Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : problemen met linksys router

Pagina's : [1] 2 3

Mr_Blue
08-10-2008, 22:28

wie heeft daar verstand van? ik krijg geen verbinding met linksys router. na het adres 192.168.1.1 te hebben getypt in adresbalk werkt ie niet. Geen verbinding zegt ie. Weet iemand een oplossing? modem is uitgezet, router uitgezet, router gereset. niets werkt.

gmail
08-10-2008, 22:33
Ga naar Start->Uitvoeren (Run)-> Typ daar cmd in en druk op OK. Typ de volgende command in: ipconfig Daarna kijk je naar het ip-adres achter StandaartGateway (default gateway) staat.. En dat moet je intypen in je browser ...

Mr_Blue
08-10-2008, 22:42
Ga naar Start->Uitvoeren (Run)-> Typ daar cmd in en druk op OK. Typ de volgende command in: ipconfig Daarna kijk je naar het ip-adres achter StandaartGateway (default gateway) staat.. En dat moet je intypen in je browser ... dat heb ik ook gedaan. is niet gelukt, geen verbinding. als ik dan naar run opdrachtpromp ipconfig intyp krijg daar geen standaartgateway te zien. geen ip adres ervan.

gmail
08-10-2008, 22:43
dat heb ik ook gedaan. is niet gelukt, geen verbinding. als ik dan naar run opdrachtpromp ipconfig intyp krijg daar geen standaartgateway te zien. geen ip adres ervan. Dus je hebt ook geen verbinding met die router nu?

Mr_Blue
08-10-2008, 22:46

Dus je hebt ook geen verbinding met die router nu? ik heb geen verbinding met de router. Meest waarschijnlijke oorzaken: Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

gmail
08-10-2008, 22:48
ik heb geen verbinding met de router. Meest waarschijnlijke oorzaken: Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Hoe zit jij nu op het internet dan? Gewoon direct met kabel?

Mr_Blue
08-10-2008, 22:50
Hoe zit jij nu op het internet dan? Gewoon direct met kabel? ik trek de kabel eruit van de router, zet hem terug in de pc en dan heb ik internet. als ik de kabel in de router stop, en de ethernetkabel in de pc en in de router, dan krijg ik geen verbinding. de lichtjes branden wel.

gmail
08-10-2008, 22:51
ik trek de kabel eruit van de router, zet hem terug in de pc en dan heb ik internet. als ik de kabel in de router stop, en de ethernetkabel in de pc en in de router, dan krijg ik geen verbinding. de lichtjes branden wel. wat bedoel je met ethernetkabel in de pc? er moet een kabel van modem naar router gaan oe saffi meer niet

Mr_Blue
08-10-2008, 22:53
wat bedoel je met ethernetkabel in de pc? er moet een kabel van modem naar router gaan oe saffi meer niet als de kabel van modem naar router gaat, hoe moet de pc dan werken? zo noemen ze de kabel die pc en router verbindt? toch?

gmail
08-10-2008, 23:08
als de kabel van modem naar router gaat, hoe moet de pc dan werken? zo noemen ze de kabel die pc en router verbindt? toch? Ja maar dan werk je toch draadloos?? dus waarom die kabel dan?

Mr_Blue
08-10-2008, 23:46
Ja maar dan werk je toch draadloos?? dus waarom die kabel dan? het is geen draadloos internet en ook geen draadloos router. alles gaat via kabels.

jing-jang
08-10-2008, 23:53
linksys router heeft meerdere ingangen toch pc1 , pc2 etc ?? wat voor router type is het ?

Mr_Blue
08-10-2008, 23:55
linksys router heeft meerdere ingangen toch pc1 , pc2 etc ?? wat voor router type is het ? model BEFSR41 ver.2

jing-jang
09-10-2008, 00:01
model BEFSR41 ver.2 http://galido.net/images/BEFSR41.jpg zoiets denk ik maar daar zie je nummer 1 , 2 enzo daar moet een kabel in rechtstreeks naar je pc :nijn: andere port naar die 1 die moet zeg maar naar je modem :hadj:

Mr_Blue
09-10-2008, 00:05

http://galido.net/images/BEFSR41.jpg zoiets denk ik maar daar zie je nummer 1 , 2 enzo daar moet een kabel in rechtstreeks naar je pc :nijn: andere port naar die 1 die moet zeg maar naar je modem :hadj: Is het niet zo de de kabel van de modem in WAN insteken?

Pagina's : [1] 2 3