Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verlovingsjurk..

Pagina's : [1] 2

UndercoverAngel
12-02-2004, 18:37

Wie weet waar je voor een redelijk bedrag mooie verlovingsjurken kan kopen. :) Alvast bedankt. .:UcA:.

UndercoverAngel
13-02-2004, 08:19
Origineel gepost door HighClassLady Misschien is het ook wel mogelijk om een jurk van een Negeffa te huren? :confused: In iedergeval, Succes ermee! HCL. Ik wil hem liever kopen, kan ik er af en toe nog naar kijken. :p Is er helemaal niemand die winkels kent waar ze mooie verlovingsjurken of gewoon mooie jurken verkopen? :( Shokran meid! :blauwkus: .:UcA:.

Zin_d_Midar
13-02-2004, 09:37
Origineel gepost door UndercoverAngel Wie weet waar je voor een redelijk bedrag mooie verlovingsjurken kan kopen. :) Alvast bedankt. .:UcA:. Koop gewoon een simpele marokkaanse jurk uit Belgie daar hebben ze hele mooie voor een betaalbare prijs! :)

UndercoverAngel
13-02-2004, 10:36
Ik woon zelf in Nederland en weet echt niet hoe ik daar alles moet vinden enzo, anders was ik al die kant op gekomen. :( Wat was de prijs van je jurk en heb je er misschien een foto van die je me kan mailen zodat ik een beeld krijg van hoe ze eruit zien? Alvast bedankt! :blauwkus: .:UcA:.

Zin_d_Midar
13-02-2004, 10:50

Origineel gepost door UndercoverAngel Ik woon zelf in Nederland en weet echt niet hoe ik daar alles moet vinden enzo, anders was ik al die kant op gekomen. :( Wat was de prijs van je jurk en heb je er misschien een foto van die je me kan mailen zodat ik een beeld krijg van hoe ze eruit zien? Alvast bedankt! :blauwkus: .:UcA:. Mijn tante heeft allerlei jurken te koop ze verhuurt niet! Maar helaas woont ze in Belgie, de jurken varieren van 75 tot 150 euro! Je krijgt er een sjaal bij en schoenen naar eigen keuze dus kom maar naar belgie! :)

UndercoverAngel
13-02-2004, 10:56
Origineel gepost door Zin_d_Midar Mijn tante heeft allerlei jurken te koop ze verhuurt niet! Maar helaas woont ze in Belgie, de jurken varieren van 75 tot 150 euro! Je krijgt er een sjaal bij en schoenen naar eigen keuze dus kom maar naar belgie! :) Zijn het dezelfde jurken als de jurk die mya heeft beschreven? .:UcA:.

0uidath
13-02-2004, 13:45
zin d midar jou tante moet ik spreken:D

Morrocan_Rose
13-02-2004, 20:39
Mya, Waar in Brussel heb je je jurk gekocht? Hoe heette die winkel, of zijn er meerdere?....Want je beschrijving van je jusrk klinkt erg mooi :Iluvu: Boesa :zwaai:

SweetRose
13-02-2004, 23:20
Rue de brabant zit altijd vol met shab hollanda die nemen al onze parkeerplaatsen in :kwaad:.. Blijf eens thuis :ego:

beppie_truus
14-02-2004, 13:15
voor mooie verlovings jurken kan je ook een kijkje nemen bij Cecile mode in den haag.

sumija
16-02-2004, 14:34
hoi meid wil je ook in een andere jurk verloven of wil je het marokaans houden ..

UndercoverAngel
16-02-2004, 14:40
Origineel gepost door sumija hoi meid wil je ook in een andere jurk verloven of wil je het marokaans houden .. Ik wil graag een Takshita en een mooie Sisi-jurk aantrekken op mijn verloving. .:UcA:.

messa028
16-02-2004, 15:21
HOI MEID IK HEB NOG EEN LEUKE TAKSITHA VOOR JE DE BESCHRIJVING IS EIGENLIJK BIJNA HETZELFDE ALS DIE VAN BELGIË> ALLEEN HEB IK HEM IN HET ROOD EN DONKER BLAUW GROETJES P.S IK WOON IN ALMERE

sumija
16-02-2004, 15:41
hoi, want ik heb namelijk een heel mooie sisi jurk , ik heb hem een keer aangedaan ook op mijn verloving ik had de jurk splinter nieuw gekocht iedereen vondt hem prachtig , heb je hierin intresse...... dan hoor ik van je.....

UndercoverAngel
16-02-2004, 15:42

Origineel gepost door messa028 HOI MEID IK HEB NOG EEN LEUKE TAKSITHA VOOR JE DE BESCHRIJVING IS EIGENLIJK BIJNA HETZELFDE ALS DIE VAN BELGIË> ALLEEN HEB IK HEM IN HET ROOD EN DONKER BLAUW GROETJES P.S IK WOON IN ALMERE Jammer dat je er geen foto's van hebt. Almere is wel een eindje reizen voor mij. Ik stuur je een pm als ik besluit om langs te komen, in ieder geval super bedankt voor je aanbod! :blauwkus: .:UcA:.

Pagina's : [1] 2