Bekijk volle/desktop versie : Elhoub wa el Kdoeb



12-10-2002, 23:13
Souhaila.

Slaaaaat oe sleeeem hla rassoelah , klonkt het, gevolgd door het gejoel van de meisjes en vrouwen, joejoejoejoeeeeee.

We waren aangekomen bij het hotel waar ik en mijn mannetje de eerste nacht samen zouden gaan beleven. Drie lange vermoeiende dagen zaten erop.
We hadden er voor gekozen om de bruiloft in Nederland te geven, familie uit Marokko hebben wij over laten komen zodat echt iedereen bij deze belangrijkste dag van ons leven aanwezig kon zijn. Ik voelde me net een prinsesje met mijn mannetje zakaria naast me, die mijn hand vasthield. We zaten in een 5meterslange limousine die ons tot het hotel zou brengen, en waar we nu dus gearriveerd waren.
De limo kwam tot stilstand en de chauffeur hield voor ons de deur open. Er waren veel auto's met de stoet meegereden tot het hotel. Gelukkig was het niet druk op de snelweg geweest want ik moet bekennen dat ze er een heel spektakel van hebben gemaakt. Iedereen toeterde erop los en meiden hingen uit de autos te joelen. En wij reden voorop, trots en voldaan, maar ook zenuwachtig voor de nacht die nog komen zou.
Zakaria stapte eerst uit en hielp mij de auto uitkomen. De sleep van de jurk zat een beetje in de weg dus ik greep zijn hand vast en hij trok me zachtjes en sterk eruit. Mijn zusjes die in de auto achter ons hadden gezeten hielpen mij de sleep goed te leggen. Iedereen was ondertussen uitgestapt en het was een drukte van jewelste voor het hotel. De portiers keken met ontzetting naar de grote groep mensen en de scheef geparkeerde autos die zich voor het hotel bevonden. Die zullen wel denken: die Marokkanen weten pas wat echt feesten is!
Zaka pakte mijn hand vast en samen liepen we 2 meter verder naar het trappetje waarop een mooie rode loper verspreid lag. Een tree. Tweede tree. We draaiden ons om en hij fluisterde mij in mijn oor: ''Ik hou van je''. Voordat ik dit kon beantwoorden zetten een paar vrienden van Zaka de zin: ''Zaka bedankt, zaka bedankt, zaka zaka zaka bedankt!'' in. Waarop de hele menigte begon te roepen: Zaka bedankt, zaka bedankt, zaka zaka zaka bedankt! Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en ik leunde tegen Zaka aan. ''Souhaila bedankt! Souhaila bedankt! Souhaila souhaila souhaila bedankt!'' Ik wierp een kushand naar iedereen toe, waarmee ik wou zeggen: bedankt voor alles ik hou van jullie! Mijn moeder stond daar, met tranen in haar ogen, ze was zo mooi met haar witte takshita en haar witte hoofddoek. Ik had van te voren gezegd dat ik geen sentimenteel gedoe wou op de bruiloft zelf, maar ook ik voelde het prikken achter mijn ogen. ''Zullen we maar gaan lieverd?'' Zei Zaka. Ik knikte. We zwaaiden allebei nog naar alle vrienden, familie en kenissen die waren gekomen. 300 mensen hadden we uitgenodigd, de zaal bleek echter te klein zijn, aangezien er veel meer mensen waren gekomen. Het leek wel een voetbalwedstrijd zo druk was het voor het hotel. De nog steeds verbaasde portiers hielden voor ons de grote deuren open, en daar gingen wij. De bruid en de bruidegom op weg naar de kamer waar het spannendste en engste moment van elk meisje zou gaan plaatsvinden.....

12-10-2002, 23:19


AAAAAAAAAAAAAi,
dit wodrt leuk.
Wanneer ga je door met je verhaal.

Wacht op een vervolg.

XXX-jes riffia

12-10-2002, 23:33
Souhaila.

Zaka draaide het slot van de deur om met de sleutel die we net van de portier in de handen gedrukt hadden gekregen. HIj hield mijn hand vast en stond achter mij. Hij hield mijn middel vast en we schuifelden zo naar voren. Hij knipte het licht aan en dimde het gelijk, omdat het licht te fel was. ''Aaaah wat lief van je!'' Riep ik uit. Er lagen rozeblaadjes verspreid, vanaf de deur, over het mooie tapijt heen, tot op het bed. De witte zijdelakens lagen er zeer verleidelijk bij. Ik was doodmoe en tegelijkertijd ook zenuwachtig over wat er komen zou. Zaka en ik hadden het er vaak over gehad, en ik vertrouwde mezelf hem toe....
Hij trok de deur zachtjes achter ons dicht en nam me in zijn armen. Hij kuste mijn voorhoofd, mijn wang, mijn mond, mijn lippen, mijn hals en ik kuste hem terug. Hij trok langzaam de rits van de jurk aan de achterkant naar beneden en ik voelde de zenuwen door mijn lichaam gieren. Hij was ervaren, spijtig genoeg aan de ene kant, ik weet dat hij voor mij veel vriendinnen heeft gehad, en ik weet dat hij niet als maagd het huwelijk ingaat, in tegenstelling tot ik. Misschien was het ook wel beter, hij wist hoe hij mij gerust moest stellen. ''Ik hou van je ik hou van je'', ''zoveel dat het pijn doet'', antwoordde hij mij zachtjes terug. Hij had mijn rits helemaal naar beneden getrokken en had mij zachtjes op het bed geduwd. Daar lag ik dan, 22 jaar, 22 jaar lang heb ik mijn eer weten te behouden en hier was ik dan in een soort 7e hemel met de man van mij leven. Ik had mijn nog nooit gedragen lingerie aan, die ik een week daarvoor had gekocht..
Ik sloot mijn ogen, en liet mij leiden door mijn gevoel. Ik voelde zijn handen op mijn rug, ze zochten de sluiting van mijn bh. ''Moet ik je een handje helpen meneertje.'' Hij moest lachen, ''ik ben trots op je, trots dat ik zo een mooie vrouw heb mogen huwen, je bent zo mooi...'' Hij veegde een pluk haar weg uit mijn gezicht. Ik bracht zijn handen naar mijn rug, ter hoogte van de bhsluiting en wees hem de weg. KLik. Hij sprong open. We keken elkaar aan in de ogen, en ik sloeg mijn armen om zijn nek heen. Hij ging langzaam naar beneden en kuste heel zachtjes mijn borsten. Het voelde heel warm , maar ook heel vertrouwd aan. Ik voelde zijn borst tegen mij aan. Hij was breed, ik was zo smal vergeleken bij hem. Ik kon altijd lekker wegkruipen in zijn armen. Langzaam ging hij met zijn handen naar beneden..........

Spannend he.... , de Marokkaanse liefdes-scene. Ik schrijf morgen weer verder.

12-10-2002, 23:35
:boogie: wow spannend hun eerste nacht samen!!!

Maarre wel snel met een vervolg komen he....

liefs elhabiba

12-10-2002, 23:44


Nouuuuuuuu,
waarom morgen en niet vandaag?!

XXX-jes een trouwe lezeres

13-10-2002, 11:04
Souhaila.

''Ontspan je gewoon schatje, je hoeft nergens bang voor te zijn''. Ik had Zaka dicht tegen me aangedrukt, en ik voelde zijn handen om mijn middel heen. Langzaam streelde hij de binnenkant van mij dijen, het kietelde. Ik moest lachen, ''Yak, lach je me uit wela'' zei hij kwasi geschokt. ''Het kietelt a sahbie'' We moesten allebei lachen.
Langzaam duwde hij mijn benen een voor een zachtjes uit elkaar. Ik merkte dat hij zich probeerde in te houden. Hij had mij beloofd heel rustig aan te doen, want hij begreep hoe eng ik het vond. Maar ik voelde me zo vertrouwd met hem, wat wil je na 2 jaar een relatie te hebben gehad, waarvan 1 jaar verloofd te zijn, dat ik de natuur haar werk liet doen. We lieten ons allebei leiden door onze gevoelens.
Hij lag boven op mij en ik had weer mijn armen om zijn nek heen geslagen. ''Schatje'', ''ja'', Ik voelde iets hards tegen mijn dij aan. Was dat? Ik moet lachen ''El hayl kifash!''. Hij moest ook lachen, zo waren wij altijd. Langzaam trok hij mijn slipje naar beneden. Nu vond ik het toch wel eng worden. ten eerste zag hij mij nu voor het eerst helemaal naakt en ten tweede, tja.. het was gewoon eng!
Hij kust mijn buik, mijn hals weer mijn lippen en onze tongen speelden met elkaar. ''Bismillah'' Ik voelde iets in mij komen. Au! Het was warm, maar het deed pijn. ''Sssssht, ontspan je'' Heel langzaam voelde ik het steeds meer naar binnen dringen. Lah yohdie! Ik voelde niks scheuren en er bloedde volgens mij ook niet, dat viel me heel erg mee, het voelde heel erg onwennig aan, maar toch ook vertrouwd. Was ik dan nu ontmaagd? Was dit het? Alhamdulah. Heel langzaam bewoog zaka, ik bewoog langzaam mee. ''Je bent zo mooi sou'' Ik weet niet waarom het niet echt pijn deed, misschien omdat ik heel erg ontspannen was. Ik voelde zaka's greep versterken. Kwam hij nu ofzo? Ja, ik voelde iets nats. Weer moest ik lachen, hij legde zijn hand op mijn mond en ging langzaam naar beneden met zijn mond. Mijn hals, mijn borst, mijn buik en naar beneden totdat hij bij mijn schaamstreek kwam. ''Zakaaaaaaaaaaa doe normaal dit kietelt.'' ''Dat hoort zo el hamka'' Ja dat wist ik ook wel, maar al deze nieuwe emoties en nieuwe gevoelens maakte iets los in mij. Ik voelde allemaal tintelingen door mijn lichaam schieten.

Zaka nam me in zijn armen, hij streek met zijn handen door mijn haren heen. ''Hbiba, we moeten lwoedoe doen''. Hij had gelijk. Zo schreef de heilige Koran het ons voor. Zaka stond als eerste op, hij trok mij het bed uit en trok me naar hem toe. Hij tilde me op en zo draagde hij me niet naar het bed, maar naar de badkamer. Wow,Het zag er prachtig uit! Een bubbelbad, een grote douchekabine, 2 mooie wasbakken en er hingen witte handdoeken in alle maten. Ik zag een grote spiegel in de badkamer hangen, en ik bekeek mezelf erin, of liever gezegd onszelf. Zaka had de kraan van het bubbelbad aangezet, en het bad vulde zich met water. Hij zag dat ik naar hem keek via de spiegel en hij kwam achter mij staan. Hij was 1 kop groter dan ik, hij was een grote jongen met zijn 1.85m. Hij stond achter me en sloeg zijn armen om mijn middel, hij greep me vast en tilde me op. ''Zakaaa laat me los'' Hij moest lachen en zei : ''Ga jij in bad dan ga ik onder de douche'' En zo gingen wij elk ons eigen weg in deze mooie badkamer ...

Lief he

13-10-2002, 11:21
[GLOW=indigo]YALLAH, KEMMEL L VERHAAL DJELLEK.......HIJ BEGINT LEKKER!!![/GLOW]

13-10-2002, 12:59
Dit is echt anders dan wat anderen schrijven.
Vers hoooooooooooor!!!

XXX-jes Riffia

13-10-2002, 16:06
ga verderrrrrrrrrr

13-10-2002, 16:49
hahahaha moeilijke verhaal, niet net als al die verhalen hier op dit forum

maar een mooi verhaal, ga verder...

13-10-2002, 17:15
wajowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat mooiiiiiiiiiiiiiii me harttttttttttttt
wajowwwww.................... ga verderrrrrrrrr het is echt heel anders dan de andere verhalen dit is gewoon echt realistisch

14-10-2002, 11:30
Souhaila.

De volgende ochtend werd ik als eerste wakker. Ik voelde een arm om mij heen, het was die van Zaka. Oo ja, zo waren we in slaap gevallen, herinner ik mij. Het drong nog niet helemaal tot me door dat ik net de nacht van me leven had beleefd. Ik hoorde de regen tikken op de grote ramen. Ik draaide me heel voorzichtig om en keek naar Zaka, hoe hij lag te slapen. Zijn mooie ogen waren gesloten, hij ademde heel rustig in en uit door zijn rechte neus. Ik moest glimlachen toen ik naar zijn kapsel keek. Zijn kapsel was heilig voor hem, ik vroeg me af wie er voortaan langer voor de spiegel zou staan, hij of ik. Ik sloeg de lakens van me af en stond heel zachtjes op. Ik liep naar de badkamer en nam een lekkere warme douche. Ik sloeg een handdoek over mijn natte haren heen en trok een mooie witte badjas van het hotel aan. Ik sloop heel zachtjes terug naar het bed en ging naast Zaka zitten, met mijn rug tegen het achterste van het bed aan. Naast het bed vond ik allemaal knopjes. Hmmm waar zou dat voor zijn? Ik drukte op een knopje en schrok me kapot! Ik werd omhooggeduwd! Aaah ik begreep het al, ik besloot om Zaka even te pesten, Bzzzzzzzzt en zijn rug werd omhoog geduwd. Hij schrok wakker en keek me even verbaasd aan, ik lachte hem lekker uit en hij zei : ''Thalemti yek (je hebt het geleerd/uitgevonden)'' Ik glimlachte ''Maar goeiemorgen schoonheid, ik zie dat je al lekker hebt gedoucht'', zei hij. Ik ging op hem zitten en pakte zijn handen vast met mijn handen. Hij had zijn trouwring om. ''Zaka yella mel yemek, opstaan!'' ''Neee ik heb geen zin'' ''Poets dan op zn minst je tanden want die ochtendgeur kan ik niet uistaan'' Ik zat nog steeds op hem en hij wist dat ik hem uitdaagde, hij kreeg me onderuit en nu zat hij boven mij. Hij wou me kussen maar ik trappelde tegen en hield een van de lakens boven me mond. ''Yak wil je het zo spelen yak'' Hij stond op ging naar de badkamer gooide een plens water in ze gezicht en poetste binnen 20 seconden zijn tanden. Hij trok me het bed uit, en trok me in een beweging dicht tegen hem aan. De handdoek was inmiddels van mijn hoofd gevallen dus me haren plakte nat tegen me gezicht aan. Hij veegde de haren weg, en keek in me ogen.. Langzaam kwam hij dichterbij en kuste mijn lippen. ''En heb ik goed gepoetst'' vroeg hij mij met een stoute blik in zijn ogen. Ik moest lachen.
''Schatje bel jij roomservice dan ga ik even douchen'', zei hij vervolgens. ''Is goed''
We zouden 2 dagen in dit hotel blijven, daarna zouden we 2 weken op huwelijksreis gaan naar Aruba. We hadden lang getwijfeld over waar we heen zouden gaan, eerst leek Turkije ons een leuk idee, toen Australie, Nieuw-Zeeland, Colombia, maar we hadden toch maar voor Aruba gekozen. De koffers stonden allemaal al ingepakt en de dingen die we in het hotel nodig zouden hebben waren allemaal goed geselecteerd.
In het hoten waren veel mogelijkheden, zoals een zwembad een sportschool, sauna, stoombad, massage en een heel lekker restaurant. Dus we zouden ons goed kunnen vermaken de komende 2 dagen.
Ik besloot om even naar huis te bellen dat alles goed was gegaan. Ik kreeg mijn zusje aan de lijn.
''he schatje met mij'', ''Souhaaaaaaaail, alles goed? hoe is het daar?'' ''Ja perfect lieverd'' ''Hoe was DE NACHT'' We moesten allebei lachen ''Het kon niet beter, he is mama daar, roep haar even?'' ''A maaaaaaaaaa hehieja souahila fe telefone (hier is souhaila aan de telefoon)'''Ik hoorde allemaal lawaai en iedereen rende volgens mij richting huiskamer om het gesprek bij te kunnen wonen. ''A hbibaa djellie kiefentina koelshie lebes? ou kifenoewa zakaria? ou sket hemloe fe dik hotel medkdarshie dzjie handna? ou kifesh douwistie bereh fe liel? (he schatje van mij hoe gaat het? en hoe gaat het met zaka? en wat doen jullie in dat hotel kunnen jullie niet langskomen? en hoe was gisternacht?)'' Echt weer mijn moeder, ik heb al 23423432 keer van te voren gezegd dat we iedereen op Schiphol zouden zien als we zouden vertrekken, maar toch probeert ze het nog ''A maaaa, beswieja hlik! Hna koelshie mezjan ou brglatlik a slem zakaria, ftarna debahed ou dunya mezjane bezef hneja. ena radhien tjoefkoem ra fe schiphol, salem hla baba waga (mama, rustig aan! Hier is alles goed en je krijgt degroetjes van zakaria, we hebben net ontbeten en het is allemaal heel goed hier, ik zie jullie op schiphol oke en doe de groetjes aan papa van mij)''
Ik wist dat mijn moeder ons te modern vond wat dat betreft. Een huwelijksreis wat is dat nou? Had ze ons wijsgemaakt. Volgens mijn lieve moeder moesten we meteen de volgende dag op visite komen. Maar wij wouden het op deze manier. We hadden de bruiloft en verloving op geheel Marokkaanse manier gegeven, maar Zaka en ik wouden perse op huwelijksreis. Ik pakte een van mijn tassen en pakte een bikini eruit, we zouden gaan zwemmen hadden we besloten, in een overdekt zwembad die zich onder het hotel bevond. Terwijl ik bezig was hoorde ik dat Zaka met iemand aan de telefoon was. ''Mo, met mij'' ''Ja alles is goed lebes bikhir'' ''Luister dan, heb je nog wat van Saara gehoord?'' ''Safi is goed, laat Tarik(broer van zaka) weten dat alles oke is, ik zie jullie op schiphol'' ''Beslema a zine'' (zine zeggen die jongens ook tegen elkaar)
Ik had niet alles kunnen verstaan, ik had bijvoorbeeld niet gehoord dat hij Saara had gezegd, ik had alleen een naam met een S gehoord en ik had ook niet helemaal begrepen wie hij aan de telefoon had gehad.
''Zakaa, mhamin hdartie? (wie heb je gesproken)'' ''Ooh ik had Mo even gebeld lieverd'' ''Oke....'' Maar ik bleef me een beetje afvragen wie die nou bedoelde, een naam met een S? Oooh het zal Samir wel zijn geweest hield ik mezelf voor. En ik vergat het voorval.
''Zullen we naar beneden gaan hbiba?'' Hij pakte mijn hand vast en trok de deur achter ons dicht...........................

14-10-2002, 17:24


HOI AMIRA
WAT EEN PRACHTIG VERHAAL
MAAR IK HEB HET GEVOEL DAT
HET DE VERKEERDE KANT OP GAAT
MAAR HET IS ERG SPANNEND DUS GA SNEL VERDER

LIEFS AMEL

14-10-2002, 17:34
Jaaaaaaaaa, Sabbah het scheelde niet veel of de tranen rolden over mijn wangen ik vond dat het heel mooi was gegaan (maar jammergenoeg gebeurt dat in het echt niet met zoveel passie en liefde. .....)
Loveeee Yaa 4-everrrr Sabbah (K)

14-10-2002, 17:43
HOI SALOUA19
IK VIND DAT JE GELIJK HEBT JE KRIJGT
ECHT TRANEN IN JE OGEN
MAAR HOE WEET JE DAT HET IN HET ECHT
OOK ZO AAN TOE GAAT
JE WEET MAAR NOOIT
LIEFS AMEL

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198