Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KLIK HIER als je een zusje,broertje etc vanaf 8 jaar!

Kenza
12-02-2004, 14:46

He mensen ik ben hier achter gekomen en het is echt een leuk cadeau: KidsWeek biedt jongeren van Marokkaanse afkomst vanaf 8 jaar tot 15 jaar een (gratis) abonnement van 4 weken. HEb je broertjes of zusjes van die leeftijd of heb je kinderen van die leeftijd. En wil je graag dat je kinderen/broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/ op de hoogte blijven van nieuws over de wereld, geschreven op een leuke manier. Dan is dit jou kans om hen op te geven voor een Kennismakingsabonnement van 4 weken zonder enige verplichten. OOk is het een leuk cadeautje voor je familie! Wat is KidsWeek? KidsWeek is een wekelijkse krant voor jonge mensen vanaf 8 – 15 jaar met nieuws en aandacht voor de wereld, eigen land en regio, ontspanning, gezondheid, kunst en cultuur. De doelgroep wordt aangesproken op heldere toon en KidsWeek neemt haar lezers serieus. Opvallend is dat KidsWeek zowel door jongens als door meisjes goed gelezen wordt. Sinds 12 december 2003 wordt de TV Tips Gids bij KidsWeek bijgesloten, een gids met tips en achtergronden van televisieprogramma’s. Wil je hier gebruik van maken aarzel niet snel en stuur me snel een pmtje en wie weet kom je er in aanmerking wees er snel bij want op=op http://www.kidsweek.nl/assets/logo.jpg voor meer informatie kijk op www.kidsweek.nl (http://www.kidsweek.nl) ik heb snel de hele familie opgegeven ahahhhahah

AlHoceima_Leila
12-02-2004, 16:22
Ik denk niet dat het me broertje wat boeit maar bedankt :goedzo:

chadia00
12-02-2004, 16:34
dag kenza ik zou me nichtje en nog wat kleintjes willen aanmelden wat voor gegevens heb je nodig laat het me snel weten.. groetjes chadia

Kenza
12-02-2004, 16:46
Hallo chadia Heel leuk dat je ze wilt aanmelden absoluut de moeite waard! ik heb je een pmtje gestuurd!

sahira
12-02-2004, 18:46

Origineel gepost door Kenza He mensen ik ben hier achter gekomen en het is echt een leuk cadeau: KidsWeek biedt jongeren van Marokkaanse afkomst vanaf 8 jaar tot 15 jaar een (gratis) abonnement van 4 weken. HEb je broertjes of zusjes van die leeftijd of heb je kinderen van die leeftijd. En wil je graag dat je kinderen/broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/ op de hoogte blijven van nieuws over de wereld, geschreven op een leuke manier. Dan is dit jou kans om hen op te geven voor een Kennismakingsabonnement van 4 weken zonder enige verplichten. OOk is het een leuk cadeautje voor je familie! Wat is KidsWeek? KidsWeek is een wekelijkse krant voor jonge mensen vanaf 8 – 15 jaar met nieuws en aandacht voor de wereld, eigen land en regio, ontspanning, gezondheid, kunst en cultuur. De doelgroep wordt aangesproken op heldere toon en KidsWeek neemt haar lezers serieus. Opvallend is dat KidsWeek zowel door jongens als door meisjes goed gelezen wordt. Sinds 12 december 2003 wordt de TV Tips Gids bij KidsWeek bijgesloten, een gids met tips en achtergronden van televisieprogramma’s. Wil je hier gebruik van maken aarzel niet snel en stuur me snel een pmtje en wie weet kom je er in aanmerking wees er snel bij want op=op http://www.kidsweek.nl/assets/logo.jpg voor meer informatie kijk op www.kidsweek.nl (http://www.kidsweek.nl) ik heb snel de hele familie opgegeven ahahhhahah Kenza, ik wil hem ook voor mijn jongste zoon. Is het een blad voor de marokkaanse kinderen of voor kinderen in het algemeen?

sahira
12-02-2004, 18:48
Ik zie dat het 'em ook kan kopen in mijn woonplaats! Morgen ga ik gelijk eentje halen, bedankt! (ik laat je wel even weten wat ik ervan vind..;) )

Kenza
13-02-2004, 08:51
Origineel gepost door sahira Kenza, ik wil hem ook voor mijn jongste zoon. Is het een blad voor de marokkaanse kinderen of voor kinderen in het algemeen? Dag Sahira, HEt is een krant voor kinderen in het algemeen, omdat er veel nederlandse lezers zijn willen we graag dat ook kinderen van allochtoonse afkomst. WE willen graag die doelgroep bereiken. men is er van overtuigt dat zij weinig lezen. je kunt ook de website bekijken! mocht je je zoon willen melden dan kan je dat bij mij doen, hij kan dan vier weken de KidsWEek gratis ontvangen en daarna kan je zelf bepalen of het bevalt! ik hooor jeinshallah

Heiba
13-02-2004, 09:36
Ik heb wel interesse, ik heb een broertje van 8!

Kenza
13-02-2004, 09:48
He meid, ik heb je een pmtje gestuurd! als je vandaag nog reageert kan ik je broertje vandaag nog aanmelden, dan krijgt hij volgende week vrijdag inshallah zijn eerste KidsWEek! Graag hoor ik jullie mening na het lezen van het krantje! beslamma zusters :zwaai:

Najwa_K
13-02-2004, 10:06
kan je me pmtje sturen met info over hoe aan te melden enz.

Kenza
13-02-2004, 11:23
Dag meid check je pmtje! voor iedereen die zich zijn zusje broertje etc wilt aanmelden stuur me via mijn pm hun voornaam, achternaam, adres, telnr, geb,datum dan kan ik deze meteen aanmelden dan krijgen ze meteen hun eerste krantje volgende week vrijdag :zwaai:

the_destiny
13-02-2004, 11:26
ja leuk man..ik ga ook evne checken... :zwaai:

Kenza
13-02-2004, 15:17
Ik hoor het wel als jullie geinteresseerd zijn :zwaai:

Kenza
20-02-2004, 12:09
En is de krant ontvangen, ze moeten vandaag bezorgd zijn.

sahira
20-02-2004, 12:31

Origineel gepost door Kenza En is de krant ontvangen, ze moeten vandaag bezorgd zijn. Salaam Kenza, nee het is nog niet binnen, maar dat kan wel kloppen de post komt in de middag, dus afwachten! Ben trouwens reuze benieuwd.. ;) wa alaikuum salaam