Bekijk originele versie : aub ! wat moet ik doen ?
hoi allemaal,
ik heb een cd met psp games erop... ik heb al 1 spel uitgepakt.. ( wat k al heel goed van me zelf ).... maar hoe krijg ik m nu op psp.. ?
hoe moet ik dat doen want nu staat die spel op de pc maar er zijn veel mappen... welke moet ik nou hebben.. aub....
k hoop dat iemand mij kan helpen zo snel mogelijk..
ik ben jullie echt dankbaar...aub
groetjes
illmathic89
08-10-2008, 09:38
Hey, ik heb het voor je in stappen. Het ziet er best duidelijk uit!
1) Je start je PSP
2) Je sluit je usb aan op je psp en gaat dan op je psp naar instellingen, daar druk je op "Usb-Modus"
3) Normaal zie je dan een scherm op je PC tevoorschijn komen met allemaal mappen van de PSP
4) Daar tussen moet je de map "ISO" vinden. Vind je deze niet maak dan gewoon een nieuwe map aan met de naam "ISO"
5) Zet in die map al je games die je op je psp wilt plaatsen (.ISO en .CSO Etc.)
6) Nu druk je op O op je psp en je verlaat de Usb-Modus
7) Vervolgens ga je op je psp naar GAME/Memory Stick
8) Als het goed is zie je je game verschijnen en kan je beginnen met Gamen!
Hopelijk heb je er wat aan!:D
maar die spellen zijn ingepakt.. zijn het dan automatich iso of cso bestanden ?
alvast bedankt
illmathic89
08-10-2008, 11:04
Zijn ze in winrar ingepakt zeker
illmathic89
08-10-2008, 11:07
Als ze ingepakt zijn in winrar moet je eerst uitpakken, en dan de Iso die erin zat in map iso op je psp zetten
kun je het volgen?
ik ga eerst even kijken of er iets bij staat bij die uitgepakte met winrar ... wat iso heet
4 ervan zijn sco en de rest is gewoon winrar bestand...
wat moet ik nu doen...
echt heeeeeeeel erg bedankt
illmathic89
08-10-2008, 11:26
.SCO of .CSO?
sorry cso... als ik erop klik kom ik bij winrar... daar zijn ze allemaal iso kan ik ze dan meteen kopieren of moet ik nog wat doen ?
illmathic89
08-10-2008, 11:30
Heb je op je de Memorystick van je PSP een mapje genaamd ISO gemaakt?
Daarin moet je die .CSO/.ISO/(.SCO) zetten
dan ga ik opzoek naar de memory stick... alvast heeeeeeel erg bedankt.. ik laat je zeker weten of het gelukt is...
1000000 maal bedankt
illmathic89
08-10-2008, 11:32
Sorry als het vaag klinkt allemaal... maar het is best wel onhandig om steeds op die reacties te meoten wachten vind je ook niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.