Bekijk originele versie : Hellupp!! Hoeveel % van de Marokaanse bevolking woont Buiten Marokko???
alhoceimaboy_22
12-02-2004, 17:03
Salaam,
Nou dit is mijn vraag, ik moet er een soort klein verslagje van maken, omdat de Juf zei dat meer dan de helft buiten marokko woont, en ik zei steeds van 'nee, ongeveer 25-30% woont buiten marokko', dus dan heb ik het over Europa....
Ze beweerde Ook dat Marokko een 'Arm' Land is....die Tamshoent...
Maar goed Ik hoop dat jullie me kunnen helpen......
Groetjes,
J. :cool:
outlandmoro
12-02-2004, 17:14
Misschien is het wel 50%......
Je bent de illegalen vergeten :D
alhoceimaboy_22
12-02-2004, 17:14
Origineel gepost door Lorne
80% en Marokko is ook arm...waarom willen ze anders allemaal naar Europa komen. Duh!
Ewa ja..ik kan er gewoon niet tegen als ze dat zegt....wel veel 80% !
AAAbracadaver
12-02-2004, 17:21
Origineel gepost door alhoceimaboy_22
Salaam,
Nou dit is mijn vraag, ik moet er een soort klein verslagje van maken, omdat de Juf zei dat meer dan de helft buiten marokko woont, en ik zei steeds van 'nee, ongeveer 25-30% woont buiten marokko', dus dan heb ik het over Europa....
Groetjes,
Nou 50 % is denk ik ook iets te hoog geschat, het is in de jaren 80 wel zo geweest dat er meer Surinames in Nederland woonde dan in Suriname.
Maar volgens deze site heeft Marokko ongeveer 31 miljoen inwoners.
cia worldfactbook (http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/mo.html#People)
50 % procent zou dus neerkomen op 15 miljoen inwoners buiten Marokko, je kan op deze site opzoeken hoeveel marokkanen in Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje en Frankrijk wonen en dan denk ik dat je het grootste deel wel hebt gecoverd.
Dan kan je dus ook berekenen hoeveel procent het precies is.
Succes !
HawkMoon269
12-02-2004, 17:26
Er wonen wereldwijd zo'n 2.000.000 Marokkanen buiten Marokko,dus zo'n 6,5 % van de totale bevolking :cool:
HawkMoon269
12-02-2004, 17:35
Origineel gepost door Lorne
Heh...ik zat net even te zoeken. Er zijn zelfs marokkanen in Denver, Colorado:
Casablanca Moroccan Restaurant
2488 S University Blvd
Denver, CO 80210 - 5408
(303) 871-0494
Marokkanen overal man! :D hahahaha
En in Los Angeles,want ik wil n het bezoeken van club Caritas wel lekker eten he :D
alhoceimaboy_22
16-02-2004, 10:00
Bedankt allemaal.....
the_destiny
16-02-2004, 13:35
Origineel gepost door alhoceimaboy_22
Salaam,
Groetjes,
die Thamshoent moet haar mond houden. als ze geen cijfers geeft gezien moet ze niet praten. En wie zegt dat die cijfers altijd kloppen dus zeg maar tegen haar: Als je daar zelf niet bent egweest moet ze niet praten.
ok de grootste gedeelte is misschien wel arm emseken maar niet allemaal.
en weet je wel hoeveel marokkanen in Marokko wonen.
Ik denk dat je gelijk hebt ja.. 25 a 30% woont NIET in maghreb...
Nou, succes met je verslagje :zwaai:
ik
Marokko is een arm land
in Marokko zelf wonen nu ong 35 miljoen mensen
Buiten Marokko is een raadsel :confused: niet gelijk eigenlijk aangezien ze bijv. in NL het sterkst stijgende bevolkingsgroep zijn
:hihi:
alhoceimaboy_22
18-02-2004, 09:18
Origineel gepost door Abracadaver
Nou 50 % is denk ik ook iets te hoog geschat, het is in de jaren 80 wel zo geweest dat er meer Surinames in Nederland woonde dan in Suriname.
Maar volgens deze site heeft Marokko ongeveer 31 miljoen inwoners.
cia worldfactbook (http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/mo.html#People)
50 % procent zou dus neerkomen op 15 miljoen inwoners buiten Marokko, je kan op deze site opzoeken hoeveel marokkanen in Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje en Frankrijk wonen en dan denk ik dat je het grootste deel wel hebt gecoverd.
Dan kan je dus ook berekenen hoeveel procent het precies is.
Succes !
hey nog een vraagje,....Waar kan ik dat hier opzoeken???...
the_destiny
18-02-2004, 11:31
google.nl :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.