Bekijk volle/desktop versie : Zet de kosten die je gemaakt hebt voor je bruiloft!



Pagina's : 1 [2] 3

16-02-2004, 23:27
salam

ik was (papa en mama) voor mijn bruiloft

negeffa 900,-
de band 1500,-
de band voor henna dag 700,-
de kleine dingetjes in totaal 1000,- o.a kaarsen henna spullen, keuken spullen, etc etc etc
eten en serveerster en tejabat 2000,-
bruidsjurk 1100,-
dakka 350,-
de zaal (hotel) 1600,-
bedankjes en trouwkaarten samen 500,-
trouwringen 300,-
koekjes 300,-
bedankjes voor de kinderen 250,-
dat was het zo een beetje zal zeker wel wat vergeten zijn maar dit is het zo een beetje
de taart was een cadeau, hotel overnachtingen waren cadeau, dus dat valt weer mee

groetjes zineb

iedereen van de dames en heren die nog gaan trouwen begin maar alvast met sparen want dit zijn duren grapjes

17-02-2004, 09:44



Citaat:
Origineel gepost door najet
salam

ik was voor mijn bruiloft

negeffa 900,-
de band 1500,-
de kleine dingetjes in totaal 900,- o.a kaarsen henna spullen, keuken spullen
eten en serveerster en tejabat 2000,-
bruidsjurk 1100,-
dakka 200,-
de zaal (hotel) 1600,-
bedankjes en trouwkaarten samen 400,-
trouwringen 300,-
koekjes 300,-
dat was het zo een beetje zal zeker wel wat vergeten zijn maar dit is het zo een beetje
de taart was een cadeau, hotel overnachtingen waren cadeau, dus dat valt weer mee

groetjes zineb

iedereen van de dames en heren die nog gaan trouwen begin maar alvast met sparen want dit zijn duren grapjes
Ik vind bovenstaande reuze mee vallen

17-02-2004, 18:02
hoi fatmaatje leuke taart ik vraag mij af waar jij je taart bestel hebt want zo een taart wil ik ook

17-02-2004, 19:00

Citaat:
Origineel gepost door dounja9898
hoi fatmaatje leuke taart ik vraag mij af waar jij je taart bestel hebt want zo een taart wil ik ook
Ik heb het bij een winkeltje in den haag het heet KEES BAKT HET ZELF het ligt ergens bij de haagshe markt.

17-02-2004, 19:36



Citaat:
Origineel gepost door najet
salam

ik was voor mijn bruiloft

negeffa 900,-
de band 1500,-
de kleine dingetjes in totaal 900,- o.a kaarsen henna spullen, keuken spullen
eten en serveerster en tejabat 2000,-
bruidsjurk 1100,-
dakka 200,-
de zaal (hotel) 1600,-
bedankjes en trouwkaarten samen 400,-
trouwringen 300,-
koekjes 300,-
dat was het zo een beetje zal zeker wel wat vergeten zijn maar dit is het zo een beetje
de taart was een cadeau, hotel overnachtingen waren cadeau, dus dat valt weer mee

groetjes zineb

iedereen van de dames en heren die nog gaan trouwen begin maar alvast met sparen want dit zijn duren grapjes
hee ik heb een vraagje...?

hoeveel verschillende jurken heb je mogen dragen bij deze negeffa?

19-02-2004, 16:33
13000 euro ben ik kwijt geraakt aan mijn bruiloft maar het was het de moeite waard

20-02-2004, 09:11
Salam Aleikoum,

Degene die meer dan € 1200 hebben betaald voor de band, zijn opgelicht.
(sorry, maar moest het even kwijt)

Maha Salama

20-02-2004, 14:30

Citaat:
Origineel gepost door amhisa
13000 euro ben ik kwijt geraakt aan mijn bruiloft maar het was het de moeite waard
la hawla wala quata illa billah el3alia el3athiem

20-02-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door f_mouslima
hihi.. heb bijna nix zelf betaald.. pappie en manlief hebben t allemaal zelf gedaan!! Zelf heb ik alleen neggafa betaald (ong. 750€, met op hennadag 3 kledingen, waarvan een vn mij zelf was en op de grote dag weer 3 + bruidsjurk.), bedankjes (250)waren cadeau vn mijn lieve sister.. Band?? dacht t niet. Anashied! en weer een cadeau, want we hebben een eigen vrouwenbandje in de familie..handig!
mohim niet duur allemaal.. geldverspilling aan de ene kant.. j bent t gewoon kwijt.

Damn! 90 000€ uitgeven aan een bruiloft.. Echt niet!! kan je wat beters mee doen dan aan mensen uitgeven!! wij hebben hamdolillah een reisje gemaakt van bijna 4weekjes naar Medina en Mekka en sinds een maandje of 2 een huisje gekocht..
Allah swt houdt niet van verspillingen, dus verspil je bezittingen niet!
Wa Allahoe A3lam..
fi amanie Allah, fatiha
Hi meid,

Ik wil ook geen mannenband doen. Maar dacht wel aan een vrouwenband. Probleem is...ik heb een vrouw nooit een keyboard zien spelen of achter een drumstel zien zitten. Met andere woorden...mannen zijn altijd wel aanwezig in een band. Hun bespelen de instrumenten. Anashied heb ik zelf nooit meegemaakt. Kun jij me vertellen hoe dat gaat en wat ze allemaal "zingen". Mag je er ook op dansen of niet? Misschien overtuig je me

Beslama

22-02-2004, 23:44
de negaffa viel ook mee maar alleen de make-up en kapsel en dergelijken had mijn eigen jurken 3 jurken plus bruidsjurk ze heeft geen materiaal en dergelijk ik had namelijk nadia uit maastricht en in marokko heeft zijn geen eigen stoelen en decoratie en dergelijken die heb ik apart gehuurt voor een vriendenprijsje van 300,- stond trouwens nog niet bij de kosten.

23-02-2004, 08:30
:toink: wajemaaaa hninou... :schrik:

Inderdaad, wie tegenwoordig ene mooi feesie wil houwe moet wel dokken
Ps: ik denk dat ik ook maar es ga beginnen

byee byeee

23-02-2004, 08:31
...met sparen hé

23-02-2004, 10:22


Daar ben ik niet mee eens Najet. In marokko hebben ze hele mooie stoelen en decoratie. Dat heb ik wel gezien bij de bruiloft van mijn schoonzus.

Groetjes Samira

23-02-2004, 17:49

Citaat:
Origineel gepost door Samira_C
Daar ben ik niet mee eens Najet. In marokko hebben ze hele mooie stoelen en decoratie. Dat heb ik wel gezien bij de bruiloft van mijn schoonzus.

Groetjes Samira
Salam dat klopt in marokko hebben ze dat ook en die heb ik daar ook gehuurt. alleen de negeffa die ik had nadia uit maastricht heeft in marokko niet haar eigen spullen die moet je apart huren dat is wat ik bedoel en die heb ik ook in marokko gehuurd

groetjes zineb

10-03-2004, 12:23
Denk al snel dat het rond de 6000 euro zal worden ook al wil je het klein houden maar er komen zo veel dingen bij kijken een alles is ook zo duur !!

Pagina's : 1 [2] 3