Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is het ergste...

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
12-10-2002, 20:59

Wat is het ergste wat je als meisje een jongen aan kan doen???? mimi

Chaimaa
12-10-2002, 21:01
Origineel gepost door mimi_tangaouia Wat is het ergste wat je als meisje een jongen aan kan doen???? mimi IN ZIJN KRUIS TRAPPENNNNNNNNNNNNNNNNN :D

hafid_freak
12-10-2002, 21:10
Origineel gepost door Chaimaa IN ZIJN KRUIS TRAPPENNNNNNNNNNNNNNNNN :D dat vind ik nog niet zo erg denk nog dat ik dat plezant ga vinden :D :D :D nee effe serieus denk als ze weet dat je iets voor haar voelt en dat ze dan bijvoorbeeld staat te kussen met iemand anders dat vind ik echt erg :giechel: :giechel: :giechel:

Mischa
12-10-2002, 21:10
Origineel gepost door mimi_tangaouia Wat is het ergste wat je als meisje een jongen aan kan doen???? mimi in zijn kruistrappen gaat wel over :D maar vreemdgaan is het ergste wat er is:rolleyes: en nee ik ben nooit vreemdgagaan :D

Chaimaa
12-10-2002, 21:13

Origineel gepost door hafid_freak dat vind ik nog niet zo erg denk nog dat ik dat plezant ga vinden :D :D :D nee effe serieus denk als ze weet dat je iets voor haar voelt en dat ze dan bijvoorbeeld staat te kussen met iemand anders dat vind ik echt erg :giechel: :giechel: :giechel: aha als je het zo plezant vind zou ik je graag als slachtoffer stellen..... kom maar hier en dan gaan we zien of je het plezant gaat vinden :lekkerpuh

hafid_freak
12-10-2002, 21:15
Origineel gepost door Chaimaa aha als je het zo plezant vind zou ik je graag als slachtoffer stellen..... kom maar hier en dan gaan we zien of je het plezant gaat vinden :lekkerpuh hola hola niet zo snel loopt ge nu echt niet te hard van stapel :D :D :D :D nu al afkomen ???? :D maar als je echt wilt geef me dan maar een plaats en dan zien we wel verder :zwaai:

hafid_freak
12-10-2002, 21:21
daar heb jij toch geen last van? :zwaai:

mimi_tangaouia
12-10-2002, 21:21
Origineel gepost door hafid_freak dat vind ik nog niet zo erg denk nog dat ik dat plezant ga vinden :D :D :D nee effe serieus denk als ze weet dat je iets voor haar voelt en dat ze dan bijvoorbeeld staat te kussen met iemand anders dat vind ik echt erg :giechel: :giechel: :giechel: ja ze zijn beide erg wat ook erg is als je als meisje ene jongen helemaal lekker maakt en dan hem achter laat bij zijn toeter!!! mimi :zwaai:

NoreJihan
12-10-2002, 21:33
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja ze zijn beide erg wat ook erg is als je als meisje ene jongen helemaal lekker maakt en dan hem achter laat bij zijn toeter!!! mimi :zwaai: hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

mimi_tangaouia
12-10-2002, 21:44
Origineel gepost door NoreJihan hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D denk niet dat een jongen dan op dat moment moet lachen mimi

mimi_tangaouia
12-10-2002, 21:47
Origineel gepost door GEBROKEN snik helaas niet, kan jij me er meer over vertellen :D :zwaai: hahaahha miskien!!!! zal ik jou dan maar stalken mimi

SweetxBaby
12-10-2002, 21:57
nou hete olie over hem heen gooien..dat is volgens mij 1 van de ergste dingen die je een jongen aan kan doen... 1- het doet pijn 2- zijn zelfvertrouwen is weg (verbrande huid) 3-= hij loopt er heel zijn leven mee... :D

Ismael21
12-10-2002, 22:19
Je voordoen als 'ideale moslima', met hem trouwen, dan je geloof opgeven (zoals ene h. ali :D ) en dan hete olie over hem heen gooien en in zijn kruis trappen. Geloof me dat vinden we echt niet leuk :(

Mischa
12-10-2002, 22:29
Weet je wat nog erg is als je eigen vriend "ezel" noemt en vooral in het berbers "aghjoer" wajawwwwww dan krijg je een klap in je gezicht van hier tot Tokyo :D

Junkie
13-10-2002, 03:16

Alles wat meisjes/vrouwen doen is irri. :stout:

Pagina's : [1] 2