Bekijk originele versie : Geen maagd
Ik ben geen maagd en de jongens die een maagd eisen terwijl ze het zelf niet zijn kunnen verder dromen.O ja gewoon operatie doen hersteloperatie en ja want als je tegen de man zegt ben geen maagd vinden je toch maar een ******** Gelukkig hebben wij dames nog een keuze operatie en oja iedereen maakt fouten nietwaar hé jongens jullie maken de meeste fouten
Sweet_Yasmin
12-02-2004, 16:17
Origineel gepost door Azrak
Ik ben geen maagd en de jongens die een maagd eisen terwijl ze het zelf niet zijn kunnen verder dromen.O ja gewoon operatie doen hersteloperatie en ja want als je tegen de man zegt ben geen maagd vinden je toch maar een ******** Gelukkig hebben wij dames nog een keuze operatie en oja iedereen maakt fouten nietwaar hé jongens jullie maken de meeste fouten
Je moet niet kijken naar wat de jongens van je eisen of doen, maar naar wat Allah van jou en ons allemaal eist en dat is dat je maagd blijft totdat je getrouwd bent.....en een hersteloperatie??? wie houd je nou voor de gek joh......
denk na :o
HalveWaarheid
12-02-2004, 16:35
:confused: :giechel:
sunshine08
12-02-2004, 16:43
ja, oke wat is je punt je wilt ons allemaal vertellen dat je geen maagd meer bent. Heb je wel plezier gehad????
Origineel gepost door sunshine08
ja, oke wat is je punt je wilt ons allemaal vertellen dat je geen maagd meer bent. Heb je wel plezier gehad????
hahah wallahila :giechel:
Kwas vroeger ook Moslim, maar ik heb m`n voorhuid er weer aan laten zetten :maf2:
Origineel gepost door sunshine08
Inderdaad wat wil je hiermee bereiken.?? En ben je er trots op of zo. En trouwens meid mannen zijjn ooooook niet dom , denk echt wle dat ie wel weten wie er nog maagd is of nie.
MEid je kunt wel een herstel operatie gaan doen maar allah (swt) ziet allles , allllllllesss!!! Dus mijn punt is: JE HOUDT JE ZELF ALLLLLEEEN MAAR VOOR DE GEK!! Maar ja een dom meisje is jou , heeft dat blijkbaar nog niet in de gaten. Spijt komt altijd achterafff
Moge allah (Swt) jou leiden naar het goede pad
:zwaai:
GaStVrOuW_NadYa
12-02-2004, 18:55
Ewa Tja, ja, tja, wat valt er te zeggen :confused: Jij hebt je benen gespreid?? Ewa Buk nu en vraag aan allah swt om vergiffenis..........
Zo niet spreid ze
hersteloperatie?? is dat een vorm van tauwbah? denk het niet he? wa Allaahoe 'alim. je kan iemand wel voor de gek houden maar Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala zeer zeker niet. oeghty, maak tauwbah bij Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala. en als je een goede broeder vindt insha'Allaahoe Ta'ala om te trouwen, dan moet je het gewoon eerlijk zeggen, omwille van Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala, opdat je het Paradijs mag betreden insha'Allaah.
Hai meid,,,
Ik weet niet of ik je zielig mag noemen volgens mijn ben je dat wel.... k weet niet wat er zo leuk aan is ben niet meer maagd, hoop zeker voor je dat je het leuk hebt gehad maar k weet niet of je het ook bij Allah swt leuk gaat vinden,, moge Allah swt je InshaAllah naar het juiste pad leiden en ik weet zeker dat je hier nog oooit spijt van gaat krijgen, en operatie weet je wel waar het over hebt meisje toch........Wie ben ik om jou op je fouten te wijzen maar je vraagt er zelf om.......Sterkt meisje en veeeeeel Geluk...Geluk....
romaissaatje
12-02-2004, 18:58
sorry liefje, maar ik WIL zelf maagd blijven.....en ik eis nix van de jongens van mij mogen ze er op los beuken!! wat ik alleen niet snap is dat je wat je heb gedaan wil goedpraten....maar wat je hebt gedaan is niet goed te praten..en ook niet goed te maken(hersteloperatie) ik bedoel wie wil je voor de gek houden??? :jammer:
zijn jullie het nou niet zat om over maagd zijn of juist niet maagd zijn te "praten".
Zij komt er voor uit dat zij geen maagd is, terwijl er talloze meisjes zijn die geen maagd zijn maar doen alsof ze dat nog wel zijn, verder hou je jezelf inderdaad voor de gek als je jezelf weer dicht gaat naaien, allah is belangrijker dan een vent, je kan beter vergeving vragen aan allah en je niet druk maken om wat een vent van jou gaat vinden.
groetjes,
Origineel gepost door Sweet_Yasmin
Je moet niet kijken naar wat de jongens van je eisen of doen, maar naar wat Allah van jou en ons allemaal eist en dat is dat je maagd blijft totdat je getrouwd bent.....en een hersteloperatie??? wie houd je nou voor de gek joh......
denk na :o
Dus omdat jongens de bed induiken moet ik dat ook doen hahahaha iedereen maakt fouten zehma jij bent oooooh zo perfect en heilig :rolleyes:
MiffrouwLoubna
12-02-2004, 21:30
Origineel gepost door Tijn
Kwas vroeger ook Moslim, maar ik heb m`n voorhuid er weer aan laten zetten :maf2:
ooooh wat vies man!!!!!! hahahaha, ik ga kapot hier!
bloempie
12-02-2004, 21:30
Wahahaah dit is zo grappig
Meid het is jou leven dus Bonk ze erop LOS zou ik zeggen!!! en wanneer je dan gaat trouwen kun je altijd naar de dokter gaan om er 1 te kopen ((vliesje)) maar hoe Sweet_yasmin al zei Er komt een dag dat jij tegen over Allah swt staat en dan....!!!
Ik vraag me af wat voor straf je daarvoor krijgt???? weet iemand dat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.