Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reis door Marokko met 4 meiden!

Pagina's : [1] 2 3 4

ambition
12-02-2004, 22:39

Reis door Marokko met 4 meiden! rondreis door marokko met vriendinnen! (Bericht #) Ik wil met een groep meiden door Marokko reizen in een periode van twee weken. Het word waarschijnlijk de volgende Route: Amsterdam Oujda Casablanca Marakesh Agadir Rabat Ifrane Fez Oujda Amsterdam. Kunnen jullie mij dingen afraden of aanraden... Wat moet ik absoluut zien, wat mag ik niet missen, zijn er goede gidsen in de grote steden, kunnen we beter een hotel nemen of een apartementje huren. Wat moeten we vooral niet doen en in welke steden is het af te raden om s avonds te wandelen. Wat is de mooiste plek die jij ooit hebt gezien in een van die steden? Kunnen jullie ons waarschuwen voor iets (wat weet ik nie ) Is de politie erg agressief tegen touristen etc etc...je mag hier alles kwijt.. Hartsikkke bedankt alvast

SabroenDjamiel
12-02-2004, 22:42
Mag ik zo vrij zijn om jou wat te vragen?....Ben jij Marokkaanse en zoja, ben jij "moslima"?....

CitriC
12-02-2004, 22:44
Origineel gepost door Nawera Mag ik zo vrij zijn om jou wat te vragen?....Ben jij Marokkaanse en zoja, ben jij "moslima"?.... Doet dat er wat aan toe dan?

Naoual20
12-02-2004, 22:45
prachtreis wordt het...insahallah..in de zomer of rond maart?any way allebei lekker weer... marrakech is top hoef je nergens bang voor te zijn agadir idem dito..oujda i dont know volgens mij niet veel aan kanje beter naar saidia...en fez is wel cool...savonds weet ik niet en ifren is toppie beetje te modern kwa woningstijl etc...beetje europa achtig wel heel koud..soms sneeuw en savonds denk ik niet veel te doen maar wel veel monumenten overal... en de politie is tegenwoordig heeeeeeel aardig tenzij je de wet echt overtreed..maar men heeft tegenwoordig meer te zeggen hoor daar dus geniet ervan en walah je hoeft nergens bang voor te zijn.... ik ben bijna jaloers opje...wil ook wel mee...hihihi

ambition
12-02-2004, 22:57

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, vooral Naoual20, Mag ik je vragen of je weleens naar agadir bent geweest? En zijn er monumenten die ik absoluut niet mag missen? En beste ik beantwoord je vraag met een antwoord, waarom wil je dit weten??

Osiris
12-02-2004, 23:02
Je moet echt Nador in, dat is de beste stad van Marokko

Buck
12-02-2004, 23:04
Gevaarlijk 4 vrouwen die door Marokko reizen. Ik zou het er niet op wagen. De politie is wel aardig...vooral als je wat geld laat zien. Zoveel verdienen ze niet.

SabroenDjamiel
12-02-2004, 23:07
Origineel gepost door CitriC Doet dat er wat aan toe dan? Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen....

ambition
12-02-2004, 23:08
Hebben jullie tips hoe je met gierige verkopers moet omgaan en hoe gaat dat afdingen nou in zn werk ?

ambition
12-02-2004, 23:12
Origineel gepost door Nawera Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen.... Je moet een keer je ogen openen en dan zou je zo een opmerking niet eens maken, wat geeft jou het recht om te concluderen of ik nu wel of geen moslima ben. En ja, ik wil inderdaad lol maken met mn vriendinnen , heerlijk en ben je al jaloers? Ik wil mijn land zien en verkennen, JA MIJN LAND JA... voorlopig ga ik niet trouwen dus met een man kan ik het niet doen. Oh ja, wil jij een Mahram oor me huren ogf kan dat bij jou mevrouw schijnheil. Wat mij betreft kan je deze topic verlaten, je verziekt hem nu al met je rare opmerkingen.

CitriC
12-02-2004, 23:14
Origineel gepost door Nawera Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen.... Ja.. maar zij vraagt om bezienswaardigheden, en wie ben jij om te beslissen wie wel of geen moslima is? Volgens mij is dat ook verkeerd... maar ik ga nu niet roepen dat jij geen moslima bent.

CitriC
12-02-2004, 23:15
Origineel gepost door ambition Hebben jullie tips hoe je met gierige verkopers moet omgaan en hoe gaat dat afdingen nou in zn werk ? Gewoon weglopen als de prijs te hoog is.. dan roeptie je vanzelf terug.

ambition
12-02-2004, 23:21
thanks citric, maar wat nou als hij/zij dat niet doet? Moet ik dan teruglopen en toegeven aan de prijs?

CitriC
12-02-2004, 23:26
Origineel gepost door ambition thanks citric, maar wat nou als hij/zij dat niet doet? Moet ik dan teruglopen en toegeven aan de prijs? Ja dan zul je wel moeten he..

Buck
12-02-2004, 23:31

Ik zou niet toegeven. NOOIT! Vuile sharmuta zou ik tegen diegene zeggen.

Pagina's : [1] 2 3 4