Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pleas Kan Iemand Mij Raad Geven :(

Pagina's : [1] 2

HULYA
12-02-2004, 16:58

heyssz ik ben niet van marokaanse afkomst maar wel van turkse afkomst... ik vind deze site een hele top site en daarom ben ik hieer vaak... nou ik heb een probleempje dat maybe voor jullie klein of onzin is maar voor mij toch een groot probleem is... ik zal beginnen met vertellen: een jongen uit mijn buurt had mij gevraagt ik noem hem ff M , en ik kende hem al 1 jaar ik vond hem ook leuk en op een dag werden mijn dromen waar en hij vroeg me om te beginnen met een relatie. ik zij zonder te denken ja... die dag was een onvergeteleijke gezellige dag... niemand buiten mijn nichje en beste vriendin wisten dat ik met hem had. na 2 dagen begon ik vanalles over hem te horen zoals gewoonlijk want eerst ws dat ook... er werd gezegt dat hij een player was en dat hij met niemand serieus kan en zal zijn dus ik werd helemaal para en belde hem op en zij sorry M ik maak het uit en hij zij wat heb je allemaal gehoord ik vertelde het maar gaf geen namen en toen zij hij niet eens wat en zij ok wat jij wilt ik storte in op het schoolplein en begon te huilen... na 4 daagjes vroeg een jongen mij en die noem ik ff I... I vroeg mij dus hij vond mij al een lange tijd leuk en ik wilde geen ja zeggen maar zij plots ja, en hij zij dankje je zal geen spijt krijgen... zoals jullie het nu lezen heb ik al 3 maanden met die I ik begin wat voor hem te voelen maar heb nogsteeds iets voor M ik heb nogteeds contact met M en hij zegt dat ik een grote fout heb gemaakt door met I te nemen dat als ik niet met hem was dat hij me terug wilde en dat hij helemaal geen player is en dat hij nooit vreemd zou gaan bij mij omdat hij 1 jaar lang over mij heeft nagedacht zal ik het vragen of niet en dat hij serieus met me is en dat hij een nooit een serieuse relatie heeft gehad maar het onderhand wil en wil trouwen en kinderen wil krijgen. ik kan hem maar niet vergeten en mijn moeder vind M beter Ze vind I maar een mongooltje :rolleyes: maar ik heb met die I en wil het eigenlijk uitmaken maar ik kan het niet ik ben zo bang ik wil hem niet kwetsen, en ik weet eigenlijk dat deze relatie geen einde heeft want mijn moeder wil die I niet wat zouden jullie doen als jullie in mijn plaats waren zouden jullie de persoon kiezen die je maar niet kan vergeten of de persoon waarmee je bent... als jullie willen weten watvoor karakter die jongens hebben kan ik dat ook vertellen.. MAAR PLEAS HELP ME IK BEN ZO HOPELOOS :( :( :( groetjes hulya

Tijn
12-02-2004, 17:05
Als je zeker weet dat je met Memmeth verder wil/kan, zou ik het uitmaken niet langer uitstellen, hiermee kwets je I alleen maar meer. Is je moeder trouwens erg flot of lomp, dat ze I maar en mongooltje noemt? ;)

LoVeLy_HaNaN
12-02-2004, 17:09
Nou meid, je moet goed na denken van wie je ht meest houdt..Of van M of van I. Je kan ze jammer genoeg niej allebei nemen..:hihi: Maar denk eerst goed na voordat je een beslissing neemt. Mischien dat die M wel een grote player is en je alleen maar wilt playen..Je weet ht tenslotte nooit he met sommige jongens:o Maar als je moeder I een mongool vind, moet je eens ff vrage waarom ze hem een mongool vindt? Ik bedoel, als ze hem NIET kent, mag ze niet zegge dat hij een mongool is.. Maar mohiem, denk goed na.. :zwaai:

zairi
12-02-2004, 17:11
nou ik vind dat je door je eigen fout in deze situatie zit dus waneer jij iets hoort over iemand dan maak je het direct uit niet hebben over nagedacht het kan dus niet volgens jou zijn dat die mensen van wie jij het hebt gehoord tegen je hebben gelogen omdat ze jaloers waren omdat je iets met m had ik begrijp zulke naiefe mensen niet in ieder geval zou ik als ik in jou plaats zou zijn tegen i de waarheid vertellen dat je van m houd en met hem verder wil hij zal wel kapot ervan zijn maar ja beter dat jij het verteld dan dat ie er zelf achter komt dan voelt ie zich helemaal bedrogen ik zal maar zeggen waarheid duurt het langst

HULYA
12-02-2004, 17:19

ik heb mijn verhaal hier niet geschreven om beschuldigd te worden, ik heb met I ja en iedereen weet dit ook ik doe dus niets stiekems zoals sommigen het doen Mwas mijn eerste vriendje en maybe begrijpen sommigen ook als het uit is zit je in een sorrt put en als iemand lievde vol op je afkomt probeer je jezelf aan die persoon te klemmen en dat was bij mij ook het geval !!! ik ben zeker van mijn gedrag ik heb maybe wel een vriend maar doe verders niets verkeerd enigste is wat ik verkeerd deed was dat ik te snel met een ander heb genomen !!! ;) en uhmm hannan I komt wel eens lang om wat te drinken met mijn ma ;) mijn ma vindt dat ik nooit bij hem zou passen en dat hij te anders en te streng is... en M komt ook wel eens llangs om wat te drinken en had vroeger les gekregen van mijn ma daardoor dat ze dit zegt...

zairi
12-02-2004, 17:21
ewa ja zoek het dan maar zelf uit

lady_khadija
12-02-2004, 18:30
tjah.......

saida16
12-02-2004, 19:04
oeghty of je het wilt horen of niet, geen vriendjes geen verkering niks 'nemen' met iemand, en zeker geen jongens mee naar huis terwijl je pa niet thuis is taqi llaah, en voor je begint met beschuldigd te voelen, en een boze reactie terug te schrijven, onthoudt dat ik dit zeg omdat ik van jou houdt, we zijn toch zusters? en omwille van Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala, houd jij insha'Allaah je aan zijn Regels. je wilt toch naar al Djannah of niet dan? vergeet dan gewoon harame zaken en focus je op de Islaam insha'Allaah. oehieboek fi Llaah (K)

no_more
12-02-2004, 19:46
Saida je hebt mooi gepraat meisje maar ja je weet tegenwoordig is het meestal tog van ze willen elkaar beter leren kennen weten hoe het is met diegene om een relatie te hebben dan alleen vrienden te zijn voordat ze hun keuze maken..Maar je gedachten bevallen me wel saida.. Maar wat ik aan hulya kwijt wilde is Het is echt dom van je dat je zo snel met die i hebt genomen als je echt om m geeft.. Maar ja die m kan praatjes hebben en die i kan echt van je houden dus zorg dat je er echt goed over nadenkt. En zeg desnoods tegen i dat je hem ook effe een paar weken niet wilt zien ofzo dat is makkelijk om te kijken wat nou echt jou gevoelens zijn. Ik hoop dat je mijn advies kan gebruiken. Groetjes..

MocroSis_N
12-02-2004, 20:53
Precies, volg je hart Hulya. Trek je niets aan van anderen, ook niet van je moeder! Doe wat JIJ wil (zolang het halal is, en een vriendje hebben is niet bepaald halal.. :rolleyes) Ik denk dat als je het zou uitmaken met I, en als M echt serieus met je is, dat hij dan wel om je hand kwam vragen... Of niet mensen? Nogmaals, Follow Ur Heart! :goedzo:

MiffrouwLoubna
12-02-2004, 21:02
Wejew na 4 dagen al een ander, meisje waar is je trots?? En wat versta je onder vragen?? Vragen is als een gentleman met zijn familie (en suiker en schaap) bij jou thuis jouw mooie handje komt vragen... Niet op het schoolplein of zo...???????? En je speelt op deze manier met gevoelens, verplaats je in de positie van allebei de jongens, hoe zou jij je voelen??

Azrak
12-02-2004, 21:31
O neeeeee wat doe je toch jij bent slecht geen moslima je bent verkeerd bezig lekker schijnheilig doen :rolleyes:

Chatefemqemamu
12-02-2004, 22:29
willen de bichies I en M serieus zijn? laat je pa dan die zooi handelen en klaar.

ik_oke_is
12-02-2004, 22:31
Origineel gepost door HULYA heyssz ik ben niet van marokaanse afkomst maar wel van turkse afkomst... ik vind deze site een hele top site en daarom ben ik hieer vaak... nou ik heb een probleempje dat maybe voor jullie klein of onzin is maar voor mij toch een groot probleem is... ik zal beginnen met vertellen: een jongen uit mijn buurt had mij gevraagt ik noem hem ff M , en ik kende hem al 1 jaar ik vond hem ook leuk en op een dag werden mijn dromen waar en hij vroeg me om te beginnen met een relatie. ik zij zonder te denken ja... die dag was een onvergeteleijke gezellige dag... niemand buiten mijn nichje en beste vriendin wisten dat ik met hem had. na 2 dagen begon ik vanalles over hem te horen zoals gewoonlijk want eerst ws dat ook... er werd gezegt dat hij een player was en dat hij met niemand serieus kan en zal zijn dus ik werd helemaal para en belde hem op en zij sorry M ik maak het uit en hij zij wat heb je allemaal gehoord ik vertelde het maar gaf geen namen en toen zij hij niet eens wat en zij ok wat jij wilt ik storte in op het schoolplein en begon te huilen... na 4 daagjes vroeg een jongen mij en die noem ik ff I... I vroeg mij dus hij vond mij al een lange tijd leuk en ik wilde geen ja zeggen maar zij plots ja, en hij zij dankje je zal geen spijt krijgen... zoals jullie het nu lezen heb ik al 3 maanden met die I ik begin wat voor hem te voelen maar heb nogsteeds iets voor M ik heb nogteeds contact met M en hij zegt dat ik een grote fout heb gemaakt door met I te nemen dat als ik niet met hem was dat hij me terug wilde en dat hij helemaal geen player is en dat hij nooit vreemd zou gaan bij mij omdat hij 1 jaar lang over mij heeft nagedacht zal ik het vragen of niet en dat hij serieus met me is en dat hij een nooit een serieuse relatie heeft gehad maar het onderhand wil en wil trouwen en kinderen wil krijgen. ik kan hem maar niet vergeten en mijn moeder vind M beter Ze vind I maar een mongooltje :rolleyes: maar ik heb met die I en wil het eigenlijk uitmaken maar ik kan het niet ik ben zo bang ik wil hem niet kwetsen, en ik weet eigenlijk dat deze relatie geen einde heeft want mijn moeder wil die I niet wat zouden jullie doen als jullie in mijn plaats waren zouden jullie de persoon kiezen die je maar niet kan vergeten of de persoon waarmee je bent... als jullie willen weten watvoor karakter die jongens hebben kan ik dat ook vertellen.. MAAR PLEAS HELP ME IK BEN ZO HOPELOOS :( :( :( groetjes hulya :auw2:

Pagina's : [1] 2