Bekijk originele versie : Riad kopen in Marrakech
Mijn man wil door de devaluatie van het geld overgaan tot een aankoop van een Riad in Mkech, gelegen in de oude medina, wij hebben optie genomen op eentje en gaan achter een week naar ginder om te kijken als de koop doorgaat, 5 lounge-slaapkamers met volledig ingerichte badkamer, dus alles is volledig afgewerkt, in tadelakt en met airco, afwerking is voltooid van 1.5 jaar terug.
Nou is mijn vraag zouden ze ginder personen hebben die je kan kontakteren om eventueel verborgen gebreken na te kijken?
Indien niet dan zijn we verplicht om iemand van hier mee te nemen.:o
Parfummetje
08-10-2008, 23:53
Je bent nooit verplicht om iemand mee te nemen om een bouwkundig onderzoek voor je te doen.
Denk dat je Riadje een hoop centjes gaat kosten, dus zou zekerheidshalve iemand van hier meenemen om je te adviseren over de bouwkundige staat van je toekomstige woning. Misschien kun je een oproepje plaatsen hier op de site, wellicht gaat er iemand binnenkort toch naar Marokko en kan deze je van dienst zijn.
Lijkt me nml erg lastig om een betrouwbaar iemand in Marokko hiervoor te vinden...
Succes ermee
Je bent nooit verplicht om iemand mee te nemen om een bouwkundig onderzoek voor je te doen.
Denk dat je Riadje een hoop centjes gaat kosten, dus zou zekerheidshalve iemand van hier meenemen om je te adviseren over de bouwkundige staat van je toekomstige woning. Misschien kun je een oproepje plaatsen hier op de site, wellicht gaat er iemand binnenkort toch naar Marokko en kan deze je van dienst zijn.
Lijkt me nml erg lastig om een betrouwbaar iemand in Marokko hiervoor te vinden...
Succes ermee
Ja dat was ik ook al aan het denken, van iemand van hier mee te nemen, mijn man kent een Marokkaanse persoon die goed op de hoogte is van dergelijke zaken,.....nou prijs, wij zien het meer als een investering op de bank heb je er ook niks aan.:hihi:
kk wat leuk zeg :banana:
komt in orde hoor :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.