Hoe denk je dat joden er uit zien als ze dood zijn ? Als ze zichzelf hebben opgeblazen of zijn opgeblazen. Er gebeuren aan beiden kanten even veel dingen die niet kunnen.
En het hele probleem gaat om iets heel kinderachtigs. Om arrogantie en vooral gierigheid en egoisme. Wees aub de slimste mensen. Laat je hier buiten en voor de mensen die er over denken zich in te zetten voor "moslims" veel sterkte vooral voor je familie want ik weet zeker dat als je actief mee gaat doen in zo'n "ouderwetse" oorlog er weinig mensen terug gaan komen..
Bedankt voor het lezen.
Wat is dat nou weer: "ga niet voor je moslimbroeders strijden want dat heeft geen zin"????????????
ChebMami
13-10-2002, 14:02
sallaam allemaal
ik ben het met je eens het zijn twee psyco's
maar die 2 psyco's kunnen zorgen dat er oorlog
over de hele wereld komt
en dan is het gelijk het einde van de wereld :(
Ik snap wat hij bedoelt, laten we deze 2 tirannen tegen houden dan is er ook geen bloedvergieten nodig.
WE zijn toch niet blij als dit escaleert tot n wereldoorlog.
Naar wat ik heb begrepen, is Bush van plan, om ipv Saddam n amerikaanse generaal te plaatsen, en het land op te delen, vervolgens hetzelfde te doen met Iran, Soedan staat ook op het lijstje.
Eenmaal gesetteld zal ook Saoedie Arabie gezuiverd worden.
Op de grens van Saoedie Arabie zijn al troepen gesetteld los van de oorlogschepen.
Kortom, Bush, speelt met vuur en Saddam is 1 van zn pionnetjes.
Ik denk hoewel je oproep heel nobel is, volkeren niet over zich heen zullen laten lopen.
Bush en zn kornuitjes, hebben geen goeds in de zin. Het gaat hier om puur politieke en economische belangen ( n ongezonde gevoel van superioriteit), en Saddam is niet het doelwit, of de belangen van het Iraakse volk.
De oppositie binnen Irak, staat ECHT niet om Bush's invallen te wachten, omdat ze allang door hebben waar dit naar toe gaat.
Vernietiging van Irak als evt macht in het middenoosten. Monopolisering en vrij spel voor Israel, die dan lekker kan uitbreiden ala de bijbelse versie.
Vies politiek spellletje.
Ik kan je zeggen das nog veel gevaarlijker dan Saddam zelf.
Wat doen we daar tegen..? Alle regeringen omver gooien..
Kort geleden was het congres in de US tegen oorlog in Irak, nu is dat opslag verandert..???
Dat geeft toch te denken mensen.
Ik zie de toekomst somber in, maar Amerika gaat het flink te verduren krijgen.
Is het einde van haar politiek in zicht?
Amerika is haar eigen graf aan het graven.
En, het het gaat niet om Saddam maar om het iraakse volk dat massaal uitgemoord zal worden en een infrastructuur die naar de middeleeuwen geschoten wordt. De Amerikanen hebben schijt aan de "mensen"rechten in Irak (en elders). Ze willen de hele islamitische wereld herindelen.
Mensen roepen steeds islam is gevaarlijk, islam is een bedreiging voor het westen. Maar feit blijft dat het westen steeds aanvalt ! afghanistan >> irak >> daarna de rest van de landen in dat gebied. En niet te vergeten da jarenlange onvoorwaardelijke steun aan israel ten koste van de palestijnen.
Amerika is nu de baas in de wereld. Een onrechtvaardige baas die alleen aan zichzelf denkt ten koste van andere volkeren (kijk naar de arabische landen die 60% van de olie voorrraad vd wereld hebben mar er niet van mogen profiteren. En naar afrika die ongelooflijke rijkdommen bezit (o.a. olie, goud, diamant !!) maar het "westen" profiteert van die rijkdommen.)
Amerikanen moeten wakker worden voordat de hele wereld (vooral "derde" wereld) zich tegen hun richt. En dan wordt er geen onderscheid meer gemaakt tussen de amerikaanse regering en de amerikaanse "onschuldige" burgers.
Ten eerste veeg ik deze stelling van tafel omdat mijn ras is:"Ashadou anla illaha illa allah wa ashadou ana mouhamadan rasoulou alla"h".
Dus elke moslim zwart wit amerikaan of turk of marokaan is mijn broeder.
Het verschil in ras houd in het verschil in geloof.
Toch verbaast het mij dat er nog naieve;lingen zijn die denken dat wanneer saddam en bush weg zijn dat het dan ophoud met het bloedvergieten van onschuldige burgers.
Amerika zal hoe dan ook de macht over de olie willen hebben of saddam daar nu is of iemand anders.
De israelis zullen hoe dan ook heel het midden oosten willen bezetten.
Voor zover ik weet is er in de djihaad geen verschil tussen burger en soldaat.
Men moet niet bang zijn voor de laatste oorlog.
Men moet de islam beschermen en daarmede ook zijn broeders en land cq landen.
Dit soort onzin stellingen worden gemaakt wanneer mensen te bang worden om voor hetgeen zij zijn te sterven.
Precies hetzelfde is gebeurd met de Nederlandse eer.
Men word niet meer agressief als hij weet dat zijn dchter een vriend heeft, men is bang geworden om te vechten voor hetgeen hij heeft (eer),dus niet trots.(klein voorbeeld).
Ik ben moslim en dat is de meerderheid van de Irakeze bevolking ook, en zolang deze bevolking hun leider niet wegdoet.
Heeft Alleen allah s.w.t. het recht om dit te doen.
Dus niet de varkens in de v.s.
Irak is vooralsnog niet degene die een ander land wil aanvallen om zo de oliemarkt nog meer te domineren.
Mogen er veel atoombommen in Amerika vallen als deze besluit pom Irak aan te vallen, want op dat moment bestaat er niet zoiets als een onschuldige Amerikaan.
Origineel gepost door el_qaida
GESCHIEDENIS HERHAALT ZICH DIT KEER IS DE ISLAM VIJAND NR1
IK KAN JE WEL VERZEKEREN DEZE OORLOG DIE WORDT WREED
BLINDGERAAKT VAN WOEDE GA IK TEKEER ALS EEN BEEST
EN SCHIJT HEB AAN ALLES EN IEDEREEN DIE OM ME HEEN LEEFT
MOGE ALLAH DE JIHAD STRIJDERS HELPEN BIJ DE STRIJD
LA ILAHA ILA ALLAH
Iedereen is vrij om te doen wat die wel en niet wil.
Maar luister neem afscheid van de broeders die zich met deze oorlog bemoeien. Het heeft geen zin. Die oorlog word veroorzaakt door 2 mensen van vlees en bloed die iets tegen elkaar hebben. Of wil jij zeggen dat jij persoonlijk geraakt bent door 1 van deze 2 partijen?
Ik weet haast wel zeker dat bijna niemand deze ervaring heeft.
En als jij gaat kijken in welke landen de islam heerst en dan kijkt naar de rijkdommen en de ontwikkeling van het leger in deze landen, dan kijkt naar de landen waar de niet - moslims overheersen en kijkt naar hun leger en de ontwikkeling dan zal je in de 1e plaats al terug moeten deinsen.
Als jij als moslim broeder de oorlog ziet als moslim tegen niet - moslim en jij plaatst jezelf in de cathergorie moslim en de niet - moslims gaan kiezen voor hun cathergorie dan word het 1 groot bloedbad en zullen er vele mensen doodgaan. Maar ik kan je met 100% verzekeren dat de moslims het onderspit zeker weten gaan delven. En dat er heel veel onschuldige mensen bij betrokken gaan raken. En Saddam boeit het echt niets hoor op wie die de chemische wapens loslaat of het nou een moslim is of niet.
Ga eens op sites kijken naar de uitrusting van het USA leger en de uitrustingen van een F16 of een Apache.. de niet moslim landen hebben een stuk meer van deze uitrustingen
- Vliegdek schepen
- Gevechts helikopters
- Gevechts Straaljagers
- Uitrusting van een Seal (navy Seal)
- Tanks
- Onderzeeers.
Wat denk je dat Irak heeft ? Wat denk je dat de andere moslim landen en moslims hier tegen in kunnen brengen ? Ze hebben nooit zo'n goed getrained leger. En nooit zoveel hoog opgeleide generalen. ETC ETC ETC..
Zoals ik al zei .. het heeft geen zin als jij als moslim gaat strijden voor je moslim broeders. DAn kan je verwachten dat de niet moslims dit ook gaan zien als een moslim - niet moslim oorlog en als de niet moslims de kant kiezen van hun partij dan zijn ze honderden malen groter geavanceerder en sterker..
GEEN NUT GEEN ZIN..
Er al heen gaan is zelfmoord.
Origineel gepost door doc25
Amerika is haar eigen graf aan het graven.
En, het het gaat niet om Saddam maar om het iraakse volk dat massaal uitgemoord zal worden en een infrastructuur die naar de middeleeuwen geschoten wordt. De Amerikanen hebben schijt aan de "mensen"rechten in Irak (en elders). Ze willen de hele islamitische wereld herindelen.
Mensen roepen steeds islam is gevaarlijk, islam is een bedreiging voor het westen. Maar feit blijft dat het westen steeds aanvalt ! afghanistan >> irak >> daarna de rest van de landen in dat gebied. En niet te vergeten da jarenlange onvoorwaardelijke steun aan israel ten koste van de palestijnen.
Amerika is nu de baas in de wereld. Een onrechtvaardige baas die alleen aan zichzelf denkt ten koste van andere volkeren (kijk naar de arabische landen die 60% van de olie voorrraad vd wereld hebben mar er niet van mogen profiteren. En naar afrika die ongelooflijke rijkdommen bezit (o.a. olie, goud, diamant !!) maar het "westen" profiteert van die rijkdommen.)
Amerikanen moeten wakker worden voordat de hele wereld (vooral "derde" wereld) zich tegen hun richt. En dan wordt er geen onderscheid meer gemaakt tussen de amerikaanse regering en de amerikaanse "onschuldige" burgers.
Amerika hoort geen baas te zijn daar heb je gelijk in.
De islam is niet gevaarlijk, maar door uitspraken zoals die Imans doen maakt het allemaal een stuk minder geloof waardig om te zeggen dat de Islam "niet" gevaarlijk is.
Oke ik leg het uit. Hoor jij mensen Dominees die geloven in het feit dat jezus de zoon van god is een oproep doen naar de mesnen die hier in geloven ? Heb jij in de media gelezen dat een dominee vroeg
"Alle mensen die geloven dat jezus de zoon van god is kom allen te samen en bestrijd de islam met je eigen leven als het nodig is. Zorg ervoor dat jullie broeders kunnen doen wat jullie willen"
Nee toch ? Dat gebeurt toch niet ? In ieder geval niet op de manier zoals die Imams het doen.
Daarom word de islam gezien. En als je de reacties van de vooral jongens hier bekijkt in deze topic dan zie je toch hoe ze reageren. Vooral zonder na te denken en als ze denken dan denken ze dat hun individueel het kunnen winnen van een overmacht als Amerika. En de westerse landen die zich hierbij aansluiten.
Westerse landen zijn het niet eens met een aantal dingen in de Islam. Dingen die zij zich niet kunnen voorstellen zoals de positie van de vrouw. Dat is angstaanjagend voor hun. Wat ik me verschrikkelijk goed kan voorstellen en daarom denk ik hier zo over.
En Amerika kan zijnn eigen graf niet graven daarvoor is het veelste machtig die gedachten dat het wel kan klopt niet. Het enige wat je kan doen is gebruik maken van massa vernietigings wapens maar daarmee maak je onschuldige mensen af. En de hele wereld en natuur zal hier last van hebben.
Origineel gepost door ithran
Ten eerste veeg ik deze stelling van tafel omdat mijn ras is:"Ashadou anla illaha illa allah wa ashadou ana mouhamadan rasoulou alla"h".
Dus elke moslim zwart wit amerikaan of turk of marokaan is mijn broeder.
Het verschil in ras houd in het verschil in geloof.
Toch verbaast het mij dat er nog naieve;lingen zijn die denken dat wanneer saddam en bush weg zijn dat het dan ophoud met het bloedvergieten van onschuldige burgers.
Amerika zal hoe dan ook de macht over de olie willen hebben of saddam daar nu is of iemand anders.
De israelis zullen hoe dan ook heel het midden oosten willen bezetten.
Voor zover ik weet is er in de djihaad geen verschil tussen burger en soldaat.
Men moet niet bang zijn voor de laatste oorlog.
Men moet de islam beschermen en daarmede ook zijn broeders en land cq landen.
Dit soort onzin stellingen worden gemaakt wanneer mensen te bang worden om voor hetgeen zij zijn te sterven.
Precies hetzelfde is gebeurd met de Nederlandse eer.
Men word niet meer agressief als hij weet dat zijn dchter een vriend heeft, men is bang geworden om te vechten voor hetgeen hij heeft (eer),dus niet trots.(klein voorbeeld).
Ik ben moslim en dat is de meerderheid van de Irakeze bevolking ook, en zolang deze bevolking hun leider niet wegdoet.
Heeft Alleen allah s.w.t. het recht om dit te doen.
Dus niet de varkens in de v.s.
Irak is vooralsnog niet degene die een ander land wil aanvallen om zo de oliemarkt nog meer te domineren.
Mogen er veel atoombommen in Amerika vallen als deze besluit pom Irak aan te vallen, want op dat moment bestaat er niet zoiets als een onschuldige Amerikaan.
Wat ga je doen als alle niet moslims elkaar als broeders gaan zien en elkaar gaan helpen ? Hoeveel mensen meer zijn er denk je niet moslim ?
En die naivelingen zoals jij dat zegt hebben wel gelijk. Toen Clinton president was van Amerika was er niets aan de hand. Oke ze mochten elkaar niet maar neem van mij aan dat de meeste landen Saddam niet mogen. Dat is ook niet zo gek als je hoort wat hij allemaal gedaan heeft.
Laten we voorop stellen dat Saddam net zoveel om moslims geeft dan de gemiddelde joodse strijder.
De Islam kan niet beschermt worden. Ik heb geen idee hoe je dat zou willen doen? Vraag jezelf eens af waarom ze zoveel moeite met de Islam hebben. Waarom gaat het in de westerse wereld zo moeilijk met de Islam kijk maar eens naar het land waar je nu in leefd?
Er is geen sprake van een Anti-Islam oorlog.
En liever geen eer en blijven bestaan in een vrij land zoals jij het voorbeeld Nederland geeft. Dan vechten (wat al jaren gebeurt) door moslims in een hell waarin je broeders en zusters worden vermoord. En dat alleen voor eer of trots ?
Als eer en trots het gene is waarom het allemaal gaat dan zijn deze 2 dingen waar je ook nog eens neits aan hebt de ondergang voor al deze strijders.
Nog Iets belangrijks.
De irakese bevolking haat Saddam en dat is niet zo gek.
Je moet je voorstellen, jij gaat trouwen (in irak) en je rijd met je bruid door de straten blij en gelukkig. Saddam komt langsrijden en stapt uit.
Hij zegt "Ik ga met je vrouw naar bed en als je commentaar hebt dan leef je niet meer" En slaapt met je vrouw.
Een klein voorbeeldje maar het gebeurt. En de wapens die die op zijn eigen volk heeft getest ? hahah Als het aan de irakese burgers lag (niet voor iedereen) Dan was Saddam al opgerot na 1 jaar dat die aan de macht was.
Als Amerika irak aanvalt dan mogen alle Amerikanen sterven ? Haha die burgers hebben niets te zeggen. Stel dat Beatrix ruzie maakt met Rusland dan is het goed dat wij allemaal vermoord worden ? Nee toch ik kan me niet voorstellen dat je zo kortzichtig denkt.
En over Atoombommen als dat ooit gebeurt zal er niemand op deze aarde normaal kunnen leven. Er is dan niet iets meer zoals veiligheid. Volmaakte kinderen, Zuivere lucht, En mensen die geen kankerverscheinselen hebben zullen ook zeldzamer zijn dan ooit tevoren.
Amerika hoort geen baas te zijn daar heb je gelijk in.
De islam is niet gevaarlijk, maar door uitspraken zoals die Imans doen maakt het allemaal een stuk minder geloof waardig om te zeggen dat de Islam "niet" gevaarlijk is.
Oke ik leg het uit. Hoor jij mensen Dominees die geloven in het feit dat jezus de zoon van god is een oproep doen naar de mesnen die hier in geloven ? Heb jij in de media gelezen dat een dominee vroeg
"Alle mensen die geloven dat jezus de zoon van god is kom allen te samen en bestrijd de islam met je eigen leven als het nodig is. Zorg ervoor dat jullie broeders kunnen doen wat jullie willen"
Nee toch ? Dat gebeurt toch niet ? In ieder geval niet op de manier zoals die Imams het doen.
Daarom word de islam gezien. En als je de reacties van de vooral jongens hier bekijkt in deze topic dan zie je toch hoe ze reageren. Vooral zonder na te denken en als ze denken dan denken ze dat hun individueel het kunnen winnen van een overmacht als Amerika. En de westerse landen die zich hierbij aansluiten.
Westerse landen zijn het niet eens met een aantal dingen in de Islam. Dingen die zij zich niet kunnen voorstellen zoals de positie van de vrouw. Dat is angstaanjagend voor hun. Wat ik me verschrikkelijk goed kan voorstellen en daarom denk ik hier zo over.
En Amerika kan zijnn eigen graf niet graven daarvoor is het veelste machtig die gedachten dat het wel kan klopt niet. Het enige wat je kan doen is gebruik maken van massa vernietigings wapens maar daarmee maak je onschuldige mensen af. En de hele wereld en natuur zal hier last van hebben.
Het zijn mensen als Bush, en het politieke beleid van Bush dat de wereld heeft willen indelen in jij, de arme verschoppeling, obey!, and IK, de machts sadist die alles in handen wil houden.
Nogmaal het draait niet om Saddam of zijn regime, was dat maar waar, dan zou Amerika met open armen worden ontvangen.
Neeh, t gaat om volledige monopolisatie. Het gaat zeker niet beter als dat in handen is van Amerika en zn schurken sTaatje Israel.
De sovjet was vele male machtiger dan Afghanistan, dankzij het doorzettingsvermogen van de afghanen..heeft de sovjet kunnen fluiten naar communisme in dit land.
Ik denk dat de Iraakse bevolking zijn vrijheid zelfs met de dood wil bekopen.
:) Wees niet al te zeker van Amerika. Al heb je de grootste Atoombom, de wilskracht vd mens is daar zeker niet mee te breken.
Origineel gepost door el_qaida
wat denk je dat amerika is met hun wapens bij de moslims is het belangerijkste wapen LA ILAHA ILA ALLAH
en wat denk je dat EL-QAIDA voor de grap is ontstaan
Ik ga het je op een simpele manier proberen uit te leggen.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2002/03/19/DI_69safghasak.jpg
2 Personen van het Amerikaanse leger let vooral op hun uitrusting.
http://www.hopefortoday.com/images/jihad.jpg
Een aantal Jihad strijders..
Allah is geen wapen. Allah is een geloof, van vrede van liefde en mag niet gebruikt worden bij geweld en in de naam van geweld en oorlog.
Stel dat het wel zo was dan kwamen veel moslims erachter dat Allah dan toch niet een zo'n al te best wapen is, want het is namelijk geen wapen wat je aan kan raken en dus weinig dingen kan vernietigen.
Vergeet ook niet dat er een aantal hele grote sterke landen achter Amerika staan. Hoe lullig en hoe verschrikkelijk het ook klinkt de feiten zijn dat Amerika verreweg sterker is en bijna geen kans om te verliezen.
Het is misschien niet leuk om dat onder ogen te zien maar als je de waarheid wil weten dan is dat het geval.
Jij met je extremistische orthodoxe gedachten en jij met je naam is zo iemand die niet slim genoeg is om in te zien dat vechten zinloos is. En dat er geen eer of trots te verdienen is. Of is het trots om niet meer thuis te komen ? Heb je dan je eer gered ? Nee toch ?
Aan iedereen die hier om lacht aan iedereen die deze termen belachelijk maakt. Ik wens je veel sterkte toe en ook je familie. Ik hoop dat je weet wat je doet en waar je je ouders mee opzadelt.
Soldaten die terug gekomen zijn uit oorlogen
1e wereld oorlog
2e wereld oorlog
enzovoort die komen terug met psychische schade ookal hebben ze gewonnen of verloren. Denk ook aan de straf die er komt wanneer er verloren is.
Is dat het allemaal waard ?
Ik weet niet in welke categorie ik jou moet plaatsen.
Maar of Saddam geeft om moslims of niet dat kan jij niet weten, want jij kent hem niet.
Of hij in die situatie goed heeft gehadelt weet jij ook niet, want you haven't been there.
Wat voor uitrusting alle landen hebben intereseert mij totaal niet, en ervoor terug deinsen doe ik niet.
De filosofie is niet:Leef in vrede ten koste van je identiteit(materialisme).
De filosofie is:leef in vrede als dit kan.
Met wapens win je geen oorlog.
SAddam en bush hebben niks tegen elkaar, dit zou wel een heel erg simpele gedachte zijn als bush en saddam elkaar niet mogen en daarom een oorlog ontketenen.
In Irak zijn er even veel mensen die Saddam haten als mensen die aan zijn kant staan.
Ik laat niet Amerika bepalen wie mijn leider wordt en wat ik doe met mijn olie, en hoe ik denk over homo's, positie vand e vrouw etc etc etc.
Het land waarin wij leven is niet zo openhartig als menigeen denkt, want toen die aanslagen plaatsvonden moest ik gelijk daarna aan alle hollanders die ik kende verantwoording afleggen van wat ik ervan vond.
Nooit zal ik denken wat zij denken en nooit zal ik mij aanpassen aan elkafiroun untill the day i die.
Saddam is my friend number 1.
Origineel gepost door MeuslitriX
Het zijn mensen als Bush, en het politieke beleid van Bush dat de wereld heeft willen indelen in jij, de arme verschoppeling, obey!, and IK, de machts sadist die alles in handen wil houden.
Nogmaal het draait niet om Saddam of zijn regime, was dat maar waar, dan zou Amerika met open armen worden ontvangen.
Neeh, t gaat om volledige monopolisatie. Het gaat zeker niet beter als dat in handen is van Amerika en zn schurken sTaatje Israel.
De sovjet was vele male machtiger dan Afghanistan, dankzij het doorzettingsvermogen van de afghanen..heeft de sovjet kunnen fluiten naar communisme in dit land.
Ik denk dat de Iraakse bevolking zijn vrijheid zelfs met de dood wil bekopen.
:) Wees niet al te zeker van Amerika. Al heb je de grootste Atoombom, de wilskracht vd mens is daar zeker niet mee te breken.
Bush wil de wereld niet indelen Bush wil dat overal ter wereld mensen in veiligheid kunnen leven. Bush wil dat iedereen vrij is man vrouw iedereen moet voor zichzelf kunnen kiezen wat die wil.
Wil een vrouw thuis zitten en alleen het aanrecht als kamer willen hebben dan moet dat kunnen. MAAR wil de vrouw dit niet dan moet dit ook kunnen. Wil een rooms katholieke zoon trouwen met een niet rooms katholieke dochter dan moet dat kunnen. Dat is bush zijn streven zie dit niet verkeerd en maak zie geen "negatieve" dingen die er niet zijn. Als dit wel zo is laat mij dan een document of iets dergelijks zien waarin bush gezegd heeft tegen de Islam te zijn. Die bestaat niet geloof me.
En het punt is juist WEL saddam. Hoe kan het dat mensen hier zo weinig weten over Irak ?
Saddam heeft het hele land verdeeld Saddam heeft wapens op zijn eigen volk getest. Saddam zaait dood en verderf al een hele lange tijd. De Irakese bevolking is doodsbenauwd voor hem en zijn praktijken. Veel Irakesen willen ontzettend graag steun hebben van Amerika. Hierover was laatst iemnad bij KopSpijkers een Irakese man. Ze willen ontzettend graag hulp. Ze willen af van Saddam en zijn regime.
En waarom vertel me waarom is Israel schuldig ? Isreal is schuldig maar de Palastijnen zijn Net zo schuldig. Weet jij wel waarom het daar draait ? Weet je wel hoe ver het in de geschiedenis terug gaat ?
Wie kan er vertellen na de oude generaties waarom het draaide wie er nou gelijk heeft of niet ? Waarom niet beiden delen waarom 1 iets volledig hebben en de ander niets?
De irakese bevolking smacht naar een regime zonder Saddam en schreeuwt om hulp.
Wat ga je doen als alle niet moslims elkaar als broeders gaan zien en elkaar gaan helpen ? Hoeveel mensen meer zijn er denk je niet moslim ?
En die naivelingen zoals jij dat zegt hebben wel gelijk. Toen Clinton president was van Amerika was er niets aan de hand. Oke ze mochten elkaar niet maar neem van mij aan dat de meeste landen Saddam niet mogen. Dat is ook niet zo gek als je hoort wat hij allemaal gedaan heeft.
Laten we voorop stellen dat Saddam net zoveel om moslims geeft dan de gemiddelde joodse strijder.
T draait ook niet om Saddam. :) De mensen willen niet een dictator in ruil voor Saddam. Snap je dat. Snap je dat Amerika het Iraakse volk niet zal bevrijden. Kijk maar naar de afgelopen jaren en de 1ste oorlog met Irak. Neeh koeweit werd niet bevrijd, maar de olievelden werden veilig gesteld, en Saddam in macht gehouden, om elke keer weer als smoes te gebruiken, voor een infrastructurele en ontwikkelings-achterstand opbouwen in dit land. De Irakezen zijn zeer intelligente mensen.
De Islam kan niet beschermt worden. Ik heb geen idee hoe je dat zou willen doen? Vraag jezelf eens af waarom ze zoveel moeite met de Islam hebben. Waarom gaat het in de westerse wereld zo moeilijk met de Islam kijk maar eens naar het land waar je nu in leefd?
Er is geen sprake van een Anti-Islam oorlog.
:) Islam beschermt zichzelf. Waar het allemaal om draait is recht en rechtvaardigheid. Dat is n hoogstaand moraal in de Islaam, en dat willen de mensen beschermen. Namelijk het recht te bepalen wat in hun eigen land gebeurt, geen fake bemoeienis die uit is op puur eigenbelang. Ze willen geen slaven worden, en zeker hun idealen en dromen opgeven voor een nieuw bezettend macht als die vd US. Do y get it ?
En liever geen eer en blijven bestaan in een vrij land zoals jij het voorbeeld Nederland geeft.
US ontneemt deze volkeren het recht om even vrij als NL te worden.
Dan vechten (wat al jaren gebeurt) door moslims in een hell waarin je broeders en zusters worden vermoord. En dat alleen voor eer of trots ?
Als eer en trots het gene is waarom het allemaal gaat dan zijn deze 2 dingen waar je ook nog eens neits aan hebt de ondergang voor al deze strijders.
Wat is dan het enige legitieme doel voor het terug vechten tegen deze kwaad ? ( Bovenal zou ik als ik jou was even kritisch zijn tegen alle landen die nu de US steunen)
Nog Iets belangrijks.
De irakese bevolking haat Saddam en dat is niet zo gek.
Je moet je voorstellen, jij gaat trouwen (in irak) en je rijd met je bruid door de straten blij en gelukkig. Saddam komt langsrijden en stapt uit.
Hij zegt "Ik ga met je vrouw naar bed en als je commentaar hebt dan leef je niet meer" En slaapt met je vrouw.
Liever saddam zelf om zeep helpen, dan een US, die mij n nieuwe saddam levert, en weer n nieuwe, en al mijn infrastructuur, beschaving en ontwikkeling voor olie, kapot maakt.
Een klein voorbeeldje maar het gebeurt. En de wapens die die op zijn eigen volk heeft getest ? hahah Als het aan de irakese burgers lag (niet voor iedereen) Dan was Saddam al opgerot na 1 jaar dat die aan de macht was.
Ja, en wie heeft m in het zadel geholpen en wapens aangeleverd tijdens de oorlog tegen iran. Tuurlijk wil het volk van deze tiran af, maar ze willen niet n plaatsvervanger en ze willen t zelf oplossen, evt hulp zonder een dubbele agenda plss.
Als Amerika irak aanvalt dan mogen alle Amerikanen sterven ? Haha die burgers hebben niets te zeggen. Stel dat Beatrix ruzie maakt met Rusland dan is het goed dat wij allemaal vermoord worden ? Nee toch ik kan me niet voorstellen dat je zo kortzichtig denkt.
De fatwa's die uit gegeven zijn, hebben t over amerikaanse regeringsdoelen. Of te wel de uitvoerende macht die dit doet. T helpt als je je info niet alleen uit gekleurde kranten haalt..:)..soms die schotel verrekte handig ;) ( dit was even tegen mezelf ;))
En over Atoombommen als dat ooit gebeurt zal er niemand op deze aarde normaal kunnen leven. Er is dan niet iets meer zoals veiligheid. Volmaakte kinderen, Zuivere lucht, En mensen die geen kankerverscheinselen hebben zullen ook zeldzamer zijn dan ooit tevoren.
Idd daarom begrijp ik niet dat Amerika draait op wapenindustrie en dat Israel, steeds meer technologische wapens ontwerpt en dat tegen landen die jij zo machtig zijn als n mier vergeleken met een olifant. BOYCOT AMERIKA EN ISRAEL! Toch?
Ik ga het je op een simpele manier proberen uit te leggen.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2002/03/19/DI_69safghasak.jpg
2 Personen van het Amerikaanse leger let vooral op hun uitrusting.
http://www.hopefortoday.com/images/jihad.jpg
Een aantal Jihad strijders..
Allah is geen wapen. Allah is een geloof, van vrede van liefde en mag niet gebruikt worden bij geweld en in de naam van geweld en oorlog.
Stel dat het wel zo was dan kwamen veel moslims erachter dat Allah dan toch niet een zo'n al te best wapen is, want het is namelijk geen wapen wat je aan kan raken en dus weinig dingen kan vernietigen.
Vergeet ook niet dat er een aantal hele grote sterke landen achter Amerika staan. Hoe lullig en hoe verschrikkelijk het ook klinkt de feiten zijn dat Amerika verreweg sterker is en bijna geen kans om te verliezen.
Het is misschien niet leuk om dat onder ogen te zien maar als je de waarheid wil weten dan is dat het geval.
Jij met je extremistische orthodoxe gedachten en jij met je naam is zo iemand die niet slim genoeg is om in te zien dat vechten zinloos is. En dat er geen eer of trots te verdienen is. Of is het trots om niet meer thuis te komen ? Heb je dan je eer gered ? Nee toch ?
Aan iedereen die hier om lacht aan iedereen die deze termen belachelijk maakt. Ik wens je veel sterkte toe en ook je familie. Ik hoop dat je weet wat je doet en waar je je ouders mee opzadelt.
Soldaten die terug gekomen zijn uit oorlogen
1e wereld oorlog
2e wereld oorlog
enzovoort die komen terug met psychische schade ookal hebben ze gewonnen of verloren. Denk ook aan de straf die er komt wanneer er verloren is.
Is dat het allemaal waard ?
Het grote wapen..is het wapen van de geest..
Al is Amerika superieur aan wapens..het kan de geest niet breken van de moslims..
Amerika kan niet zonder wapens..alleen deze gedachte zegt alles.
Hoe meer wapens je hebt..hoe angstiger je moet zijn.
LAAT je niet blind maken..door al dat wapentuig..maar denk verder.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.