Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werk jij bij de woningbouw in Den Haag meld je dan

as_la3rossa
08-10-2008, 16:23

Salaam, Ik heb een vraagje en ik hoop dat een van jullie mij in contact kan brengen met een persoon.... Ik ben +/- 3 jaar aan het reageren op woning via de meest bekende site woonnet.... nu heb ik vernomen dat er binnenkort een woning vrij komt die ik heel graag zou willen omdat die in de buurt is van mij ouders..... wat kan ik hiertegen doen om op nr 1 terecht te komen... heb vernomen dat er enige omwegen zijn om alsnog op nr 1 terecht te komen.... Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen, of kan iemand van jullie mij doorverwijzen naar zo'n persoon... ik hoop echt het eea te horen.... natuurlijk mag alles ook via pm worden verstuurd djazaak Allah ou ghair..... wa salaam mou3alaikoum p.s. laat geen woning achter (ben een doorstromer, maar "partner" blijft achter in de woning

rifia117
09-10-2008, 08:58
Salaam, Ik heb een vraagje en ik hoop dat een van jullie mij in contact kan brengen met een persoon.... Ik ben +/- 3 jaar aan het reageren op woning via de meest bekende site woonnet.... nu heb ik vernomen dat er binnenkort een woning vrij komt die ik heel graag zou willen omdat die in de buurt is van mij ouders..... wat kan ik hiertegen doen om op nr 1 terecht te komen... heb vernomen dat er enige omwegen zijn om alsnog op nr 1 terecht te komen.... Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen, of kan iemand van jullie mij doorverwijzen naar zo'n persoon... ik hoop echt het eea te horen.... natuurlijk mag alles ook via pm worden verstuurd djazaak Allah ou ghair..... wa salaam mou3alaikoum p.s. laat geen woning achter (ben een doorstromer, maar "partner" blijft achter in de woning Heey meid, Je kan er niet echt veel aan doen.. De keus ligt toch wel bij de personen die voor jou zijn.. Als hun die huis niet nemen dan zal je telkens opschuiven totdat je op nr 1 terecht komt.. De mensen die medische indicatie hebben, 65 + plussers , iemand met een geldige urgentieverklaring die hebben meestal voorrang.. Gewoon blijven reageren en dan krijg je inshaAllah gauw een woning.. Succes, en inshaAllah krijg je gauw de woning die jij wil..

as_la3rossa
09-10-2008, 10:54
Heey meid, Je kan er niet echt veel aan doen.. De keus ligt toch wel bij de personen die voor jou zijn.. Als hun die huis niet nemen dan zal je telkens opschuiven totdat je op nr 1 terecht komt.. De mensen die medische indicatie hebben, 65 + plussers , iemand met een geldige urgentieverklaring die hebben meestal voorrang.. Gewoon blijven reageren en dan krijg je inshaAllah gauw een woning.. Succes, en inshaAllah krijg je gauw de woning die jij wil.. Choukran lieverd, maar weet je wat het is ik reageer nu al 3 jaar en nu komt er eindelijk een woning vrij die ik heel graag zou willen hebben maar ik weet dat de kans klein zal zijn, ondanks vele klachten die ik heb gedaan bij mijn woningcorporatie omdat het huis niet meer voldoet en ik met een klein kind zit..... onhygienische woonomstandigheden Wollah als ik iemand kan vinden die mij kan helpen ben ik bereid een bedrag te betalen om op nr 1 te komen Toch bedankt voor je dou3a lieverd wa salaam

nadia2007
09-10-2008, 10:56
Choukran lieverd, maar weet je wat het is ik reageer nu al 3 jaar en nu komt er eindelijk een woning vrij die ik heel graag zou willen hebben maar ik weet dat de kans klein zal zijn, ondanks vele klachten die ik heb gedaan bij mijn woningcorporatie omdat het huis niet meer voldoet en ik met een klein kind zit..... onhygienische woonomstandigheden Wollah als ik iemand kan vinden die mij kan helpen ben ik bereid een bedrag te betalen om op nr 1 te komen Toch bedankt voor je dou3a lieverd wa salaam Je wilt dus voor betalen...en die mensen die al langer wachten...???

nadia2007
09-10-2008, 10:58

Ik werk bij de gemeente(niet van Den Haag)Maar zo iets zou ik nooit doen ook...maar wens je toch succes..:)

rifia117
09-10-2008, 11:50
Choukran lieverd, maar weet je wat het is ik reageer nu al 3 jaar en nu komt er eindelijk een woning vrij die ik heel graag zou willen hebben maar ik weet dat de kans klein zal zijn, ondanks vele klachten die ik heb gedaan bij mijn woningcorporatie omdat het huis niet meer voldoet en ik met een klein kind zit..... onhygienische woonomstandigheden Wollah als ik iemand kan vinden die mij kan helpen ben ik bereid een bedrag te betalen om op nr 1 te komen Toch bedankt voor je dou3a lieverd wa salaam Ik kan je situatie wel begrijpen.. Maar ja je moet gewoon geduld hebben.. Het is toch een vorm van fraude dan wat je wil plegen.. Het heeft ook consequenties als je het laat doen.. Die persoon kan wel zijn/haar baan kwijt raken door jou.. Geduld loont! :kus:

as_la3rossa
09-10-2008, 12:55
Je wilt dus voor betalen...en die mensen die al langer wachten...??? lieve schat weet je dat er mensen zijn die een bedrag van 2000 of 3000 euro vragen zodat ze je kunnen plaatsen op nr 1 (woningcorporatie) ik wacht ook te lang, ik heb het geduld niet meer aangezien mijn woningcorp er niets aan doet maar ghair insa allah :goedzo: