Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je een vriendin hebt die qua karakter totaal anders is dan jou

Naima201
08-10-2008, 11:34

Ik heb een goeie vriendin. Ik ken haar al een tijdje. Ze is zo anders qua karakter dan mij. We lijken qua karakter totaal niet op elkaar. Ze is verlegen en onzeker. Ik ben heel direct en heel erg zelfverzekerd. We hadden vroeger heel vaak meningsverschillen. Nu niet echt meer zo. We kunnen wel goed met elkaar praten. Wie heeft ook zo een vriendin dat je denkt we lijken qua karakter totaal niet op elkaar?

Preci0us_
08-10-2008, 12:24
Ik heb een goeie vriendin. Ik ken haar al een tijdje. Ze is zo anders qua karakter dan mij. We lijken qua karakter totaal niet op elkaar. Ze is verlegen en onzeker. Ik ben heel direct en heel erg zelfverzekerd. We hadden vroeger heel vaak meningsverschillen. Nu niet echt meer zo. We kunnen wel goed met elkaar praten. Wie heeft ook zo een vriendin dat je denkt we lijken qua karakter totaal niet op elkaar? Ikke.. M'n allerbeste vriendin.. We zijn al 8 jaar bevriend.. Sinds dag 1 klikte het, alhamdoelilah!! Zou haar voor geen ander willen ruilen!! Ik ben/was een beetje het type van jou vriendin en zij is juist direct en zelfverzekerd.. Maar naarmate de jaren verstreken.. Zijn we zooo erg op mekaar gaan lijken! SoubhanAllah, 2 zielen 1 gedachte! Hoe oud is je vriendin?? Kan ook aan leeftijd liggen.. :) Wasalaam, Preci0us_

Naima201
08-10-2008, 13:27
[QUOTE=Preci0us_;54915036][COLOR="DarkOrchid"][FONT="Tahoma"]Ikke.. M'n allerbeste vriendin.. We zijn al 8 jaar bevriend.. Sinds dag 1 klikte het, alhamdoelilah!! Zou haar voor geen ander willen ruilen!! Ik ben/was een beetje het type van jou vriendin en zij is juist direct en zelfverzekerd.. Maar naarmate de jaren verstreken.. Zijn we zooo erg op mekaar gaan lijken! SoubhanAllah, 2 zielen 1 gedachte! Hoe oud is je vriendin?? Kan ook aan leeftijd liggen.. :) Wasalaam, Preci0us Ze is 20. Ik 21, bijna 22. Ze is ook zo onvolwassen. Ik ben echt volwassen voor mijn leeftijd. Ze heeft geen ervaring met jongens. Ze is nog aan het leren over jongen. enz....... IK heb al een lange relatie gehad, zij niet.

Preci0us_
08-10-2008, 16:24
Ze is 20. Ik 21, bijna 22. Ze is ook zo onvolwassen. Ik ben echt volwassen voor mijn leeftijd. Ze heeft geen ervaring met jongens. Ze is nog aan het leren over jongen. enz....... IK heb al een lange relatie gehad, zij niet. Meid, alhamdoelilah heeft ze geen ervaring met jongens.. inchAllah houdt ze dat ook zo!! Heeft niks met volwassenheid te maken.. InchAllah, als ze een jongen leert kennen dat ze gelijk de goede keus maken en geen haram relatie aangaan.. Daarin zou ik haar juist steunen.. Vraag jij om vergeving voor die lange relatie die je al 'gehad' hebt..:) Wat dat betreft was mijn vriendin juist net een kind en ik miss volwassen haha.. Maar khair inchAllah.. :sjans:

Hmeds_Daughter
08-10-2008, 19:36

[QUOTE=Preci0us_;54915036][COLOR="DarkOrchid"][FONT="Tahoma"]Ikke.. M'n allerbeste vriendin.. We zijn al 8 jaar bevriend.. Sinds dag 1 klikte het, alhamdoelilah!! Zou haar voor geen ander willen ruilen!! Ik ben/was een beetje het type van jou vriendin en zij is juist direct en zelfverzekerd.. Maar naarmate de jaren verstreken.. Zijn we zooo erg op mekaar gaan lijken! SoubhanAllah, 2 zielen 1 gedachte! Hoe oud is je vriendin?? Kan ook aan leeftijd liggen.. :) Wasalaam, Preci0us Ze is 20. Ik 21, bijna 22. Ze is ook zo onvolwassen. Ik ben echt volwassen voor mijn leeftijd. Ze heeft geen ervaring met jongens. Ze is nog aan het leren over jongen. enz....... IK heb al een lange relatie gehad, zij niet. 3la domme reactie! :lol:

Moccasin
08-10-2008, 20:24
[QUOTE=Naima201;54917962] 3la domme reactie! :lol: Wallahiela...bewijst hoe volwassenen ze is:)

Hmeds_Daughter
08-10-2008, 20:30
Ik zou haar als vriendin dumpen. ''Je hebt geen vriendje gehad, dus we passen niet bij elkaar'''. Gadverdamme.

Moccasin
08-10-2008, 20:31
Ik zou haar als vriendin dumpen. ''Je hebt gee vriendje gehad, dus we passen niet bij elkaar'''. Gadverdamme. :hihi:

Qalbwa7ed
08-10-2008, 20:33
wat een onzin zeg moedig haar juist aan om niet aan een vriendje te beginnen

Wyam
08-10-2008, 20:34
Hmm. Ik en mn vriendin lijken aan de ene kant qua karakter veel op elkaar maar aan de andere kant juist niet. Best apart nu ik er zo over denk.

Wyam
08-10-2008, 20:38
wat een onzin zeg moedig haar juist aan om niet aan een vriendje te beginnen Vind ik ook. Mn vriendin heeft een aantal relaties gehad en ik daarentegen nooit. Zij adviseert me juist het niet te doen. Enne... ben daardoor helemaal niet onvolwassen hoor. Vind dat dus geen reƫel voorbeeld.

Rtelamartil
09-10-2008, 12:08
Ja ik herken dit heel erg. Ik heb twee goede vriendinnen ze zijn allebei heel erg direct. Maar bij eentje kan ik altijd terecht omdat zij al van kinds afaan mijn vriendin is. Als ik niemand zou hebben dan zou ik altijd bij haar terecht kunnen.

Naima201
09-10-2008, 14:41
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd. Vergeleken met andere mensen. Het gaat niet om dat zij nooit een vriend heeft gehad. Dat zit mij niet dwars. Dat was een voorbeeld. Het gaat erom dat onze karakters verschillend zijn. Ik wou gewoon de meningen horen van andere mensen die ook een vrienden hebben die van karakter totaal niet op elkaar lijken.