Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje over digitaal schotel

toety
12-02-2004, 18:39

sallaam allemaal, :) wij hadden eerst een digitaal barabol maar we hebben het naar maroc gebracht om daar naar meer arabische kanalen te kijken. maar hier willen we eentje kopen met 2 of 3 kaarten ik wil eigenlijk weten wat de verschillen zijn als je eentje met kaart[en] koopt. en hoeveel kost het ongeveer met kaart[en] en hoeveel kanalen ontvang je van arabische landen. wat we eigenlijk nog over hebben is een normale schotel met 2 koppen. dank jullie wel voor jullie hulp :zwaai:

dulce_lamia
12-02-2004, 20:24
heey ik zie je bericht nu pas ik heb net ook een vraag gesteld over waar je schotels kan kopen (digitale) en wat het kost enzo maar niemand weet het blijkbaar :huil:

maghrebgirl20
12-02-2004, 20:39
wij hebben 1 met 2 koppen, en we hebben maar 1 kaart, channel + doet elk jaar je abbonement verlengen. kost niks per jaar, behalve als je bijv. channels + erbij neemt. wij ontvangen heel veel zender, misschien wel 60 arabische zenders, en totaal ruim 900 zenders (ook mtv france en zo) die van ons wel duur, maar is wel een hele fijne

OneTouch
12-02-2004, 21:25
wat is dan ongeveer de prijs want daar ben ik ook wel benieuwd naar

Johanna
13-02-2004, 08:31

Ik was bij Media Markt bij de Amsterdam Arena. Ik werd echt noet goed toen ik daar naar binnen liep, diue keuze niet normaal meer. Een schotel al vanaf €149,- tot en met ongeveer €600,- . Echt een aanrader om daar naar binnen te lopen en er zijn genoeg verkopers om je vragen te beantwoorden.

yousssef
13-02-2004, 11:06
de ontvangst van arabische kanalen zijn ze allemaal het zelfde zonder of met 1 kaart twee of drie. die kaarten zijn bedoelt omgecoodeerde netten te ontvangen (Art movie, sport, childeren, Aghani,mbc(hotbird),Lbc) of canal+,TPS , tv cabel en andere gecoodeerde netten.maar als je een motor koopt dan kan je Mbc gratis ontvang op arabsat en ook andere kanalen die niet te kunnen ontvangen op Hotbird en Astra1. ik raad je om deze twee merken te kopen: echostar 808 en @sat9100 tot nu toe de beste de prijzen verschillen per winkel succes

C_OUJDIA
13-02-2004, 11:28
Ingewikkeld allemaal! Maar waarom ga je niet naar een zaak waar ze schotels verkopen. In Den Haag(turk) of Rotterdam(marokkaan) die allebei alleen digitale en gewone schotels verkopen kunnen je wel verder helpen. En volgens mij komen ze tegen betaling natuurlijk 'm ook installeren. Suc6

kerimeh
13-02-2004, 13:50
waarom ga je niet naar brussel. In rue de Brabant stikt het van de marokkanen die er wel iets van af weten en je kunt daar heel goedkoop de schotel kopen

toety
13-02-2004, 20:35
dank jullie wel voor de tips :D :zwaai: :zwaai:

maghrebgirl20
13-02-2004, 22:54
Origineel gepost door OneTouch wat is dan ongeveer de prijs want daar ben ik ook wel benieuwd naar ik heb het net nagevraagd, maar die van ons was bijna 1000 euro :scrhik: echt veel vind ik